Miehet ei iske baareissa/bileissä?
Toki aika vähän käyn baareissa tai opiskelijabileissä, mutta havainto minkä olen tehnyt on, että mua ei isketä. Mistä voisi johtua? Tosiaan moni on sanonut, että olen varautuneen oloinen ja se olisi epäviehättävää. Ulkonäöstä saan vain kehuja. Olen normaalipainoinen, lyhyt ja vaalea. Pukeudun usein peittävästi ja meikkaan aika paljon. Ihmetyttää vain, kun aina itse on ilman huomiota. En usko, että löydän ketään ikinä.
Kommentit (91)
"En usko, että löydän ketään ikinä."
Ei se ole mitään löytämistä odottaa nätisti hymyillen, että joku etsii sinut ja tekee aloitteen. Löytäminen viittaa aktiiviseen osallistumiseen. Tietätkö silleen, että tekee itse asian eteen jotain? Kokeile vaikka nettideitti sivustoja.
Vierailija kirjoitti:
iske ite
En suosittele tätä! Minä olen iskenyt kaikki 6 exääni enkä koskaan heidän kanssaan voinut olla varma siitä halusivatko he minut tai minua.
Kevennä meikkiä ja vaatetusta ja viihdy siellä baarissa ja bileissä. Ei varautuneille murjottajille kukaan tule juttelemaan.
Kannattaa se opiskeluaika hyödyntää ja tutustua ihmisiin ihan siellä luennoilla ja oppitunneilla.varsinkin harjoitustöissä on helppo tutustua ja jutella. Itsekkin päädyin yhteen kurssikaverin kanssa.
Tulen iskemään, jos nainen antaa signaalin lähestyä. Katsekontakti, kosketus ohimennen ja mitä näitä nyt on. Se, että mies tekee aloitteen on humpuukia: nainen tekee aina sen ensimmäisen muuvin ja rohkaisee sillä miehen tekemään "aloitteen".
Ketään sellaista, joka ei ole antanut mitään signaalia, en ala tod. piirittämään. Liian suuri riski siihen, että häiritsen naista ja tuhlaan vaan aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa se opiskeluaika hyödyntää ja tutustua ihmisiin ihan siellä luennoilla ja oppitunneilla.varsinkin harjoitustöissä on helppo tutustua ja jutella. Itsekkin päädyin yhteen kurssikaverin kanssa.
Meillä kaikki on naisia. Ei siis onnistu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"En usko, että löydän ketään ikinä."
Ei se ole mitään löytämistä odottaa nätisti hymyillen, että joku etsii sinut ja tekee aloitteen. Löytäminen viittaa aktiiviseen osallistumiseen. Tietätkö silleen, että tekee itse asian eteen jotain? Kokeile vaikka nettideitti sivustoja.
Olen koittanut jo kauan. Ei mitään.
Ap
Olisiko syy tässä maailmanmenossa, kun nykyisin voi ollakin ahdistelija ja stalkkeri jos yrittää edes vilkaista toista.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kehuja saat yleensä ulkonäöstäsi, keneltä ja millaisissa tilanteissa?
Kaikilta. Muilta naisilta ja miehiltä. Yleensä esim. "Olet söpö " voiko kauniimpaa ollakaan" "Olet aina niin nättinä ". Netissä tulee paljon kehuja ja livenä enimmäkseen naisilta ihan arkisissa tilanteissa. Yökerhoissa ei ikinä oikeastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äidiltä ja siskolta.
Hymyileminen vetää miehiä puoleensa. Itsekin saan olla melko rauhassa pörrääjiltä ollessani baarissa selvinpäin, mutta kun juon sen siiderin verran, suupielet vetäytyvät typerään kestohymyyn ja miehiä saa suorastaan juosta pakoon. Tietysti tässä on se ongelma, että haluanko itse pidemmällä tähtäimellä lainkaan sellaista miestä, joka ei viehäty minusta myös suupielet alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön lisäksi luonne merkitsee.
No oliko joku muuta väittänytkään😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iske ite
En suosittele tätä! Minä olen iskenyt kaikki 6 exääni enkä koskaan heidän kanssaan voinut olla varma siitä halusivatko he minut tai minua.
Mieshän ei koskaan pysty sanomaan naiselle ei kun niillä on vaan pinppi mielessä.
Katsoin muutama vuosi sitten dokumentin Areenasta joka käsitteli seksuaalisuutta ja seksiä. Dokumentissa kuvattiin kuinka naaraat harrastavat seksiä apinalauman alfauroksen kanssa.
Alfa ei koskaan mennyt omin luvin parittelemaan lauman naaraita, vaan naaraat antoivat aina selkeän merkin milloin alfalla oli lupa lähestyä heitä.
Uskon että ihmisellä on paljon samoja ominaisuuksia kuin muilla apinoilla. :-)
M25