Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
221/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leuoissani monta ylimääräistä puhkeamatonta hammasta. Eräskin hammaslääkäri totesi leuoistani otettuja röntgenkuvia katsoessaan, että ei ole koskaan ennen nähnyt kenenkään kuvissa niin paljon ylimääräisiä hampaita. Tosin olen muutenkin melko erikoinen tapaus, jonka kehossa on erikoisuuksia vaikka muille jakaa, kuten synnynnäisesti eripituiset peukalot, kummassakin jalassa 2 varvasta osittain yhteen kasvaneet, en pysty iskemään silmää vasemmalla silmällä ja minulla on siniharmaat silmät. Olen lukenut, että siniharmaat silmät eivät ole kovin yleiset. Toisessa silmässä on lisäksi hieman ruskeaa väriä yhdessä kohtaan, kun tarkkaan katsoo.

Vierailija
222/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla. 

Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joita alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan. 

Torukset?

Et taida olla se ko. alan ammattilainen :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törröttävä kylkiluu: yksi ribseistä on muuta riviä korkeammalla oikean rinnan alla. 

Hienot eli valtavan kokoiset torukset, joita alan ammattilaiset aina ihailee ja joskus kutsuu naapurihuoneestakin kaverin katsomaan. 

DG. Toispuoleinen kananrinta.

Mihin lähetän laskun?

Kananrinta?

Kun seuraavan kerran ostat broitskun kokonaisena katso miten sen kylkiluut törröttää molemmin puolin. Saitko riittävästi D-vitamiinia lapsena?. Voi johtua sen puutteesta kasvuiässä tai perinnöllinen ominaisuus.

Synnärillä huomattu. Äidillä ei ollut D-vitamiinin puutetta.

2. DG. Riisitauti, toispuoleinen

Lasku kasvaa. Tuntiveloitus 220e näin iltaisin/15 min (-ajankäyttö: kuvien ja tekstin googletus netistä)

Unohtiko äiti antaa Vitol-tipat? Aijai!

Vierailija
224/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllän nuolemaan nenääni

Vierailija
225/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomet muodostavat Otavan tähtikuvion toisessa käsivarressani.

Luomet? Silmäluomet??? Kuusi silmäluomea?! Yhdellä ihmisellä? Oletko olio??

Obs! Toimittaja muistaa käyttää tätä esimerkkinä tapauksista.

Vierailija
226/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomet? Silmäluomet??? Kuusi silmäluomea?! Yhdellä ihmisellä? Oletko olio??

Obs! Toimittaja muistaa käyttää tätä esimerkkinä tapauksista.

Vierailija
227/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriväriset silmät. Toinen on vihreä ja toinen ruskea.

Vierailija
228/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriväriset silmät. Toinen on vihreä ja toinen ruskea.

I know you, Tero!

Vierailija
229/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse on leveä kuin seittemän leivän uuni

Vierailija
230/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse on leveä kuin seittemän leivän uuni

Ja lapsia 14?

Vierailija
231/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kieltäni rullalle ollenkaan.

Vierailija
232/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jalassa pieni tumma alue, joka on tumma. Aivan kuin pieni läntti tummaihoisen ihmisen ihoa muuten valkoihoisella ihmisellä.

Lisäksi penikseni on lepotilassa erittäin pieni, ehkä noin 5cm pitkä. Erektiossa se taas on melko iso, noin 25cm pitkä ja mielestäni keskimääräistä paksumpikin. Tietäisivätpä uimahallien ja kuntosalien miesten suihkuissa ja pukuhuoneissa penistäni pilkallisesti tuijottavat miehet sen, että erektiossa elimeni on suurempi kuin suurimalla osalla heistä.

Lisäksi toisessa rinnassani on nännin yläpuolella 2 luomea, jotka muistuttavat hiukan nänniä ja joskus leikilläni ajattelen, että olen nelinänninen mies.

Vierailija
233/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

preaurikulaarinen ontelo, eli pieni lävistykseltä näyttävä reikä oikean korvani ulkopuolella. erään teorian mukaan evoluution jäänne kiduksista.

Vierailija
234/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on vasemmalle vino, ja ylöspäin kaareva.

Vierailija
235/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan banaanin muotoinen Se.

m34

Vierailija
236/1574 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyljessä :D

Vierailija
237/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännipihoissa muutama karva, pisin kasvaa 4,6cm mittaseks (kasvatettu ja mitattu on). Olen nainen. Nypin yleensä pois mutta halusin tietää, kuinka pitkäks kasvaa.

Vierailija
238/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten erityisen notkea, mutta minulle on vielä yli nelikymppisenä kaikkein luonnollisinta istua risti-istunnassa. Se on keholleni ehdottomasti mukavin asento ja istun usein niin jopa töissä työtuolissa. Muissa istuma-asennoissa selkäni väsyy nopeasti, enkä pysty pitämään ryhtiäni niin pitkään hyvänä. Välillä kyllä vähän hävettää, jos joku tulee huoneeseen ja istun kuin joogi pöytäni ääressä. Työpaikkani on aika konservatiivinen ympäristö, joten tämä saattaa herättää hämmennystä. 

Mä istun aina töissä risti-istunnassa ja saan kuulla kuittailua siitä ettei oo ergoniminen työasento, mutta mulle se on luonnollisin asento istua :D Selkä ja lonkat pysyy paremmassa kunnossa kun istuu risti-istunnassa. Synnynnäisesti ahtaat lonkat kipeytyy jos istun koko päivän "normaalisti"

Vierailija
239/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valtava penis! Kateus! Ongelma! Muuten olen raitis.

Vierailija
240/1574 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylimääräinen lihas rintakehässä, noin etusormen paksuinen sternalis. Kulkee pystysuunnassa rintalihaksen päällä, rintalastan oikealla puolella. Pystyn jännittämään sen, muttei se mitään muuta saa aikaan. Haittaa tai hyötyä ei normaalielämässä ole, mutta ilmeisesti sitä voisi käyttää tarvittaessa korvaamaan vahingoittunutta lihasta jostain muualta kehosta.

Eli varaosa aina mukana.