Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
541/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummajaisten kerho kokoontuu täällä! 

Vierailija
542/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tubulaariset rinnat, mutta ne leikattiin. Nyt mulla on arvet nännien ympärillä implanttien laitosta mutta olen todella tyytyväinen ja onnellinen korjauksesta.

Mulla on myös kallistunut kohtu ja viisaudenhampaita eikä ole eikä tule vaikka olen 24v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtee jos unohdun katsomaan jotain niin toinen silmä creepysti sivuun ja toinen jää katsomaan suoraan.

Karsastusta? Minulla sama, jos unohdun tuijottelemaan tyhjyyteen niin silmät valuu tuijottamaan ihan eri suuntiin. Jos läheltä katsoo peiliä toisella silmällä niin näkee selvästi että toinen silmä tuijottaa sivulle.

En muista onko mitään diagnosoitu mutta eipä tuosta haittaa ole kun keskittymällä silmät katsoo yhteen suuntaan.

Vierailija
544/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen 4 maitohammasta

Vierailija
545/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täysin tikkusuorista hiuksista tuli kiharat synnytyksen jälkeen ja ovat edelleen 10v myöhemmin kiharat. Kasvatin pitkiksi kun en halunnut 30v:na mummokiharatukkaa. Suvussa ei kiharahiuksisia eli hormooneista johuvaa lienee tämä.

Vierailija
546/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento mankkajäbä kirjoitti:

Iso peräaukko. Älkää naurako mutta näin se on saan helposti työnnettyä,sisään puolenlitran cokispullon. En ole kuullut että muilla heteromiehillä olisi näin. Jo nuorena poikana huomasin että peräaukkoon sai työnnettyä helposti sisään asioita. Isoin asia mitä olen kokeillut oli litran limuoullo se teki vähän tiukkaa ja sattu. En ole hirveästi viitsinyt huudella tästä julkisesti. Kakka kuitenki pysyy ihan hyvin sisällä, mutta tulee liukkasti ulos kun rentoutan peräaukon.

Tuleeko usienki testailtua mitä mahtuu sisään ja miksi? Voin tulla katsomaan että onko kaikki kunnossa, kuitenki elämäni aikana aikamonet peräaukot rassannu myös ammattimielessä.

Vierailija
547/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella iso penis. Kukaan ei todennäköisesti täällä usko, mutta pituutta sillä on juhlakunnossa 28 cm ja ympärysmittaa 17 cm. Se ei kuitenkaan aina ole ollut siunaus, sillä seksi voi olla naisesta riippuen hyvin hankalaa. Ei ole mukava tunne kummallekaan osapuolelle kun hommat täytyy keskeyttää jos värkit eivät vaan kertakaikkiaan sovi yhteen. Tämä on tapahtunut useammin kuin kerran.

Vierailija
548/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintalasta montulla.

Vierailija
549/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin keskikokoinen ihan joka piirteeltäni. Olen sentilleen keskimittainen ja normaalipainoinen, vaatekokoni on M. Kengänumeroni on keskikokoa. Mikään piirteeni kasvoissa tai vartalossa ei ole suuri tai pieni. Minulla on  myös keskiruskeat, keskipitkät hiukset. Kaiken lisäksi saan vielä satasen tarkkuudella suomalaisten keskimääräistä palkkaa. Kavereita nauratti kun ruvettiin oikein miettimään tätä asiaa, onhan tämä vähän outoa?

Vierailija
550/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvarpaissa ei ole lainkaan kynsiä ja ne ovat käpertyneet ihan pieniksi. Siskolla on samanlaiset.

Vierailija
551/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on klitoriksessa erään gynekologin sanoin "tavanomaista enemmän paisuvaiskudosta ja se on kiinnittynyt hivenen poikkeavalla tavalla". Tämä aiheuttaa sen, että kiihoittuessani mun klitoris alkaa tavanomaisen paisumisen lisäksi ikään kuin peniksen lailla nousta ja terska työntyy esiin häpyhuulien välistä. Sen siis huomaa sivuprofiilista ihan selvästi ja näkyy "nöpötyksenä" pikkuhousuissa.

Klitoris on myös hyvin kosketusherkkä ja kiihotun muutenkin helposti, joten tarkkana saa olla jos joutuu vähissä vaatteissa esiintymään. Siksipä onkin "kiva", että tullut tämä kunnolla huomiooni vasta parikymppisenä ekaa kertaa gynekologilla käydessä. Mm. kivasti varmaan uikkareissa nöpöttänyt, kun teinikiihkoissaan ollut rannalla/uimahallissa jätkiä katselemassa...

