Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei iske baareissa/bileissä?

Vierailija
19.06.2018 |

Toki aika vähän käyn baareissa tai opiskelijabileissä, mutta havainto minkä olen tehnyt on, että mua ei isketä. Mistä voisi johtua? Tosiaan moni on sanonut, että olen varautuneen oloinen ja se olisi epäviehättävää. Ulkonäöstä saan vain kehuja. Olen normaalipainoinen, lyhyt ja vaalea. Pukeudun usein peittävästi ja meikkaan aika paljon. Ihmetyttää vain, kun aina itse on ilman huomiota. En usko, että löydän ketään ikinä.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdollista että olen vähän ylimielinen. En kuitenkaan liikaa varsinkin jos miehiin vertaa.

Ap

Vierailija
62/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005724943.html

Alle 35-vuo­tiaista naisista yli puolet koki tulleensa häirityksi seksuaalisesti. Yleisimpiä häirinnän muotoja olivat loukkaavat vitsit ja härskit puheet.

Ei sitä oikeen enää uskalla naisiin päin katsoa.

No onko pakko kertoa loukkaavia vitsejä tai esiintyä härskisti? Onko? Lähestyä voi kohteliaasti ja ihan ilman häirintää. Millainen ihminen ei tajua häirinnän ja normaalin käytöksen eroa?

https://en.wikipedia.org/wiki/Political_lesbianism

Just putting it out there....

Kerrotko vielä miten tämä liittyy siihen, että häiriköit naisia loukkaavilla vitseillä ja härskeillä puheilla?

Mä vaan ehdotin, että jos kaikki muu failaa ja miestä ei löydy, niin kannattaa kokeilla tuota vaihtoehtoa.

Onnea ap:lle. Juhannus ja kaikkee tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltani olen kyllä hyvin empaattinen ja monen mielestä vaatimatonkin. Miehet ei näe sitä ehkä niin. Nuorena haukkuivat ylimieliseksi ja sanoivat että nyt kyllä sun täytyy meitäkin huomioida 😂 Jostain syystä herätän hirmu voimakkaita emootioita.

Ap

Vierailija
64/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa tätä kikkaa: esim. tanssiessa hymyile ja luo melko pitkä katsekontakti jonkun kinnostavan miehen kanssa, katso hetki poispäin ja sitten katso häntä uudelleen.

Hölmö vinkki tiedän mutta kerran huvikseen testasin sitä ja toimi heti, mies tuli juttelemaan 😉 Plus älä ole nurkissa vaan keskellä huonetta

Vierailija
65/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe tuntuu aina vähän väliä pomppaavan täällä esiin ja lähes poikkeuksetta näissä lopulta paljastuu että niitä lähestyjiä on mutta:

a) He eivät ole tarpeeksi tasokkaita, ovat liian kännissä tai he ovat liian härskejä.

b) He ovat tasokkaita, mutta eivät halua mitään vakavaa.

Baareissa ja bileissä ilmeisesti olisi myös kyseistä naista kiinnostavia miehiä ja ongelma on että heidän tulisi tulla iskemään ilman että a)-kohdan miesten määrä räjähtäisi käsiin. Yksinkertaisin ratkaisu olisi mennä itse kiinnostavalle miehelle juttelemaan, mutta tämä ratkaisu on rajattu aina ongelman ulkopuolelle, sillä miksi tehdä asiasta vaikea, kun siitä voi tehdä helposti lähes mahdottoman.

Luen itseni hyvin harvakseltaan baareissa aloitteita tekeväksi mieheksi ja kerron alla syitä miksi jätän monesti lähestymisen tekemättä vaikka naisessa ei olisi mitään vikaa:

a) Naisen ympärillä pörrää näitä pelimiehiä riesaksi asti ja ei kiinnosta alkaa mihinkään kilpalaulantaan.

b) Nainen ei osoita minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan

c) Olen huomannut naisen olevan kiinnostunut muistakin

d) Nainen on jatkuvasti suuren tyttölauman ympäröimä eikä vilkuile ympärilleen

Vierailija
66/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta vinkit vaan syyt miksi aina olen se miehetön ja kaverit vie kaikki miehet. Tosiaankaan en mihinkään miesten iskentään lähde.

