Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei iske baareissa/bileissä?

Vierailija
19.06.2018 |

Toki aika vähän käyn baareissa tai opiskelijabileissä, mutta havainto minkä olen tehnyt on, että mua ei isketä. Mistä voisi johtua? Tosiaan moni on sanonut, että olen varautuneen oloinen ja se olisi epäviehättävää. Ulkonäöstä saan vain kehuja. Olen normaalipainoinen, lyhyt ja vaalea. Pukeudun usein peittävästi ja meikkaan aika paljon. Ihmetyttää vain, kun aina itse on ilman huomiota. En usko, että löydän ketään ikinä.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyileminen vetää miehiä puoleensa. Itsekin saan olla melko rauhassa pörrääjiltä ollessani baarissa selvinpäin, mutta kun juon sen siiderin verran, suupielet vetäytyvät typerään kestohymyyn ja miehiä saa suorastaan juosta pakoon. Tietysti tässä on se ongelma, että haluanko itse pidemmällä tähtäimellä lainkaan sellaista miestä, joka ei viehäty minusta myös suupielet alaspäin.

Sitä voit miettiä sitten kun hauki on veneessä. Kannattaa pyytää jos kala syö. Muuten voit jäädä ilman kalaa.

Minä kun haaveilisin miehestä, joka ei viihdy baareissa. Jos sattuisi kohdalle sellainen kavereiden väkisin mukaan raahaama mies, joka näkisi minut murjottamassa tanssilattian toisella laidalla ja kokisi sielujen sympatiaa!

Vähän niinkuin Sheldon Cooperin ja Amy Farrah Fowlerin ekat treffit? Jos et halua baarissa viihtyvää tyyppiä niin ehkä sitten kannattaa panostaa enemmän muihin tapaamispaikkoihin, harrastuksiin jne

Vierailija
42/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005724943.html

Alle 35-vuo­tiaista naisista yli puolet koki tulleensa häirityksi seksuaalisesti. Yleisimpiä häirinnän muotoja olivat loukkaavat vitsit ja härskit puheet.

Ei sitä oikeen enää uskalla naisiin päin katsoa.

No onko pakko kertoa loukkaavia vitsejä tai esiintyä härskisti? Onko? Lähestyä voi kohteliaasti ja ihan ilman häirintää. Millainen ihminen ei tajua häirinnän ja normaalin käytöksen eroa?

Olisi kiva, jos tästä olisi jokin tilasto. Veikkaan itse, että rumat miehet koetaan häiritsijöiksi/ahdistelijoiksi todella paljon useammin kuin komeat

ohis

Tai sitten komeat eivät tunne tarvetta iskeä typerää juttua, joka häiritsee. Hanki itsetunto ja opettele sitä sosiaalisuutta vaan. Siitä on sinulle hyötyä muussakin kuin naisten iskemisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 35-vuo­tiaista naisista yli puolet koki tulleensa häirityksi seksuaalisesti. Yleisimpiä häirinnän muotoja olivat loukkaavat vitsit ja härskit puheet.

No onko pakko kertoa loukkaavia vitsejä tai esiintyä härskisti? Onko? Lähestyä voi kohteliaasti ja ihan ilman häirintää. Millainen ihminen ei tajua häirinnän ja normaalin käytöksen eroa?

https://en.wikipedia.org/wiki/Political_lesbianism

Just putting it out there....

Vierailija
44/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos tästä olisi jokin tilasto. Veikkaan itse, että rumat miehet koetaan häiritsijöiksi/ahdistelijoiksi todella paljon useammin kuin komeat

ohis

Kyllä se varmaan ainakin jossain määrin näin on. Ahdisteluhan on ei-toivottua lähestymistä ja varmasti useammin komean miehen lähentymisyritykset on toivotumpia kuin rumien.

Vierailija
45/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin olleeni nettideitillä ja tinderissä. Ei löytynyt ketään ja luovutin.

Ap

Eikä niissäkään miehet tehneet aloitteita? Olitko itse miten aktiivinen?

Tinderissä teki joo. Suurin osa etsi panoa tai kohteli epäkunnioittavasti. Olin siellä kauan ja päätin, että nyt saa riittää. Paljon tuli aloitteita, mutta ei johda mihinkään.

Ap

Mitäpä luulet, onko kovin eri juttu oikeassa elämässä?

Vierailija
46/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin olleeni nettideitillä ja tinderissä. Ei löytynyt ketään ja luovutin.

Ap

Tinderissä teki joo. Suurin osa etsi panoa tai kohteli epäkunnioittavasti. Olin siellä kauan ja päätin, että nyt saa riittää. Paljon tuli aloitteita, mutta ei johda mihinkään.

Ap

Mitäpä luulet, onko kovin eri juttu oikeassa elämässä?

Ei varmaan ole.

