Pizzaperjantai
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Silakka ja silli pizza👴🏻👍🏻🥳
olit naisissa, haistelet sormiasi ahahahahahahah
Kinkku, herkkusieni, kolme eri juustoa.
Kinkku ananas aurajuusto+valkosipuli,oregano
Vierailija kirjoitti:
hyi ei mikään, pelkkää rasvaa ja jauhoja yäkk
Syöt puuroa marjoilla itkua pidätellen?
Kotipizza, varmaankin perfetta. En osta enää teroristien pitsoja, liikaa pettymyksiä.
Jauhelihakinkkusalamipepperonikebabporopitsa.
Vierailija kirjoitti:
Kinkku ananas aurajuusto+valkosipuli,oregano
Ananas ei kuulu edelleenkään pitsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro on myös pazxchaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro on myös yhtä pazxchaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin marjoja, itkien, puhuttiin pizzasta ja se on mun mielestä kamalaa, kuten hampurilaisetkin.
MIkä sun ongelmasi on kun jonkun tuntemattoman ruoka menee tunteisiin, vai onko se
niin että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa! Itte et uskalla olla eri mieltä, tykkäät kun muutkin tykkäävät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silakka ja silli pizza👴🏻👍🏻🥳
olit naisissa, haistelet sormiasi ahahahahahahah
Et saa naisia ahahahahaha
90-luvulla mun kotikaupungissa oli pizzeria josta sai ihanan ohutpohjaista kinkku-ananas-juusto-aurajuusto -pizzaa. Pizzat olivat isoja, ohutpohjaisia, lötköpohjaisia. Pohjan pinnalla oli jauhoa ja pohja oli tummaksi paistunut sieltä täältä ja siinä oli kuplia. Pizzeria oli huoltoaseman kanssa samassa rakennuksessa ja siellä huoltoasemalla tuoksui aina ihanalta pizzalta. En ole enää koskaan sittemmin saanut yhtä hyvää pizzaa, paitsi Kotipizzasta joskus.
Voisinkin ottaa pepperonipizzan pakkasesta, lisään runsaasti valkosipulia, kinkkusuikaleita, aurajuustoa sekä pizzajuustoa. Ei pizzaa ilman tuunausta, aina vähintää vsipuli, aura- + muu extrajuusto, myös kolmen juuston pizzaan ;) Juustoa, juustoa, juustoa... eikä koskaan ananasta!
Kiitos ruokavinkistä tälle päivälle.
Mulla meni pizzaperjantai ja hernekeittotorstain nyt väärinpäin. Eilen oli pizzaa ja tänään hernekeittoa. Savulohi on parasta pizzan päälle.
Pitsa ei kiinnosta. Karjalanpaisti ja uunijuurekset muhii uunissa. Onhan se pitsa joskus kiva hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin marjoja, itkien, puhuttiin pizzasta ja se on mun mielestä kamalaa, kuten hampurilaisetkin.
MIkä sun ongelmasi on kun jonkun tuntemattoman ruoka menee tunteisiin, vai onko se
niin että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa! Itte et uskalla olla eri mieltä, tykkäät kun muutkin tykkäävät!
Sullahan se tunteisiin meni. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä! 🤭