Ap

Vierailija
67/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen iskemään, jos nainen antaa signaalin lähestyä. Katsekontakti, kosketus ohimennen ja mitä näitä nyt on.  Se, että mies tekee aloitteen on humpuukia: nainen tekee aina sen ensimmäisen muuvin ja rohkaisee sillä miehen tekemään "aloitteen".

Ketään sellaista, joka ei ole antanut mitään signaalia, en ala tod. piirittämään. Liian suuri riski siihen, että häiritsen naista ja tuhlaan vaan aikaani.

Juuri näin! En itsekkään ala pokaamaan naisia, jotka eivät selvästikkään osoita mitään kiinnostusta. Ihme harhakuva, että miehet vain lukevat ajatuksia ja tietävät milloin nainen on kiinnostunut. Se katsekontaktin ja hymy tuottaminen onkin niin vaikeaa. Tuolla "esität vaikeaa" taktiikalla sitten saat  luoksesi vain ne pleijarit ja känniääliöt, joilla uskallus riittää. Tietysti, jotkin naiset pitävät siitäkin. 

Sanon tähän minkä sanon aina naisille: Katsokaa peiliin! Jos haluatte löytää miehen: panostakaa siihen. Sekä etsimiseen ja keskusteluun. Kukaan "normaali" mies ei jaksa olla aina se keskustelun vetäjä ja ainoa, joka siihen panostaa.  Tiedän, että esim. tinderissä naisille tulee matchejä ja viestejä niin paljon, että panostaminen on vaikeaa. Mutta niin se miehillekkin on vaikeaa, kun ehkä 1/10 naisesta osaa ja jaksaa keskustella. Huvittavaa miten profiilissa lukee "älä matchaa, jos et halua keskustella" ja sitten kun yrittää keskustella, naisesta pitää oikein kiskoa ulos perustietoja. Enkä nyt tarkoita, että yritän mennä millään tönköllä "moi, miten menee?" viestillä vaan yritän aina panostaa juuri naiselle sopivaan viestiin.  Sama juttu käy ihan keskusteluissa livenäkin.

Kun puhut perustietojen kiskomisesta, paljastat olevasi juuri sellainen joka ei osaa keskustella. Kuulustelu ei ole keskustelua! Tietojen kysyminen ei ole keskustelua! Itse en ainakaan jaksa teidän ystäväkirjantäyttäjien kanssa muutamaa viestiä pidempään yrittää - jos et keksi viesteihini (joihin aina sisällytän kyllä asiaa josta voi jatkaa) muuta kuin vastata uudella kysymyksellä, tulee unmatch hyvin äkkiä.

Vierailija
68/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta vinkit vaan syyt miksi aina olen se miehetön ja kaverit vie kaikki miehet. Tosiaankaan en mihinkään miesten iskentään lähde.

Ap

Keskustelun perusteella vaikutat tympeältä inisijältä, joka löytää negatiivisuutta aivan kaikesta. se voipi näkyä myös ulospäin.

Vierailija
69/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ei ole miehiä eikä naisia - on vain runkkareita. Sopii minulle.

- Renton elokuvassa Trainspotting

P.S. Kiitos LBGTQ-ihmiset

Vierailija
70/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on mahdollista, että olen negatiivinen(ainakin nykyään). Aika kriittinen olen ammattini takia(olen sossu), mutta omalla tavallani hyvin lämmin.

Ap

Vierailija
71/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on mahdollista, että olen negatiivinen(ainakin nykyään). Aika kriittinen olen ammattini takia(olen sossu), mutta omalla tavallani hyvin lämmin.