Ap

Vierailija
47/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syy tässä maailmanmenossa, kun nykyisin voi ollakin ahdistelija ja stalkkeri jos yrittää edes vilkaista toista.

Höpöhöpö. Normaalit ihmiset osaavat edelleenkin lähestyä toisiaan ihan ahdistelematta. Jos jotakuta ei kiinnosta, niin se kannattaa kohteliaasti uskoa ja siirtyä seuraavaan. Ei ole vaikeaa.

No mitä te sitten valitatte täällä jos mitään ongelmaa ei ole?

Vierailija
48/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytään asiaan eikä jauheta meetoosta jooko.

Ap

Vierailija
49/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Political_lesbianism

Just putting it out there....

Kerrotko vielä miten tämä liittyy siihen, että häiriköit naisia loukkaavilla vitseillä ja härskeillä puheilla?

Vierailija
50/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voittajat ei koskaan luovuta ja luovuttajat ei ikinä voita.

Uutta matoa koukkuun vaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Vierailija
51/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitytään asiaan eikä jauheta meetoosta jooko.

Ap

Ilmeisesti joillekkin ihmisille normaali ihmisten välinen kanssakäyminen on niin vierasta, ettei osata lähestyä vastakkaista sukupuolta puristelematta pefaa tai iskemättä törkeitä vitsejä. Säälittävää sinänsä ja parempi kun näin rajoittuneet pysyvät tiukasti siellä omassa kopperossaan vinkumassa nettiin.

Vierailija
52/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyileminen vetää miehiä puoleensa. Itsekin saan olla melko rauhassa pörrääjiltä ollessani baarissa selvinpäin, mutta kun juon sen siiderin verran, suupielet vetäytyvät typerään kestohymyyn ja miehiä saa suorastaan juosta pakoon. Tietysti tässä on se ongelma, että haluanko itse pidemmällä tähtäimellä lainkaan sellaista miestä, joka ei viehäty minusta myös suupielet alaspäin.

Sitä voit miettiä sitten kun hauki on veneessä. Kannattaa pyytää jos kala syö. Muuten voit jäädä ilman kalaa.

Minä kun haaveilisin miehestä, joka ei viihdy baareissa. Jos sattuisi kohdalle sellainen kavereiden väkisin mukaan raahaama mies, joka näkisi minut murjottamassa tanssilattian toisella laidalla ja kokisi sielujen sympatiaa!

Haaveilet siis löytäväsi baarista miehen, joka ei viihdy baareissa? Vähän voisi ehkä miettiä tätä todennäköisyyksienkin kantilta.

Vierailija
53/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syy tässä maailmanmenossa, kun nykyisin voi ollakin ahdistelija ja stalkkeri jos yrittää edes vilkaista toista.

Höpöhöpö. Normaalit ihmiset osaavat edelleenkin lähestyä toisiaan ihan ahdistelematta. Jos jotakuta ei kiinnosta, niin se kannattaa kohteliaasti uskoa ja siirtyä seuraavaan. Ei ole vaikeaa.

No mitä te sitten valitatte täällä jos mitään ongelmaa ei ole?

Yleisesti ongelmaa ei ole. Minulla ongelma on jopa toisinpäin eli tarjontaa on liikaakin. Tässä vaan pohditaan miten apkin saisi nimenomaan toivottuja lähestymisiä.

Vierailija
54/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voittajat ei koskaan luovuta ja luovuttajat ei ikinä voita.

Uutta matoa koukkuun vaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Ei kiitos enää. Olin siellä kolme vuotta ja nyt saa riittää. Tarjontakin on surkeaa.

Ap

Vierailija
55/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minkälaisella profiililla ja kuvilla olit tinderissä? Itse en ole panoehdotuksia ja huonoa käytöstä kokenut siellä kuin muutamilta ja varmaan satojen kanssa keskustellut.

Vierailija
56/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilet siis löytäväsi baarista miehen, joka ei viihdy baareissa? Vähän voisi ehkä miettiä tätä todennäköisyyksienkin kantilta.

En siis käy baareissa miesmetsällä, ja viestieni pointti olikin, että baarissa minua lähestyvien miesten lukumäärällä ei pahemmin ole väliä, kun todennäköisesti eivät ole minulle sopivia kuitenkaan. Mikäli sopiva siellä kuitenkin tulisi vastaan, hän todennäköisemmin lähestyisi minua murjottaessani kuin ollessani iloisessa humalassa.

Vierailija
57/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minkälaisella profiililla ja kuvilla olit tinderissä? Itse en ole panoehdotuksia ja huonoa käytöstä kokenut siellä kuin muutamilta ja varmaan satojen kanssa keskustellut.

Ihan normi profiili naamakuvilla ja jokunen vartalokuva. Tekstissä oli mun luonteesta ja harrastuksista esim. Jokunen mies oli kommentoinut mua ällöttäväksi sen tekstin perusteella eli ilmeisesti luonteessa vikaa. Voi olla kun olen niin nuori, että mun ikäiset miehet ei vaan kestä mua tai etsii helpompaa.

