Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1081/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen olkapää alempana kuin toinen. En ollut huomannut sitä ennen, ennen kuin kuntosaliohjaaja otti asian joskus puheeksi. 

Mutta tuota kompensoidakseen toinen olkapää on onneksi ylempänä kuin toinen. Eli keskimäärin ovat yhtä korkealla.

Vierailija
1082/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet aikuisiän myötä tulleet tavallisen näköiset n. 5-6 mm kohollakin olevat ruskeat iholuomet ovat hävinneet liki kokonaan pikkuhiljaa oltuaan vuosikausia ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hillittömän isot jalat pituuteeni nähden. Olen nainen ja pituutta 167. Kengän numero on 41. Jalat ovat tiellä koko ajan, auton takapenkiltä noustessa joutuu olla tarkkana ettei kaadu turvalleen kun kenkien kärjet jäävät aina helposti kiinni johonkin. Sama monessa muussa asiassa, jalat yllättäen juuttuvat johonkin ja kompuroin usein. Näytän myös kävellessäni ihan ankalta.

Isojalkaisuus kulkee suvussa äidin puolelta. Äitini on 164 cm pitkä ja hänellä myös kengän numero 41. Hänellä on 5 siskoa ja jokaisella yhtä isot jalat. Yhdellä naispuolisella serkullani on jopa numeron 43 jalat, tosin pituutta hänellä on yli 170 cm. Hän joutuu tilaamaan kenkänsä erikoisliikkeistä tai käyttämään miesten kenkiä.

Vierailija
1084/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin molempikätinen useissa asioissa nuorempana. Jos harvakseltaan käytti vaikka vasaraa piti aina kokeilla kummassa se nyt onkaan parempi. Vanhemmiten oikea käsi tullut ensisijaiseksi. Vasen aina vahvasti kirjoituskäsi kynällä. 

Vierailija
1085/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorminäppäryys vaihtelee oudosti. Välillä syön puikoilla liki suvereenisti, välillä ei meinaa kiinteää sushipalaakaan saada kunnialla dipattua ja suuhun.

Vierailija
1086/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko erikoisuus mutta minulla on todella iso peenis

Vierailija
1087/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks vasenta kättä

Vierailija
1088/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin molempikätinen useissa asioissa nuorempana. Jos harvakseltaan käytti vaikka vasaraa piti aina kokeilla kummassa se nyt onkaan parempi. Vanhemmiten oikea käsi tullut ensisijaiseksi. Vasen aina vahvasti kirjoituskäsi kynällä. 

Mulla vähän sama juttu, tosin olen edelleenkin molempikätinen. Isäni oli vasenkätinen ja hänellä oli usein hankaluuksia sen kanssa. Äitini kertoi että kun olin pieni lapsi pidin aina kaikkea vasemmassa kädessä mutta hän pakotti minut vaihtamaan esim. kynän ja lusikan oikeaan käteen. Minusta tuli oikeakätinen kirjoittaessa ja syödessä, mutta monessa muussa asiassa käytän vasenta kättä mieluummin, mm. lankaa neulansilmään laittaessa käytän vasenta.

Usein on helpompaa kun voi käyttää kumpaakin kättä. Kun taannoin mursin oikean käsivarteni ja käsi oli pois pelistä useamman kuukauden oli helpotus kun pystyi esim. kirjoittamaan vasemmalla kädellä suht. helposti.

Vierailija
1089/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen olkapää alempana kuin toinen. En ollut huomannut sitä ennen, ennen kuin kuntosaliohjaaja otti asian joskus puheeksi. 

Montako "toista olkapäätä" sinulla on? Mihin se ensimmäinen hävisi?

Vierailija
1090/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmassa reidessä on luomien muodostama kysymysmerkki.

Selkäydinsiirto sisareltani paransi verisyöpäni.

Kestän erittäin huonosti alkoholia, joten olen absolutisti.

Tarkoitat varmaan luuydinsiirtoa.

T.hoitsu

Vierailija
1091/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni osaa värisyttää silmiänsä. Hänellä on siniset silmät ja erittäin jännät kuviot niissä myös. En ole vielä tavannut muita jotka osaa, mutta kuulemma niitä on muitakin.

