Millainen karvoitus sinulla mies on?
Olen itse 30 kaveri ja olen ajatellut sheivata alapää karvoituksen .
Kysyisinkin teiltä miehet, että minkälainen karvoitus teiltä löytyy ? Ikä olisi myös kiva kuulla.
Jos on posliini niin onko saunoissa paljon ihmetelty ?
Kommentit (27)
Ihan lyhyt millin sänki ollut jo useamman vuoden, kun posliinista kasvaa karvat sisään ja tulee näppyjä. Pallit, varsi ja haaroväli höylällä. Ei oo kukaan ihmetelly, rouvalle on kuulemma ihan sama kunhan ei oo näppyjä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Posliini(ko) kirjoitti:
Olen itse 30 kaveri ja olen ajatellut sheivata alapää karvoituksen .
Kysyisinkin teiltä miehet, että minkälainen karvoitus teiltä löytyy ? Ikä olisi myös kiva kuulla.
Jos on posliini niin onko saunoissa paljon ihmetelty ?
Täällä pk-seudulla on tullut käytyä nuorimman muksun uimakoulun takia kolmessakin eri uimahallissa ja todettua että ihan tavallisilla keski-ikäisillä iskävartaloisilla miehilläkin on siisti täysposliini jota kukaan ei piilottele eikä katsele kun tuo näyttää olevan niin yleinen juttu.
Pikemminkin jotain treenattua hyväkroppaista 20- 30-somethin tyyppiä katsellaan jo pitkään jos sillä on sheivaamaton tukko haisevia munakarvoja.
Ihan positiivista että jos ajellaan niin ajellaan sitten kerralla puhtaaksi posliiniksi eikä nyherrellä minkään tupsujen kanssa.
se mikä kullekin on oleellista on sopivaa. itse en ainakaan ole minkään aikakauden orja ja käyttäydy muitten mukaan. laumasielut nyt alapeukuttakoot.
Sänki ja lyhyeksi leikattu pistelee ja sattuu! Vahaus tai sokerointi, luomu tai sit sheivaat ennen joka naintia.
Olen karvainen mies ja optiselle lisäpituudelle ei ole tarvetta. Olen tähän tyytyväinen. Ja totta puhuakseni en edes muista semmoista hetkeä, jolloin tapaamani nainen ei olisi seksin jälkeen tyytyväisenä haronut rintaryijyäni ja kehrännyt...
Tuossa joku puhui salista, niin meitä karvaisia körmyjä vasta tuijotetaankin punttisalin tai uimahallin pukkarissa! Ja itse asiassa joskus tuntuu siltä, että söpistelijäsheivaajat suunnilleen luikkii piiloon, kun ilmaannun paikalle.. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen karvainen mies ja optiselle lisäpituudelle ei ole tarvetta. Olen tähän tyytyväinen. Ja totta puhuakseni en edes muista semmoista hetkeä, jolloin tapaamani nainen ei olisi seksin jälkeen tyytyväisenä haronut rintaryijyäni ja kehrännyt...
Tuossa joku puhui salista, niin meitä karvaisia körmyjä vasta tuijotetaankin punttisalin tai uimahallin pukkarissa! Ja itse asiassa joskus tuntuu siltä, että söpistelijäsheivaajat suunnilleen luikkii piiloon, kun ilmaannun paikalle.. :D
http://www.chinlock.com/wp-content/uploads/2014/10/SteeleColor-Credit-W…
Jeesusteipillä palleista kaikki pois, en uskalla partahöylää käyttää kun haavoja tulis kuitenkin.
Yläpuolelta lyhyt siisti