Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syntymämerkki paikassa, johon minua vammautettiin edellisessä elämässäni (pistettiin kiväärin pistimellä) ja merkki on aivan saman näköinen kuin itse vamma. Kuolin siis silloin tuohon. Muistan entisen elämän todella hyvin, perheeni, asuinpaikkani jne, ja olen käynyt jopa katsomassa tuttuja paikkoja ja vanhaa kotiani ulkomailla. Ja en ole foliohattupöpi, vaan väitöskirjaa tekevä fiksu ihminen.
Joudun tuottamaan sinulle suuren pettymyksen - meillä on vain yksi elämä, nuo "muistosi"ovat vaan jotain houreitasi, joilla ei ole mitään painoarvoa.
Ja uskonpa, että sopivalla terapialla ja lääkityksellä pääset houreistasi eroon.
Molemmissa silmissäni on selkeästi kirkkaan vihreä rinkula sekä ruskea rinkula, molemmat silmäni ovat siis kaksiväriset.
Hei, kuulkaa kaikki: mulla on tatska perseessä!
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyen läntä, 164cm, mutta sääret ovat melko pitkät ja kapeat. Siinäpä ainoa asia, mistä minua kehutaan. Olen vaalea ja kuitenkin kulmakarvani ovat tummat ja tuuheat, samoin silmäripset. En juurikaan rusketu, kurjaa tällaisena kesänä!
Olet siis ihan kun minä - itse korostan (suhteessa) pitkiä kinttujani vielä joko korkkareilla tai piilolenkkareilla niin käyn jo aika pitkästäkin ihmisestä!
Se on tosiaan etu blondilla, kun ripset ja kulmat ovat niin tuuheat ja tummat, ettei paljon tarvitse enää korostella niitä.
Koska olen aina kun "kalkkilaivan kapteeni", enkä halua käyttää meikkivoidetta, käytän itseruskettavaa St.Tropezin Self tan purityä (jos pieni mainos sallitaan?)on tosi helppo suihkuttaa kasvoihin ja tulee luonnolinen rusketus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä on pientä, mutta olen 45-vuotias eikä vieläkään viisaudenhampaita. ne tulee normaalisti parikymppisenä.
Voit lopettaa odottelun, sillä kaikille ei tule viisaudenhampaita. Ne joille tulee, saa ne alle 25v. Sinulla ei siis vain ole niitä.
Ei mullakaan ole koskaan ollut viisaudenhampaita, mutta tiedän lukuisia tapauksia, joissa ne ovat tulleet vasta paljon vanhempina kuin alle 25-vuotiaana. Esim. miesystävälleni tuli kaksi viisaudenhammasta viime vuonna eli hänen ollessaan 46-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen intersukupuolinen.
Se on kohtalo, jota ei oikeastaan toivo pahimmalle viholliselleenkaan. Se merkitsee parhaimmillaankin "vain" hedelmättömyyttä ja pahimmillaan ajautumista psykoosiin. Mutta nämä kortit minulle on jaettu, joten niillä pelataan.
Auts. Ei käy tosiaan kateeksi. Pidätkö itseäsi enemmän miehenä vai naisena?
Naisena. Olen joutunut käymään korjausleikkauksissa asian vuoksi, ja joudun käyttämään hormonilaastaria lopun ikääni. En voi koskaan tulla äidiksi. Mutta olen muutoin perusterve ja suunnilleen hyväkuntoinen, ja uskon, että pahimmat painajaiseni ovat jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla.
Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joita alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan.
Torukset?
Hyvänlaatuinen luukasvu alaleuassa, kielen puolella. Minulla piilotteli ylimääräinen hammas toruksessani, josta puhkesi päälle 30 vuotiaana. Leikkaava lääkäri sanoi että toruksista harvemmin tulee ongelmia paitsi jos saa tekarit jolloin ne poistetaan ettei hankaudu ikenet rikki ja tekarit sopii suuhun.
Mulla on alaleuassa 2 ja yläleuassa 3 torusta eli luupiikkiä. Ärsyttäviä, mutta hammaslääkärien mielestä niille ei tarvitse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla.
Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joita alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan.
Torukset?
Hyvänlaatuinen luukasvu alaleuassa, kielen puolella. Minulla piilotteli ylimääräinen hammas toruksessani, josta puhkesi päälle 30 vuotiaana. Leikkaava lääkäri sanoi että toruksista harvemmin tulee ongelmia paitsi jos saa tekarit jolloin ne poistetaan ettei hankaudu ikenet rikki ja tekarit sopii suuhun.
Mulla on alaleuassa 2 ja yläleuassa 3 torusta eli luupiikkiä. Ärsyttäviä, mutta hammaslääkärien mielestä niille ei tarvitse tehdä mitään.
Sama hammaslääkäri jutteli että alaleukani ei murtuisi helpolla koska alaleuassani on ylimääräistä luuta. Ei ole murtunut enkä halua moista kokeilla.