Vierailija
552/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan lyhyet keskivarpaat, iso syntymämerkki, selässä ylimääräisiä sivulle kasvavia nikamia.

Vierailija
553/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollolandiassa stupidaillaan kirjoitti:

Minä olen älykäs. En ole tavallinen keskityhmä tollo. Älykkyys on harvinainen ominaisuus, jota pitäisi hävetä ja jota ei saa missään korostaa koska tyhmät pahastuvat tässä sossuyhteiskunnassa. Kaikkien pitää olla yhtä tolloja sossujen mukaan. Koulussa älykkäät poljetaan tyhmien massaan. Kukaan ei saa olla toista älykkäämpi tasa-arvon vaatimusten mukaan. Kuitenkin älykkäät maksavat tyhmien sossutuet. 

Et sinä ole älykäs. Älykäs ihminen pitää älykkyyden salassa eikä huutele siitä yleisellä keskustelupalstalla.

Vierailija
554/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun myötä tajusin, että minullakin on ne torukset suussa. Luulin että kaikilla kasvaa sellaiset patit! Ei ole yksikään hammaslääkäri tai purentafysiologi asiasta mitään sanonut. Minulla tosin ei ole koskaan ollut kiskoja tms suussa, joten voi olla ettei siksikään ole ollut tarvetta kiinnittää niihin huomiota. 

On myös voimakkaasti sivulle kallellaan oleva kohtu, en ole vielä koskaan ollut raskaana mutta toivon että ihan normaalisti toimiva, ainakin kuukautiset tulevat säännöllisesti. Toisella puolella ihan vänkyrät kylkiluut, varsinkin hoikempana näytti todella typerältä kun makasin selälteen. Sydämessä sivuääni, on tutkittu paljon ja vaarattomaksi todettu. Minulla on todella harvinainen lääkeallergia, erikoislääkäri totesi ettei ole koskaan aikaisemmin tullut kenelläkään potilaalla vastaan. Osa nivelistäni menee kummallisesti pois sijoiltaan, vääntyy siis ihan outoihin asentoihin. Osa hampaistani vajaakehittyneitä, mm kaikki viisurit. Osaan nostaa vain toista kulmakarvaa erikseen. Erikokoiset pupillit, ollut kai aina tai ainakin lapsesta lähtien. 

Tuli tästä keskustelusta mieleen että yhdellä tutulla oli umpisuoli ihan väärässä paikkaa. Se tulehtui ja lääkäreillä oli vaikeaa diagnostiikan kanssa erikoisen sijainnin vuoksi. 

Vierailija
555/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kulmakarva (siis yksittäinen karva) kasvaa pitkäksi kuin hius. Tai kasvaisi, jos sen antaisi kasvaa, se täytyy aina nypätä pois ja aina haluaisi kasvaa uudestaan tismalleen samaan kohtaan.

Vierailija
556/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.

Mulla kulmahampaita hiottiin kouluikäisenä pyöreämmäksi, olisin halunnut pitää ne. Olen nainen ja mulla on paksummat nilkat ja ranteet kuin monella sirohkolla miehellä. En osaa hävetä niitä. Kuulemma pieni klitoris ja suht etäällä emättimen aukosta, mutta muuten toimiva. Rinnat on liian isot, L-kuppi.

Pitäisikö sen sitten olla kovinkin lähellä emättimen aukkoa?

Siinä on vaihtelua, ei ole mitään "oikeaa" kohtaa. Ainoa vaikutus lienee se, että mitä lähempänä aukkoa se on, sitä enemmän se saa kosketusta myös ulkoa päin yhdynnässä, joten on helpompi saada orgasmi sillä tavoin.

Vierailija
557/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

värillisetsilmät kirjoitti:

Toinen silmäni on väriltään ruskea ja toinen vihreä. luonnonvalossa näkyy selkeästi. Molemmilla vanhemmillani on siniset silmät, sisaruksillani kaikilla siniset ja isäni äidillä ruskeat.

Olemme David Bowien kanssa sukua :) hänelläkin on eriväriset silmät :)))

David bowien toinen silmän väri muuttui kun sai vamman siihen, melkein menetti näön siitä.

Vierailija
558/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari outoutta. Jotenkin hassua kun niitä on selvinnyt tässä matkan varrella erinäisillä lääkärikäynneillä.