Vierailija
1092/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeveli kirjoitti:

Mulla on kans toinen sisempi häpyhuuli isompi. Lisäksi mulla on vasemmassa silmässä tapaturmasta johtuen anisocoria, eli mustuainen ei reagoi valon määrään ollenkaan, ja se on vähän kummallisen muotoinen. Muutenki oon huomannut mun silmien olevan hieman eri tasolla, eli toinen on korkeammalla kuin toinen. Ja pikkuvarpaista lähtee aina kynnet irti, eli melkein koko ajan ne on kynnettömät. Ja navan alapuolelta menee häpyrajaan semmonen mun ihonväriäni tummempi viiva.

Suurella osasta naisia sisemmät häpyhuulet ovat erparia.

T.hoitsu

Vierailija
1093/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä synnyin 59 lopulla, äiti ei myöskään syönyt Talidomidia , eikä muitakaan lääkkeitä. On edelleenkin lääkevastainen rautamummo. Minulla on myös hevosenkenkämunuainen. Mistähän johtunee. Olisi hauska tietää onko muilla saman ikäluokan ihmisillä kuinka paljon tätä.

Eikö silloin käytetty hyönteismyrkkynä jotain minkä on todettu myöhemmin aiheuttavan kehitysvammoja?

En nyt muista mitä se oli.

Asuitteko maalla vai kaupungissa?

Me asuttiin kaupungissa, minä tuo 60-luvulla syntynyt. Silloinhan ei ollut ultraa tms tutkimuksia, hevosenkenkämunuaisen olemassaolo selvisi minulle vasta n 10 v sitten, kun närästysvaivaa tutkittiin ultraamalla.

Alkoholi toki aiheuttaa epämuodostumia, mutta vanhempani ovat absolutisteja.

DDT oli varmaan tuo hyönteismyrkky, kuulin joskus että lapset olivat tykänneet rasioillaleikkiä, kun pulveri pölysi.

Mulla on 60-luvulla syntynyt sukulainen, jolla joku kaksoismunuainen tms. Korjattu leikkauksella lapsena.

Vierailija
1094/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokka keskellä päätä.

Vierailija
1095/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan heiluteltua korvia ja toisen käden keskisormessa on karva, joka kasvaa aina moninkertaisesti normaalia pidemmäksi.

Vierailija
1096/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatekonivel vasemman värttinäluun yläpäässä ollut 3.10 2018 lähtien- Puuttuu siitä kohin kolme murusta omaa luuta

Vierailija
1097/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni osaa värisyttää silmiänsä. Hänellä on siniset silmät ja erittäin jännät kuviot niissä myös. En ole vielä tavannut muita jotka osaa, mutta kuulemma niitä on muitakin.

Täällä yksi silmienheiluttaja! 

Ärsyttävin erikoisuuteni on kaksilajinen tukka. Päältä, edestä ja sivuilta suoraa suorempi. Takaraivo onkin sitten kiharaa. 

Yksi kampaaja kerran mutisi, että täällä on vanhaa permistä, eikä uskonut totuutta.

Vierailija
1098/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös nimetön etusormea pitempi molemmissa käsissä. Nainen olen. En ole tiennytkään, että miehinen ominaisuus.

Vierailija
1099/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olen tylsääkin tavallisempi, saanko kertoa miehestä ja lapsesta? Miehellä on lapselle perityneet, isot ohuet korvat jotka saa käärittyä sievästi  rullalle, kuin rustoa ei olisi! En tietenkään ole lapseni korvia rullaillut :D Mutta mieheni korvia, se on niin hassun näköistä ja mieskin tykkää, kuulemma rentouttaa. Miehellä on myös niin pitkä kieli, että yltää nuolla nenäänsä ja tämäkin on peritynyt lapselle!

Lisäksi miehellä sykkii pulssi ranteen päällä ja näkyy todella selvästi.

Mulla on kanssa tommoset lörppäkorvat, ne on kyllä pienet kooltaan. Mies tykkää hipellellä ja pyöritellä niitä. :)

Saako kysyä onko sinulla korvikset? Pelkään, että tyttö tahtoo korvakorut ja sitten korvat löpsähtää niiden painosta alas.. 

Vierailija
1100/1574 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvojen joukossa kasvaa muutamia tosi pitkiä yksilöitä, jotka on jotenkin paksumpaa/vahvempaa ja eriväristä karvaa kuin kulmakarvani muuten. :D Nypin ne pitkät pois, mutta kasvaa aina takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi