Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Kommentit (1574)
Mulla on hiekkaraitoja selässä. Olin siis hevosonnettomuudessa päälläni vain shortsit ja naruolkaintoppi, kun raahauduin selälläni hiekkatietä pitkin vähän matkaa. Selkään tuli pahempaakin jälkeä, jotka ovat parantuneet näkymättömiin, mutta jostain syystä muutamaan rantuun ikään kuin koteloitu hieman hiekkaa. Siellä ne raidat on nyt olleet yli 20 vuotta.
Multa puuttuu nenästä rusto, eli se on sellainen todella pehmeä, saan helposti väännetty sen poskelle :,D. Rintakehässä on pigmenttihäiriö, sellaista sahalaitakuviota menee. Reisilihaksessa on kuoppa, sellainen syvä kraateri näkyy jatkuvasti jännittämättä. Mikään näistä ei tuota kipua tai epämukavuutta, joten välillä ihan unohtaa kunnes joku kysäisee.
Ei ole kyynelkanavia. Huom.minulla ei ole mitään vakavaa syndroomaa.
Pigmenttihäiriö-silmissä eri värejä, samoin hiuksissa on yksi alue kastanjanruskea, toinen musta ja kolmas valkoinen.
Lapsellani (jo aikuinen) on eräs maitohammas jämähtänyt suuhun. Se on kyllä kova ei ole reikiintynyt mutta hamppulääkäri naureskeli.
Aika yleinen, mutta todella iso pottuvarvas ja muut varpaat pieniä tähän verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampi rako ylähampaiden välissä. Välillä ärsyttää olla maailman ainoa ihminen, jolla ei ole hampaat siististi kiinni toisissaan. Siis jossain valaistuksessa ne näyttävät ihan kivoilta, mutta joskus taas muistuttavat jättimäisiä mustia aukkoja.
Olen miettinyt, että jos repisi ne pois ja hankkisi tekarit, mutta pitänee kysyä hammaslääkäriltä. Tuntuu vain, että kaikilla muilla ihmisillä on kauniit hampaat ja upea hymy, kun katselee Instagramia tai tiktokkia. Niin että miksi minulla ei voisi myös olla sellaista.
Älä nyt hyvä ihminen niitä tekareihin vaihda jos ovat ehjät! Katso vaikka Vanilla Paradis, hänelläkin iso väli etuhampaiden välissä eikä yhtään näytä pahalta.
P.o. Vanessa Paradis... Mutta asiaan, on kulttuureja joissa rakoa etuhampaiden välissä pidetään kauniina. Valitettavasti ei meillä. Mutta kysy hammaslääkäriltä ihmeessä jos vaivaa! Auttaisivatko hammasraudat?
fdsga kirjoitti:
Luomi poskessa. Sellainen, jonka kaikki meikkaavat. Se on suvussa kaikilla ainakin 50 ihmisellä 6 kuudessa sukupolvessa.
Minulla on luomien muodostama kuvio oikeassa käsivarressa. Samallainen kuin isälläni ja isäni isällä. Pojallani on jo ilmestynyt muutama luomi. Sama peruskuvio, luomia vaan tulee lisää kun ikääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on käynyt 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.
? ei ole mahdollista.
Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?
Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.
Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? ei ole mahdollista.
Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?
Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.
Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.
Kirjoitat että "menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen" ei voinut olla terve.
Isovarpaat ovat paitsi isot, myös sen malliset että kynsi osoittaa melkein 45 astetta ylöspäin. Tosi hankala löytää kenkiä, ja isovarpaiden kynnet pitää leikata niin lyhyiksi kuin ikinä voi.
Viides nikama romahtanut mutta ei haittaa elämää mitenkään, pitää vain venytellä välillä ja pitää vatsa-ja selkälihakset kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiekkaraitoja selässä. Olin siis hevosonnettomuudessa päälläni vain shortsit ja naruolkaintoppi, kun raahauduin selälläni hiekkatietä pitkin vähän matkaa. Selkään tuli pahempaakin jälkeä, jotka ovat parantuneet näkymättömiin, mutta jostain syystä muutamaan rantuun ikään kuin koteloitu hieman hiekkaa. Siellä ne raidat on nyt olleet yli 20 vuotta.
Kuulostavat arpeutumilta. Silti, aika cool story vaikka on varmasti ollut kipeä aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on synnynnäisen sydänvian leikkausarpi ja samasta leikkauksesta arvet reisivaltimoiden kohdalla ja kyynärtaipeissa. En ole koskaan tuntenut itseäni kotoisaksi uimapuvussa, en käytä avokaulaisia toppeja, t-paidassa joskus kommentoitu olenko entinen narkki kun kyynärtaipeissa on ne arvet.
Uskokaa pois ottaisin mieluummin näkyviä luomia, korvalehtiongelmia tms. minun näkökulmasta pikkuhuolia kuin tämän.
Sinä elät.
Jotenkin hassua ruveta vertailemaan. Erikoisuuksia tässä kysyttiin.
Sitäpaitsi tuohon kommettiisi kommentoin, että jokaisella on omat juttunsa, eikä niitä voi oikein vertailla, koska ne ovat subjektiivisia. Ihminen tuntee subjektiivisesti. Ongelmiakaan ei voi vertailla. Jokainen kokee kuitenkin omalla laillaan.
Ylimääräisistä nänneistä tulee mieleen se erikoisempi uutisoitu paikka eli jalkapohja. Kuvakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on synnynnäisen sydänvian leikkausarpi ja samasta leikkauksesta arvet reisivaltimoiden kohdalla ja kyynärtaipeissa. En ole koskaan tuntenut itseäni kotoisaksi uimapuvussa, en käytä avokaulaisia toppeja, t-paidassa joskus kommentoitu olenko entinen narkki kun kyynärtaipeissa on ne arvet.
Uskokaa pois ottaisin mieluummin näkyviä luomia, korvalehtiongelmia tms. minun näkökulmasta pikkuhuolia kuin tämän.
Sinä elät.
Jotenkin hassua ruveta vertailemaan. Erikoisuuksia tässä kysyttiin.
Sitäpaitsi tuohon kommettiisi kommentoin, että jokaisella on omat juttunsa, eikä niitä voi oikein vertailla, koska ne ovat subjektiivisia. Ihminen tuntee subjektiivisesti. Ongelmiakaan ei voi vertailla. Jokainen kokee kuitenkin omalla laillaan.
Kaverille on tehty sydänleikkaus. On onnellinen siitä. Ei häntä arvet haittaa. Tuntee kiitollisuutta.
Minulla on harvat ylähampaat. Pari pysyvää hammasta puuttuu ylhäältä, mutta onneksi hampaat ovat tasaisesti suussa. Alhaaltakin puuttuu pari pysyvää hammasta ja niiden tilalla on edelleen kaksi maitohammasta. Pidän hampaistani ja ainakin ne on helppo pitää puhtaana.
Minulle tehtiin jo lapsena vaivaisenluuleikkaus molempiin jalkoihin, kun jalat olivat niin kipeät. Lisäksi minulla on lättäjalat.
Minulla on eriparisilmät. Toisessa silmässä on paljon huonompi kaukonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? ei ole mahdollista.
Maksa on tullut yhdeltä hyvältä ihmiseltä toiselle :)
Tuo juttu voisi viitata myös johonkin vakavaan onnettomuuteen, jossa sydän on ollut tosi pitkään pysähdyksissä, mutta keho vaipunut hypotermiaan. Näitähän joskus saadaan elvytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useampi rako ylähampaiden välissä. Välillä ärsyttää olla maailman ainoa ihminen, jolla ei ole hampaat siististi kiinni toisissaan. Siis jossain valaistuksessa ne näyttävät ihan kivoilta, mutta joskus taas muistuttavat jättimäisiä mustia aukkoja.
Olen miettinyt, että jos repisi ne pois ja hankkisi tekarit, mutta pitänee kysyä hammaslääkäriltä. Tuntuu vain, että kaikilla muilla ihmisillä on kauniit hampaat ja upea hymy, kun katselee Instagramia tai tiktokkia. Niin että miksi minulla ei voisi myös olla sellaista.
Älä nyt hyvä ihminen niitä tekareihin vaihda jos ovat ehjät! Katso vaikka Vanilla Paradis, hänelläkin iso väli etuhampaiden välissä eikä yhtään näytä pahalta.
P.o. Vanessa Paradis... Mutta asiaan, on kulttuureja joissa rakoa etuhampaiden välissä pidetään kauniina. Valitettavasti ei meillä. Mutta kysy hammaslääkäriltä ihmeessä jos vaivaa! Auttaisivatko hammasraudat?
Miten niin ei meillä?! Esim. Vanessa on monen mielestä todella kaunis ja on useita mallejakin joilla persoonallisena piirteenä tuo hammasväli. Myös Madonnalla on ollut hammasväli, välillä isompi välillä pienempi.
Hammasrako usein korostaa kaunista suuta. Eräällä kaverillani oli tuo hammasrako ja maailman täydellisimmät, superpulleat huulet. Hän inhosi molempia piirteitä ja minä yritin kannustaa, että laita jotain todella punaista huulipunaa, sillä hän oli niin kaunis.
Se nyt ei hirveän ihmeellistä taida olla, mutta olen molempikätinen. Voin siis esim. kirjoittaa sekä vasemmalla että oikealla kädellä, tosin vasuri on heikompi kun sitä ei ole hirveästi treenannut. Pärjäisin kuitenkin jos tarvitsisi.
Saan myös peukalon ranteen sisäsyrjään kiinni, ilmeisesti sekin on monelle mahdotonta. Mulla lienee yliliikkuvat nivelet.