Ap

Mun mielestä on sitten aika selvää miksei niitä aloitteita tule, jos jonkinlainen negatiivisuus paistaa läpi ja jos sulle on sanottukin, että vaikutat ylimieliseltä. Yleensä just sillä positiivisuudella ja iloisuudella tekee itsestään helposti lähestyttävän ja houkuttavan vastakkaiselle sukupuolelle.

72/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iske ite

En suosittele tätä! Minä olen iskenyt kaikki 6 exääni enkä koskaan heidän kanssaan voinut olla varma siitä halusivatko he minut tai minua. 

Ja sama logiikka ei päde mieheen joka iskee naisen koska?

73/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa tätä kikkaa: esim. tanssiessa hymyile ja luo melko pitkä katsekontakti jonkun kinnostavan miehen kanssa, katso hetki poispäin ja sitten katso häntä uudelleen.

Hölmö vinkki tiedän mutta kerran huvikseen testasin sitä ja toimi heti, mies tuli juttelemaan 😉 Plus älä ole nurkissa vaan keskellä huonetta

Ei kyllä toimis minuun tuollainen. Naiset tekee noin vaikkei olisikaan kiinnostuneita mitenkään.

Vierailija
74/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa nauran ja hymyilen paljon. Eiköhän miesten mielestä kaikki käytös ole ylimielistä. Ex sanoi että olen hyvin vaatimaton.

Ap

Vierailija
75/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt vähän ohi aiheen, mutta liittyy suurempaan kuvaan.

Lusting Over Men A Double Standard? | The View 

3min 27sek

Amerikassa pohditaan jo, että naisetkaan eivät saisi kehua miesten lihaksia.  :o

Vierailija
76/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaverit vie kaikki miehet, koska ovat heistä kiinnostuneita ja antavat ko miesten sen huomata. Jos näyttää siltä, että haista v, niin ei kukaan väkisin tule ketään hakemaan. Onko se nyt niin vaikeeta jutella ihmisille ja nauttia itsekkin olostaan siellä baarissa? Miksi yleensä sinne menee jos ei sitten viihdy eikä toisaalta sitä seuraakaan etsi?

Vierailija
77/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittävä pukeutuminen = ongelma. Tissivakoa esille korkokenkiä lyhyttä hametta ja miehiä riittää. Ja kikattelua.

Vierailija
78/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittävä pukeutuminen = ongelma. Tissivakoa esille korkokenkiä lyhyttä hametta ja miehiä riittää. Ja kikattelua.

Hyvin harvoin pukeutuminen on ongelman ydin. Kunhan on tilanteeseen sopivat vaatteet päällä. Ettei nyt ihan pahimmat rönttövaatteet päällä lähte yökerhoon. Vähän sama homma hiusten ja meikkien kanssa. Ei ne mitään merkitse jos naama on norsunvitulla koko ajan ja miehet nähdään alempiarvoisina pyrkyreinä.

Ensin pitäisi opetella ottamaan vastaan myös ne vastakkaisen sukupuolen edustajat aitoina moniulotteisina ihmisinä.

Vierailija
79/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis periaatteessa näyttää joko rintaa tai reittä. Ei molempia yhtäaikaa. Eikä tarvitse edes kikatella. Voisko liian meikattu naama karsia osan kohderyhmästä pois?

Vierailija
80/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaverit vie kaikki miehet, koska ovat heistä kiinnostuneita ja antavat ko miesten sen huomata. Jos näyttää siltä, että haista v, niin ei kukaan väkisin tule ketään hakemaan. Onko se nyt niin vaikeeta jutella ihmisille ja nauttia itsekkin olostaan siellä baarissa? Miksi yleensä sinne menee jos ei sitten viihdy eikä toisaalta sitä seuraakaan etsi?

Siis mitä?Ihan normaalilta näytän baarissa ja pidän hauskaa.

Ap