Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
521/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa kivespussissani on suonikohju, joka on iso ja näkyy kuin myttyyn laitettu narukerä silloin, kun kivespussit ovat roikkuvassa tilassa. Muutenkin kivespussini ovat todella pitkissä kantimissa. Asia ei kuitenkaan hirveästi vaivaa minua. Seksin aikana ne läpsähtelevät äänekkäästi. Kiveksiä voi helposti myös imeä ja pusseja venytellä, koska ovat pitkät.

Vierailija
522/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelisormipoimu molemmissa kämmenissä. Hevosenkenkämunuainen.

Minulla on myös molemmissa käsissä samanlaiset poimut. Yhdellä lapsistani on toisessa kädessä. Downin syndroomassa on nuo. Niitä kutsutaan myös nimillä simiaaninviiva ja ennenvanhaan apinanviivaksi. Muodostuu sikiöaikana niille lapsille, jotka ovat pitkiä aikoja liikkumatta.

Kiitos tiedosta! Tiesin, että ns terveillä viivat molemmissa kämmenissä ovat harvinaiset. Tuosta liikkumattomuudesta en tiennyt. Hevosenkenkämunuainen lienee ihan alkuraskauden kehityshäiriö. Synnyin 60-luvulla, ja äitini aina korostaa, kuinka hän ei syönyt talidomidia, vaikka määrättiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnyin 59 lopulla, äiti ei myöskään syönyt Talidomidia , eikä muitakaan lääkkeitä. On edelleenkin lääkevastainen rautamummo. Minulla on myös hevosenkenkämunuainen. Mistähän johtunee. Olisi hauska tietää onko muilla saman ikäluokan ihmisillä kuinka paljon tätä.

Vierailija
524/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä synnyin 59 lopulla, äiti ei myöskään syönyt Talidomidia , eikä muitakaan lääkkeitä. On edelleenkin lääkevastainen rautamummo. Minulla on myös hevosenkenkämunuainen. Mistähän johtunee. Olisi hauska tietää onko muilla saman ikäluokan ihmisillä kuinka paljon tätä.

Eikö silloin käytetty hyönteismyrkkynä jotain minkä on todettu myöhemmin aiheuttavan kehitysvammoja?

En nyt muista mitä se oli.

Asuitteko maalla vai kaupungissa?

Vierailija
525/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö silloin käytetty hyönteismyrkkynä jotain minkä on todettu myöhemmin aiheuttavan kehitysvammoja?

Vierailija
526/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen molempikätinen. Kirjoitan pääasiassa vasemmalla, mutta jos puhelimessa puhuessa täytyy kirjoittaa jotain ylös niin silloin kirjoitan oikealla. Käsiala tosin on huonompi oikealla kirjoittaessa. Saksia käytän oikealla kädellä ja monissa asioissa kumpikin käsi on yhtä vahvoilla ja saatan vaihdella lyönti kättä esim. sulkapalloa pelatessa.

Minä opin kirjoittamaan vasenkätisesti kun soitin pianoa ihan pikkulapsesta asti, eli siinä joutui harjoittelemaan molempia käsiä. Kirjoitin molemmilla käsillä vaikka olin kai virallisesti oikeakätinen, mutta pystyin vaihtaa kättä kun toinen väsyi kirjoittamiseen.

Kun lopetin soittamisen aikuisikään tultua niin vasenkätisyys heikkeni, vaikka teen edelleen kärrynpyörän vasenkätisesti ja tartun jääpallo- tai -kiekkomailaan vasenkätisesti.

Tarkoittaako vasenkätisyys nyt vasemmalta puolelta pelattavaa mailaa?

Olen oikea kätinen ,mutta mulla on aina ollut vasemman puolen lätkämaila, pesäpalloa lyön oikealta, kärrynpyörä meni nuorena vasenkäsi edellä, avaimet, lompakko ja puhelin pitää olla vasemmanpuolen taskuissa ym.

Vierailija
527/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me asuttiin kaupungissa, minä tuo 60-luvulla syntynyt. Silloinhan ei ollut ultraa tms tutkimuksia, hevosenkenkämunuaisen olemassaolo selvisi minulle vasta n 10 v sitten, kun närästysvaivaa tutkittiin ultraamalla.

Alkoholi toki aiheuttaa epämuodostumia, mutta vanhempani ovat absolutisteja.

DDT oli varmaan tuo hyönteismyrkky, kuulin joskus että lapset olivat tykänneet rasioillaleikkiä, kun pulveri pölysi.

Vierailija
528/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä 59 syntynyt asuimme siihen aikaan pienessä kaupungissa. Alkuraskaus on ollut helmi - huhtikuu

Olisiko silloin ollut hyönteismyrkylle äidillä käyttöä. Pitääpä kysyä jos äiti muistaisi. Alkoholia hän ei ole ehtoollisviiniä enem664pää koskaan nauttinut.

Vierailija
529/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa kivespussissani on suonikohju, joka on iso ja näkyy kuin myttyyn laitettu narukerä silloin, kun kivespussit ovat roikkuvassa tilassa. Muutenkin kivespussini ovat todella pitkissä kantimissa. Asia ei kuitenkaan hirveästi vaivaa minua. Seksin aikana ne läpsähtelevät äänekkäästi. Kiveksiä voi helposti myös imeä ja pusseja venytellä, koska ovat pitkät.