Kaksi maitohammasta, ei yhtään viisaudenhammasta ja kaksi hammasta puuttuu😃
Sanotaan, että geenit määrää onko peukalot joko suorat vai taipuuko peukut pystyssä taakse, niin itsellä vasen taipuu, mutta oikea on suora. Sitten vähän kuin tuo merenneitovarpaat, niin itsellä lekurit väittivät joskus, että olisi johtunut Tshernobylistä en tiedä (alulle pantu -87) niin keskari ja nimetön vasemmassa kädessä yli puolen välin toisissaan kiinni(leikattu irti toisistaan kun olin 3v) ja samaa vaivaa myös oikeassa kädessä, mutta vain rystysen ja ekan nivelen puoleen väliin ja sille ei ole tehty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eräs terveydenhoitoalan ihminen sanoi mulle kerran, että mulla on suurin erotus pohkeen ja nilkan välillä, mitä hän on nähnyt. En tiedä voiko pitää paikkansa, mutta vaikea on löytää pitkiä saappaita, jotka saisin jalkaan.
Pohje on 40 cm ja nilkka 19 cm. Eroa siis 21 cm.
Tommoset kintuthan on just kauniit, eikä mitkään kanankoivet mitkä itellä, sama paksuus yläällä kuin alaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei haise hiki. Hikoan kyllä, jopa paljon mutta hikeni ei haise. Jokin bakteeri puuttuu iholta. Isäni oli samanlainen. Hyvä ominaisuus kyllä. Sen sijaan jalkahikeä erittyy myös paljon ja se haiskahtaa. Pesen melko usein esim. lenkkarit pesukoneessa.
Olet perinyt geeniversion isältäsi joka on yleinen aasiassa, samoin siihen liittyy kuiva korvavaikku. Googlaa vaikka.
Joo isänperintöähän tuo on. Korvavaikku on myös kuivaa. Isäni ei ollut kylläkään aasialaistaustainen. Hänellä oli korvassaan jotain häikkää joskus olleessaan abt 40, meni tasapaino mm. En tiedä mikä oli syynä. Itselläni todettiin keväällä uimarin korva, surfer's ear eli eksostoosi. Liiallisesta kylmässä vedessä uimisesta se ei ole tullut. Viimeksi uin luonnonvesissä ehkä 4 vuotta sitten. Korvan luusto on erilaista kuin tämä kropan normaali ja siellä sitä kasvua nyt minulla on. Kävin tomografiassa, mutta tulos ei ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun häpykummullani, juuri trimmatun karvoituksen yläpuolella, on kaksi tummaa, tarkkarajaista luomea samalla korkeudella, kappaleen matkaa toisistaan. Kerran yksi naisgynekologi naurahti spontaanin ihastuneesti, osoitti niitä ja totesi, että "nuohan näyttävät ihan silmiltä!" Ja niin ne vähän koomisesti näyttääkin, silmät ja parta siinä alla. Onneksi mies ei ole asiaa kommentoinut, enkä itse jaksa häiriintyä asiasta. Ruumiini voi sitten jonkin onnettomuuden jälkeen tunnistaa niistä, jos ei mistään muusta.
Et ole uniikki. Sekä mun äidillä että mulla on sama. Meillä vielä ne "silmät" ovat ns. oikeissa kohdissa. Mulla lisäksi toinen "silmä" on isompi kuin toinen, joten näyttää siltä kuin häpy iskisi silmää :D
Ollaankohan me sukua? Mistä päin ovat vanhempiesi sukujuuret? :)
Kainuusta ja Satakunnasta.
Ennen hävyn "ilme" oli avoin ja napittava, mutta nyt silmien yläpuolelle tullut sektioarpi on tehnyt siitä vähän myrtsin.
Rintalaikkauksen arvet ja sen aiheuttamat ”koirankorvat” kainaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia venyvämpi iho naamassa
Taidatkin sitten olla melkoinen kuminaama. ;-)
Mulla on kans toinen sisempi häpyhuuli isompi. Lisäksi mulla on vasemmassa silmässä tapaturmasta johtuen anisocoria, eli mustuainen ei reagoi valon määrään ollenkaan, ja se on vähän kummallisen muotoinen. Muutenki oon huomannut mun silmien olevan hieman eri tasolla, eli toinen on korkeammalla kuin toinen. Ja pikkuvarpaista lähtee aina kynnet irti, eli melkein koko ajan ne on kynnettömät. Ja navan alapuolelta menee häpyrajaan semmonen mun ihonväriäni tummempi viiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenänpäässä on kolo keskellä, samoin kuin joillain leuassa. Kolo ei kuitenkaan näy mielestäni, mutta tuntuu todella selvästi sormelle.
Mulla kanssa tuntuu kuin nenänpää olisi keskeltä halki, mutta ei näytä siltä, lisäksi pystyn koskemaan nenänpäähän kielellä.
Kokeilin nenääni ja tajusin että mulla on myös :D :O
Vierailija kirjoitti:
tämä on pientä, mutta olen 45-vuotias eikä vieläkään viisaudenhampaita. ne tulee normaalisti parikymppisenä.
Ei ole läheskään kaikilla viisaudenhampaita. Mummolleni puhkesi yksi ainoa viisaudenhammas noin kolmekymppisenä. Minulla on viisaudenhampaat olemassa, mutta ne on ikenen alla piilossa. Ihan normaalia hammaslääkärin mukaan.
Multa puuttuu häntäluu kokonaan, synnyin ilman!
Osaan tehdä pillupieruja