Ap

Vierailija
58/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen iskemään, jos nainen antaa signaalin lähestyä. Katsekontakti, kosketus ohimennen ja mitä näitä nyt on.  Se, että mies tekee aloitteen on humpuukia: nainen tekee aina sen ensimmäisen muuvin ja rohkaisee sillä miehen tekemään "aloitteen".

Ketään sellaista, joka ei ole antanut mitään signaalia, en ala tod. piirittämään. Liian suuri riski siihen, että häiritsen naista ja tuhlaan vaan aikaani.

Juuri näin! En itsekkään ala pokaamaan naisia, jotka eivät selvästikkään osoita mitään kiinnostusta. Ihme harhakuva, että miehet vain lukevat ajatuksia ja tietävät milloin nainen on kiinnostunut. Se katsekontaktin ja hymy tuottaminen onkin niin vaikeaa. Tuolla "esität vaikeaa" taktiikalla sitten saat  luoksesi vain ne pleijarit ja känniääliöt, joilla uskallus riittää. Tietysti, jotkin naiset pitävät siitäkin. 

Sanon tähän minkä sanon aina naisille: Katsokaa peiliin! Jos haluatte löytää miehen: panostakaa siihen. Sekä etsimiseen ja keskusteluun. Kukaan "normaali" mies ei jaksa olla aina se keskustelun vetäjä ja ainoa, joka siihen panostaa.  Tiedän, että esim. tinderissä naisille tulee matchejä ja viestejä niin paljon, että panostaminen on vaikeaa. Mutta niin se miehillekkin on vaikeaa, kun ehkä 1/10 naisesta osaa ja jaksaa keskustella. Huvittavaa miten profiilissa lukee "älä matchaa, jos et halua keskustella" ja sitten kun yrittää keskustella, naisesta pitää oikein kiskoa ulos perustietoja. Enkä nyt tarkoita, että yritän mennä millään tönköllä "moi, miten menee?" viestillä vaan yritän aina panostaa juuri naiselle sopivaan viestiin.  Sama juttu käy ihan keskusteluissa livenäkin.

Vierailija
59/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen iskemään, jos nainen antaa signaalin lähestyä. Katsekontakti, kosketus ohimennen ja mitä näitä nyt on.  Se, että mies tekee aloitteen on humpuukia: nainen tekee aina sen ensimmäisen muuvin ja rohkaisee sillä miehen tekemään "aloitteen".

Ketään sellaista, joka ei ole antanut mitään signaalia, en ala tod. piirittämään. Liian suuri riski siihen, että häiritsen naista ja tuhlaan vaan aikaani.

Juuri näin! En itsekkään ala pokaamaan naisia, jotka eivät selvästikkään osoita mitään kiinnostusta. Ihme harhakuva, että miehet vain lukevat ajatuksia ja tietävät milloin nainen on kiinnostunut. Se katsekontaktin ja hymy tuottaminen onkin niin vaikeaa. Tuolla "esität vaikeaa" taktiikalla sitten saat  luoksesi vain ne pleijarit ja känniääliöt, joilla uskallus riittää. Tietysti, jotkin naiset pitävät siitäkin. 

Sanon tähän minkä sanon aina naisille: Katsokaa peiliin! Jos haluatte löytää miehen: panostakaa siihen. Sekä etsimiseen ja keskusteluun. Kukaan "normaali" mies ei jaksa olla aina se keskustelun vetäjä ja ainoa, joka siihen panostaa.  Tiedän, että esim. tinderissä naisille tulee matchejä ja viestejä niin paljon, että panostaminen on vaikeaa. Mutta niin se miehillekkin on vaikeaa, kun ehkä 1/10 naisesta osaa ja jaksaa keskustella. Huvittavaa miten profiilissa lukee "älä matchaa, jos et halua keskustella" ja sitten kun yrittää keskustella, naisesta pitää oikein kiskoa ulos perustietoja. Enkä nyt tarkoita, että yritän mennä millään tönköllä "moi, miten menee?" viestillä vaan yritän aina panostaa juuri naiselle sopivaan viestiin.  Sama juttu käy ihan keskusteluissa livenäkin.

Ite en kyllä jaksa panostaa. Monesti kuitenkin pakit saanut tai kokenut että annan enemmän kuin saan. Olen liian hyvä sellaiseen. Jos en kelpaa niin en kelpaa. Se on miesten menetys sitten. Mun puolesta saavat diivailla rauhassa.

Ap

Vierailija
60/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun ikäiset miehet ei vaan kestä mua tai etsii helpompaa"

Kuulostaa ihan helvetin ylimieliseltä. En yhtään ihmettele jos jää yksin näin nirppanokkaisella asenteella.