Tuo suonikohju (varikoseele) kannattaisi käydä tarkistuttamassa. Voi nostattaa kiveksen lämpötilaa ja näin vaikuttaa siittiöiden terveyteen.

Vierailija
530/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräti kahdet ylimääräiset viisaudenhampaat, jotka kaiken lisäksi vielä mahtuvat täysin vaivatta suuhuni, suorassa ja kunnolla puhjenneina. Koholuomi intiimillä alueella. Ukkovarvasta pidempi akkavarvas. Naiseksi iso pää. Kaksiväriset silmät, joista toisessa vielä erillinen täplä iiriksessä. Syntymässä epämuodostuneet lonkat, jotka hoidettiin lonkkatyynyllä. Yliherkkä tuntoaisti ja aistien sekoittuminen. Onhan näitä. :D

Vierailija
531/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikean käden keskisormessa pahkura, siinä kohdassa, mihin kynä lepää kirjoittaessa. Lapsena, kun kirjoitin paljon, se oli todella suuri, nykyään se on kutistunut aika matalaksi. Äidilläni on sama, meillä kai kroppa rupeaa kasvattamaan tuollaista "känsäkudosta" todella helposti.

Vierailija
532/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on torus mandibularis eli suussa kielen alla olevat alaleuan luut liikakasvaneet. Ovat nätisti symmetriset. Hampaiden rtg-kuvaaminen tekee kipeää kun kuvauslevy ei mahdu suuhuni oikeaan kohtaan kunnolla. Ei muuta "vaivaa".

Kuulin nyt vasta kolmekymppisenä tästä hammaslääkäriltä, vaikka normaalisti hammastarkastuksissa olen käynytkin. Hän vain totesi tämän kuvauksen yhteydessä ja sanoi näin vain joillain on. En ole huomannut asiaa aiemmin kun se ei tunnu miltään. Lähipiirin suita vertailtu sen jälkeen eikä muilla tällaisia luita suussa :D..

Vierailija
533/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikean käden keskisormessa pahkura, siinä kohdassa, mihin kynä lepää kirjoittaessa. Lapsena, kun kirjoitin paljon, se oli todella suuri, nykyään se on kutistunut aika matalaksi. Äidilläni on sama, meillä kai kroppa rupeaa kasvattamaan tuollaista "känsäkudosta" todella helposti.

Mulla myös! Huomasin sen lapsena ala-asteella. Nyt myös mulla kutistunut matalaksi aikuisiällä.

Vierailija
534/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn painamaan napani ulos. Kun jännitän vatsalihakset ja painan sormilla navan reunoilta, napa nousee kuopastaan ja sitten se on sellainen parin sentin korkuinen nystyrä vatsan päällä. Ällöä.

Vierailija
535/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "poikkeavuuksia" on vinot keskisormet ja tappihammas. Toiselta puolelta vastaava hammas puuttuu kokonaan. Onpa näitä juttuja tosi paljon, kun alkaa miettiä. Sisemmät häpyhuulet on aivan eri paria. Kasvoissa toinen puoli on veltompi. Tämä ei näy päällepäin, mutta en saa nenää nyrpistettyä vasemmalla samoin kuin oikealla puolella. Tosi oleellinen taito😄 Oikeassa linjassa näkyy ja tuntuu edelleen vauvana annetun rokotuksen jälki. 39 v. sitten siis. Lisäksi mulla on puhjennut pari vuotta sitten vitiligo, joka on täällä useasti mainittukin.

Vierailija
536/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon luomia ja esim pyllyreiän vieressä iso, musta luomi. Nolotti ekan kerran, kun sen itse sattumalta huomasin parikymppisenä (ei tule kauhean usein kateltua). Toivottavasti kovin moni mies ei ole luullut heidän edessään levitellessäni, että olen pyyhkinyt huonosti. :D Nykyään en edes tiedä, kumpi olisi vähemmän kiusallista: olla sanomatta mitään vai pikkareita riisuessa sanoa, että se musta on sitten luomi.

Vierailija
537/1574 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan imaista kivekset sisälle.

Vierailija
538/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja terve. BMI ollut koko iän 18 tuntumassa. Nuhaa ja krapulaa lukuun ottamatta en ole koskaan ollut sairaana ja menkat aina tulleet normaalisti. Rasva% myös 18 enkä ole koskaan laihduttanut.

Vierailija
539/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiset paineet liian suuret kirjoitti:

Minun penikseni on micropenis, eli velttona pieni kuin pikkurillin kynsi. Lapsena, nuorena ja jopa armeijassa sain aina kuulla tästä "ongelmasta", jonka vuoksi koko elmäni on ollut yhtä helvettiä.

Hei sinun vaivaan saa ihan julkiselta puolelta hoitoa koska micropenis on sairaus. Miksi sitä ei ole huomattu aiemmin ( Sori huomattu... :D ) mutta julkinen puoli hoitaa asian.  :)

Millaista apua siihen voi saada aikuisena kun kasvuikä on jo ohi?

Siksi sitä olisi pitänyt hoitaa aiemmin. Mutta oletko kuullut sellaisesta lääketieteen alasta kuin kirurgia? Oletko myös kuulluut lääkehoidosta? Jos naiselle voidaan tehdä heppi ja miehelle vagina niin kyllä yhteen micropenikseen saadaan muutama sentti pituutta.

Vierailija
540/1574 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee jos unohdun katsomaan jotain niin toinen silmä creepysti sivuun ja toinen jää katsomaan suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi