Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei iske baareissa/bileissä?

Vierailija
19.06.2018 |

Toki aika vähän käyn baareissa tai opiskelijabileissä, mutta havainto minkä olen tehnyt on, että mua ei isketä. Mistä voisi johtua? Tosiaan moni on sanonut, että olen varautuneen oloinen ja se olisi epäviehättävää. Ulkonäöstä saan vain kehuja. Olen normaalipainoinen, lyhyt ja vaalea. Pukeudun usein peittävästi ja meikkaan aika paljon. Ihmetyttää vain, kun aina itse on ilman huomiota. En usko, että löydän ketään ikinä.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu, ilmeisesti näytän aika vaikeasti lähestyttävältä ja vakavaltakin, vaikka olis kuinka hauskaa. Siispä päädyin käyttämään tinderiä, siellä ei ollut vaikeuksia saada aloitteita miehiltä ja löytyi se lopulta se kumppanikin.

Vierailija
22/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama juttu, ilmeisesti näytän aika vaikeasti lähestyttävältä ja vakavaltakin, vaikka olis kuinka hauskaa. Siispä päädyin käyttämään tinderiä, siellä ei ollut vaikeuksia saada aloitteita miehiltä ja löytyi se lopulta se kumppanikin.

Kiva. Itsekin olen käyttänyt. Ei löytynyt ketään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En usko, että löydän ketään ikinä."

Ei se ole mitään löytämistä odottaa nätisti hymyillen, että joku etsii sinut ja tekee aloitteen. Löytäminen viittaa aktiiviseen osallistumiseen. Tietätkö silleen, että tekee itse asian eteen jotain? Kokeile vaikka nettideitti sivustoja.

Esilläoloahan tuommoinen ihmiskoristeena seisoskelu lähinnä on. Että joku etsisi ja löytäisi sinut. Pitäisikö sinunkin yrittää oikeasti etsiä. Mahdollisuudet ainakin paranisivat 100-kertaiseksi.

Vierailija
24/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kavereiden kanssa tanssilattialle niin kyllä joku mies tulee kiehnaamaan 😁

Vierailija
25/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyileminen vetää miehiä puoleensa. Itsekin saan olla melko rauhassa pörrääjiltä ollessani baarissa selvinpäin, mutta kun juon sen siiderin verran, suupielet vetäytyvät typerään kestohymyyn ja miehiä saa suorastaan juosta pakoon. Tietysti tässä on se ongelma, että haluanko itse pidemmällä tähtäimellä lainkaan sellaista miestä, joka ei viehäty minusta myös suupielet alaspäin.

Sitä voit miettiä sitten kun hauki on veneessä. Kannattaa pyytää jos kala syö. Muuten voit jäädä ilman kalaa.

Vierailija
26/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan sanoin olleeni nettideitillä ja tinderissä. Ei löytynyt ketään ja luovutin.

Ap

Vierailija
27/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet kavereiden kanssa tanssilattialle niin kyllä joku mies tulee kiehnaamaan 😁

Usein katselee, ei muuta.

Ap

Vierailija
28/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen iskemään, jos nainen antaa signaalin lähestyä. Katsekontakti, kosketus ohimennen ja mitä näitä nyt on.  Se, että mies tekee aloitteen on humpuukia: nainen tekee aina sen ensimmäisen muuvin ja rohkaisee sillä miehen tekemään "aloitteen".

Ketään sellaista, joka ei ole antanut mitään signaalia, en ala tod. piirittämään. Liian suuri riski siihen, että häiritsen naista ja tuhlaan vaan aikaani.

Tämä. Jos ihminen ei näytä selkeästi, että seura kelpaa, niin harvalla on pokkaa tulla juttusille.

Vierailija
29/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa se opiskeluaika hyödyntää ja tutustua ihmisiin ihan siellä luennoilla ja oppitunneilla.varsinkin harjoitustöissä on helppo tutustua ja jutella. Itsekkin päädyin yhteen kurssikaverin kanssa.

Meillä kaikki on naisia. Ei siis onnistu.

Ap

No aina kannattaa tuttavapiiriään laajentaa silti. Onpahan enemmän kavereita ja eihän sitä tiedä kellä on komea sinkkuveli tai muuten kaveripiirissi vapaita miehiä.