Vasemmassa jalkaterässäni on yksi ylimääräinen luu. Tarkalleen en nyt muista, että missä kohdassa, mutta röntgenissä ihan tuli ilmi kun tutkittiin jotain mahdollista hiusmurtumaa. Se ei ilmeisesti edes ole niin hirveän harvinaista.

Lisäksi mä olen kohtumonsteri. Mulla on kaksi kohtua, joista kumpikin on vieläpä väliseinällisiä. Olen naureskellut, että kannan mukana neljää yksiöä. Olen myös ollut raskaana kerran ja raskaus sujui ihan normaalisti, joten siihen ei tämä vaikuttanut mitenkään.

Joku tuolla mainitsi, että on kahta eri hiuslaatua. Itseasiassa mulla samoin. Jos korvan kohdalta vetää vaatasossa rajan, sen alapuolelle jäävät hiukset kasvavat hurjan nopeasti ja ovat suoria ja hentoja. Sen rajan yläpuolella taas hiukset kasvavat reilusti hitaammin, ovat ihan kikkarat ja niitä on huomattavasti tiheämmässä ja ovat paksumpia. Eli jos antaisin tukkani olla leikkelemättä sitä, mulla olisi ohut luiru pitkä takatukka ja päältä lyhyt paksu kiharapilvi :D

Voit siis raskautua molempiin kohtuihin eri aikaan?

Yhtä varmasti kuin sinä kykenet hengittämään keuhkoillasu eru tahtiin. Eikö hävetä olla noin tietämätön naisen munasarjojen ja hormonierityksen suhteen?

Sinua taitaa hävettää nyt, kun tuohon jo vastattiin että se on mahdollista.

Vierailija
559/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on herttakohtu, tosin se taitaa olla suht yleinen - mutta poikkeama kuitenkin.

Ja alaleuassa, alahampaiden takana minulla on jotkin luukohoumat. Hammaslääkärikin kiinnitti niihin joskus huomiota, ja sanoi, että "ne ovat erikoiset, mutta mitään haittaa niistä ei ole". En ole onnistunut löytämään niistä mitään tietoa, joten en tiedä kuinka yleisiä sellaiset ovat tai mikä ne aiheuttaa.

Hae nimellä torus tai torus mandibularis. Alaleuan luukasvua. Syytä en tiedä, geneettistä oletettavasti.

Vierailija
560/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari outoutta. Jotenkin hassua kun niitä on selvinnyt tässä matkan varrella erinäisillä lääkärikäynneillä.

Vasemmassa jalkaterässäni on yksi ylimääräinen luu. Tarkalleen en nyt muista, että missä kohdassa, mutta röntgenissä ihan tuli ilmi kun tutkittiin jotain mahdollista hiusmurtumaa. Se ei ilmeisesti edes ole niin hirveän harvinaista.

Lisäksi mä olen kohtumonsteri. Mulla on kaksi kohtua, joista kumpikin on vieläpä väliseinällisiä. Olen naureskellut, että kannan mukana neljää yksiöä. Olen myös ollut raskaana kerran ja raskaus sujui ihan normaalisti, joten siihen ei tämä vaikuttanut mitenkään.

Joku tuolla mainitsi, että on kahta eri hiuslaatua. Itseasiassa mulla samoin. Jos korvan kohdalta vetää vaatasossa rajan, sen alapuolelle jäävät hiukset kasvavat hurjan nopeasti ja ovat suoria ja hentoja. Sen rajan yläpuolella taas hiukset kasvavat reilusti hitaammin, ovat ihan kikkarat ja niitä on huomattavasti tiheämmässä ja ovat paksumpia. Eli jos antaisin tukkani olla leikkelemättä sitä, mulla olisi ohut luiru pitkä takatukka ja päältä lyhyt paksu kiharapilvi :D

Voit siis raskautua molempiin kohtuihin eri aikaan?

Kyllä, lääkärin mukaan tämä on mahdollista, joskin toki todella pieni todennäköisyys sellainen. Vasemmalla olin silloin viimeksi raskaana :D Periaatteessa voisin saada vaikkapa kahden kuukauden välein vaikkapa kaksoset.

Mutta montako munasarjaa sinulla on? Normaalit kaksi vai neljä? Ja jos sinulla on neljä munasarjaa miten on kuulautiskiertosi kanssa? Onko normaali 28-35 vai jotain muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme