Miehet ei iske baareissa/bileissä?
Toki aika vähän käyn baareissa tai opiskelijabileissä, mutta havainto minkä olen tehnyt on, että mua ei isketä. Mistä voisi johtua? Tosiaan moni on sanonut, että olen varautuneen oloinen ja se olisi epäviehättävää. Ulkonäöstä saan vain kehuja. Olen normaalipainoinen, lyhyt ja vaalea. Pukeudun usein peittävästi ja meikkaan aika paljon. Ihmetyttää vain, kun aina itse on ilman huomiota. En usko, että löydän ketään ikinä.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Moni nainen on kuvaillut minua helposti lähestyttäväksi ja aurinkoiseksi. Miehet näkevät eri tavalla.
Ap
Ehkä käyttäydyt miesten silmissä eri tavalla?
Olen itse sosiaalinen ja iloinen höpöttelijä - naisille. Miesten seurassa menen täysin lukkoon (todennäköisesti syynä 10 vuoden koulukiusaaminen poikien taholta) ja vaikka kuinka pyrin käyttäytymään yhtä rennosti niin sen silti huomaa. Ystävälle tästä kerran avauduin kun illan aikana useampi nainen tuli iskemään, mutta miehet kiersivät kaukaa ja ihmettelin mitä lesbo-singnaaleja oikein annan. Kuulema naisten kanssa juttelen avoimesti, kyselen, nauran ja hymyilen kun taas miesten katseita välttelen, viilenen ja hymynikin on luokkaa ”haista v#ttu”, vaikka en itse tätä tiedostanutkaan. Aina saa vaan kuulla kuinka vuosia sitten joku puolituttu olisi halunnut pyytää ulos, mutta ei koskaan uskaltanut koska olin niin kylmä ja etäinen..
Okei, tuota kirjoittaessani olin lukenut vain keskutelun kaksi ekaa sivua, nyt luin loputkin ja syy ap:n miehettömyyteen löytyikin.
Kiitos anteeksi ja näkemiin, meihin ei selvästikään toimi sama keittiöpsykologia.
T: 82
Vierailija kirjoitti:
Katsoin muutama vuosi sitten dokumentin Areenasta joka käsitteli seksuaalisuutta ja seksiä. Dokumentissa kuvattiin kuinka naaraat harrastavat seksiä apinalauman alfauroksen kanssa.
Alfa ei koskaan mennyt omin luvin parittelemaan lauman naaraita, vaan naaraat antoivat aina selkeän merkin milloin alfalla oli lupa lähestyä heitä.
Uskon että ihmisellä on paljon samoja ominaisuuksia kuin muilla apinoilla. :-)
M25
Kerran tuli dokkari, jossa apinaporukkaan heitettiin pari muovikanisteria. Naaraat kiinnostuivat kovasti siitä uroksesta joka tajusi alkaa hakkaamaan kahta kanisteria yhteen ja kirkumaan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen iskemään, jos nainen antaa signaalin lähestyä. Katsekontakti, kosketus ohimennen ja mitä näitä nyt on. Se, että mies tekee aloitteen on humpuukia: nainen tekee aina sen ensimmäisen muuvin ja rohkaisee sillä miehen tekemään "aloitteen".
Ketään sellaista, joka ei ole antanut mitään signaalia, en ala tod. piirittämään. Liian suuri riski siihen, että häiritsen naista ja tuhlaan vaan aikaani.
Tämä. Jos ihminen ei näytä selkeästi, että seura kelpaa, niin harvalla on pokkaa tulla juttusille.
Itsellä minkään signaalin antaminen ei auta, kun ulkonäkö karkoittaa miehet pois. Aloittajalla ei tätä ongelmaa ilmeisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanoin olleeni nettideitillä ja tinderissä. Ei löytynyt ketään ja luovutin.
Ap
Eikä niissäkään miehet tehneet aloitteita? Olitko itse miten aktiivinen?
Tinderissä teki joo. Suurin osa etsi panoa tai kohteli epäkunnioittavasti. Olin siellä kauan ja päätin, että nyt saa riittää. Paljon tuli aloitteita, mutta ei johda mihinkään.
Ap
Minkälaisella profiililla ja kuvilla olit tinderissä? Itse en ole panoehdotuksia ja huonoa käytöstä kokenut siellä kuin muutamilta ja varmaan satojen kanssa keskustellut.
Ihan normi profiili naamakuvilla ja jokunen vartalokuva. Tekstissä oli mun luonteesta ja harrastuksista esim. Jokunen mies oli kommentoinut mua ällöttäväksi sen tekstin perusteella eli ilmeisesti luonteessa vikaa. Voi olla kun olen niin nuori, että mun ikäiset miehet ei vaan kestä mua tai etsii helpompaa.
Ap
Mitä siinä luki, mistä miehet eivät pitäneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta vinkit vaan syyt miksi aina olen se miehetön ja kaverit vie kaikki miehet. Tosiaankaan en mihinkään miesten iskentään lähde.
Ap
Kaverit vie kaikki miehet, koska ovat heistä kiinnostuneita ja antavat ko miesten sen huomata. Jos näyttää siltä, että haista v, niin ei kukaan väkisin tule ketään hakemaan. Onko se nyt niin vaikeeta jutella ihmisille ja nauttia itsekkin olostaan siellä baarissa? Miksi yleensä sinne menee jos ei sitten viihdy eikä toisaalta sitä seuraakaan etsi?
Siis mitä?Ihan normaalilta näytän baarissa ja pidän hauskaa.
Ap
"Käyn VÄHÄN baareissa tai bileissä. Olen varautuneen oloinen. En usko, että löydän ikinä ketään. Olin nettideitillä ja tinderissä. Ei löytynyt ketään. Luovutin. Naisten mielestä olen helpostilähestyttävä ja aurinkoinen. miehet näkevät eri tavalla. Tarjontakin on surkeaa. En käy miesmetsällä , miehet ei iske minua ja ei sen väliä kun eivät todennäköisesti ole minulle sopivia kuitenkaan. Mun ikäiset miehet eivät vaan kestä mua tai etsii helpompaa. Ite en kyllä jaksa panostaa. Olen liian hyvä sellaiseen. Jos en kelpaa niin en kelpaa. Se on miesten menetys sitten.Se on mahdollista, että olen vähän ylimielinen. Jostain syystä herätän hirmu voimakkaita emootioita. Ei mua kiinnosta vinkit vaan syyt miksi aina olen se miehetön ja kaverit vie kaikki miehet. Tosiaankaan en mihinkään miesten iskentään lähde. On mahdollista, että olen negatiivinen ainakin nykyään ja aika kriittinen ammattini takia, mutta omalla tavallani lämmin. Ex sanoi, että olen vaatimaton."
Kuulostatko mielestäsi ihmiseltä jolla on hauskaa baarissa ja joka näyttää helposti lähestyttävältä?
Onkin täydellinen mysteeri , miksi miehet ei iske?
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista että olen vähän ylimielinen. En kuitenkaan liikaa varsinkin jos miehiin vertaa.
Ap
Trololololololoooooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005724943.html
Alle 35-vuotiaista naisista yli puolet koki tulleensa häirityksi seksuaalisesti. Yleisimpiä häirinnän muotoja olivat loukkaavat vitsit ja härskit puheet.
Ei sitä oikeen enää uskalla naisiin päin katsoa.
No onko pakko kertoa loukkaavia vitsejä tai esiintyä härskisti? Onko? Lähestyä voi kohteliaasti ja ihan ilman häirintää. Millainen ihminen ei tajua häirinnän ja normaalin käytöksen eroa?
Olisi kiva, jos tästä olisi jokin tilasto. Veikkaan itse, että rumat miehet koetaan häiritsijöiksi/ahdistelijoiksi todella paljon useammin kuin komeat
ohis
Kyllä se varmaan ainakin jossain määrin näin on. Ahdisteluhan on ei-toivottua lähestymistä ja varmasti useammin komean miehen lähentymisyritykset on toivotumpia kuin rumien.
Samahan se on naistenkin kohdalla, kauniiden lähestymiset ovat tervetulleita, ruman naisen lähestymiset taas ovat ahdistelua/häirintää. Olen itse tämän henkilökohtaisesti tällaisena epäviehättävänä naisena kokenut, miehet eivät todellakaan tykkää kaltaisteni naisten heitä kohtaan osoittamasta kiinnostuksesta. He muuttuvat vaivautuneeksi ja toisinaan jopa suoranaisen vihamielisiksi.
"Käyn VÄHÄN baareissa tai bileissä. Olen varautuneen oloinen. En usko, että löydän ikinä ketään. Olin nettideitillä ja tinderissä. Ei löytynyt ketään. Luovutin. Naisten mielestä olen helpostilähestyttävä ja aurinkoinen. miehet näkevät eri tavalla. Tarjontakin on surkeaa. En käy miesmetsällä , miehet ei iske minua ja ei sen väliä kun eivät todennäköisesti ole minulle sopivia kuitenkaan. Mun ikäiset miehet eivät vaan kestä mua tai etsii helpompaa. Ite en kyllä jaksa panostaa. Olen liian hyvä sellaiseen. Jos en kelpaa niin en kelpaa. Se on miesten menetys sitten.Se on mahdollista, että olen vähän ylimielinen. Jostain syystä herätän hirmu voimakkaita emootioita. Ei mua kiinnosta vinkit vaan syyt miksi aina olen se miehetön ja kaverit vie kaikki miehet. Tosiaankaan en mihinkään miesten iskentään lähde. On mahdollista, että olen negatiivinen ainakin nykyään ja aika kriittinen ammattini takia, mutta omalla tavallani lämmin. Ex sanoi, että olen vaatimaton."
Kuulostatko mielestäsi ihmiseltä jolla on hauskaa baarissa ja joka näyttää helposti lähestyttävältä?