Vierailija
30/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyileminen vetää miehiä puoleensa. Itsekin saan olla melko rauhassa pörrääjiltä ollessani baarissa selvinpäin, mutta kun juon sen siiderin verran, suupielet vetäytyvät typerään kestohymyyn ja miehiä saa suorastaan juosta pakoon. Tietysti tässä on se ongelma, että haluanko itse pidemmällä tähtäimellä lainkaan sellaista miestä, joka ei viehäty minusta myös suupielet alaspäin.

Sitä voit miettiä sitten kun hauki on veneessä. Kannattaa pyytää jos kala syö. Muuten voit jäädä ilman kalaa.

Minä kun haaveilisin miehestä, joka ei viihdy baareissa. Jos sattuisi kohdalle sellainen kavereiden väkisin mukaan raahaama mies, joka näkisi minut murjottamassa tanssilattian toisella laidalla ja kokisi sielujen sympatiaa!

Vierailija
31/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005724943.html

Alle 35-vuo­tiaista naisista yli puolet koki tulleensa häirityksi seksuaalisesti. Yleisimpiä häirinnän muotoja olivat loukkaavat vitsit ja härskit puheet.

Ei sitä oikeen enää uskalla naisiin päin katsoa.

Vierailija
32/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syy tässä maailmanmenossa, kun nykyisin voi ollakin ahdistelija ja stalkkeri jos yrittää edes vilkaista toista.

Höpöhöpö. Normaalit ihmiset osaavat edelleenkin lähestyä toisiaan ihan ahdistelematta. Jos jotakuta ei kiinnosta, niin se kannattaa kohteliaasti uskoa ja siirtyä seuraavaan. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
33/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin kaunis mutta vanhaksi piiaksi jäin silti. Nuorena oli paljonkin miehiä. Iskettiin puolin ja toisin. Minulla on lempeät ja ystävälliset kasvot, varsinkin kun hymyilen. Näytätkö kenties varautuneelta, ylimieliseltä tai liian innokkaalta tai jotenkin häpeilevältä? Sitä on itse vaikea tietää, miltä muiden silmissä näyttää. Usein alitajuisia tulkintoja.

Vierailija
34/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään voi olla hyvinkin hauskan ja lähestyttävän näköinen, mutta totuus voi olla toista.

Et anna ilmeilläsi ja eleilläsi ymmärtää, että sinua saa lähestyä. 

Vierailija
35/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 35-vuo­tiaista naisista yli puolet koki tulleensa häirityksi seksuaalisesti. Yleisimpiä häirinnän muotoja olivat loukkaavat vitsit ja härskit puheet.

No onko pakko kertoa loukkaavia vitsejä tai esiintyä härskisti? Onko? Lähestyä voi kohteliaasti ja ihan ilman häirintää. Millainen ihminen ei tajua häirinnän ja normaalin käytöksen eroa?

Vierailija
36/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin olleeni nettideitillä ja tinderissä. Ei löytynyt ketään ja luovutin.

Ap

Eikä niissäkään miehet tehneet aloitteita? Olitko itse miten aktiivinen?

Vierailija
37/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikä niissäkään miehet tehneet aloitteita? Olitko itse miten aktiivinen?

Tinderissä teki joo. Suurin osa etsi panoa tai kohteli epäkunnioittavasti. Olin siellä kauan ja päätin, että nyt saa riittää. Paljon tuli aloitteita, mutta ei johda mihinkään.

Ap

Vierailija
38/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine kirjoitti:

Omasta mielestään voi olla hyvinkin hauskan ja lähestyttävän näköinen, mutta totuus voi olla toista.

Et anna ilmeilläsi ja eleilläsi ymmärtää, että sinua saa lähestyä. 

Mun ongelma taas on toisin päin kuin aplla. Ilmeisesti olen liian iloisen ja lähestyttävän näköinen ja kaikenmaailman juttelijoita tunkee seuraan liiaksikin. Mielestäni olen kohtelias ja iloinen, mutta kaverit syyttää flirtiksi.

Vierailija
39/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko pakko kertoa loukkaavia vitsejä tai esiintyä härskisti? Onko? Lähestyä voi kohteliaasti ja ihan ilman häirintää. Millainen ihminen ei tajua häirinnän ja normaalin käytöksen eroa?

Olisi kiva, jos tästä olisi jokin tilasto. Veikkaan itse, että rumat miehet koetaan häiritsijöiksi/ahdistelijoiksi todella paljon useammin kuin komeat

ohis

Vierailija
40/91 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Moni nainen on kuvaillut minua helposti lähestyttäväksi ja aurinkoiseksi. Miehet näkevät eri tavalla.

Ap