Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa, mutta menin ihastumaan melkein 15v nuorempaan työkaveriin

Vierailija
19.06.2018 |

Naimisissa, kaksi lasta, omakotitalo, leikkimökki, kasvimaa, farmariauto, koira, pari kissaa... Mitä muuta nainen voi elämältä toivoa? Näin minä ajattelin pitkään. Mutta pari kuukautta sitten työpaikalleni ilmestyi 27-vuotias mies. Tunsin välittömästi vetoa hänen ulkonäköönsä koska hän on TODELLA komea ja miehekäs, sellainen jolla varmasti on vientiä oman ikäistensä ja nuorempienkin naisten keskuudessa. Yritin aluksi vältellä häntä ja olla häntä kohtaan mahdollisimman etäinen, mutta mies itse alkoi tutustumaan minuun ja pikkuhiljaa annoin muurieni sulaa kun mies tarmokkaasti jaksoi yrittää. Sitten ihastuin hänen luonteeseensa. Hän on hauska, arvaamaton, jännittävä ja hyvällä tavalla välinpitämätön, mutta kahdestaan ollessamme hän pystyy vakavoitumaan ja näen hänestä ihan toisen puolen. Ja hänkin on ihastunut minuun! Sehän tästä tekee raastavaa, että tunne on molemminpuolinen. Olisi paljon helpompaa käsitellä tätä tunnetta, jos se ihastuksen kohde ei jatkuvasti flirttailisi ja ottaisi muuta kontaktia. En muista koska olisin viimeksi tuntenut mitään tällaista. Aina kun ääni pääni sisällä käskee minua lopettamaan turhan haihattelun, mies sanoo minua kauniiksi tai kertoo nauttivansa seurastani tai tekee tai sanoo jotain muuta todella ihanaa ja sitten mennään taas. Ja jos hän juttelee työpaikalla muiden naisten kanssa, tulen todella mustasukkaiseksi ja surulliseksi.

Mies pyysi minua jo kerran ulos, mutta vetosin kiireisiin ja jätin asian roikkumaan sanomalla "ehkä myöhemmin". Minulla on huono itsetunto joten en jotenkin suostu uskomaan, että tämä mies OIKEASTI olisi ihastunut minuun ja haluaisi minua. Hän on sellainen, minä tällainen... Vanha, ruma, lapseni tehnyt, raskauden pilaama maha, imetyksen pilaamat rinnat, rypyt ja kaikki. En edes tiedä miksi ajattelen tällaista koska kyllähän sen nyt järjellä ymmärtää ettei meillä mitään yhteistä tulevaisuutta olisi, seksiä ja yhdessäoloa vain. Ja ei kai se mies pyytäisi minua ulos jos ei haluaisi kanssani vällyjen väliin? Tuskin.

Tunnen itseni ihan teinitytöksi joka on tunteidensa riepoteltavana. Yhtenä päivänä tekee mieli ottaa lopputili ja etsiä uusia töitä, toisena päivänä meikkaan ja pukeudun ihastustani varten, hymyilen leveästi hänet nähdessäni ja pyrin hakeutumaan hänen lähelleen ties millä tekosyillä. En saa kunnolla nukutuksi ja ajattelen häntä jatkuvasti. Jos hän on poissa töistä, mökötän koko päivän ja äksyilen muille. Kun olemme kahdestaan, minulla on todella levoton olo ja suoraansanottuna panettaa ihan helvetisti. Jos hän vaikuttaa etäiseltä, minuun sattuu ja tekee mieli lukittautua johonkin siivouskomeroon itkemään.

Ensi viikolla minulla alkaa kahden viikon kesäloma, ehkä sen aikana pääsen eroon tästä ihastuksesta? Toisaalta en kyllä haluaisi... Muilla kokemuksia mitä tällaisesta on seurannut tai vinkkejä miten tästä pääsee yli? En halua tuhota perhettäni enkä menettää työtäni.

N40

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
22/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään oma perhe-elämäsi ei ole kovin mukavaa, koska ei tuollaisia ihastuksia muuten edes syntyisi. Jos olisit sitoutunut omaan mieheesi, ei tunteet tulisi flirttailuun mukaan. Been there, done that, ja vedin sen johtopäätöksen, että oli paras erota. Oma mies oli käynyt hermoille jo vuosia ja olin jatkuvasti tyytymätön. Siinä sitten ihastuu ensimmäiseen sopivaan mieheen ja loppu on aina historiaa. Jos yrittää väkisin unohtaa nuoren kollin, se vaivaa vuosikausia takaraivossa, ja jos taas heivaa vanhan miehensä, vapautuu yhdenlaisesta ahdistuksesta, mutta tilalle voi tulla uusia. Muutos on kuitenkin elämässä aina opettavaista ja pitkällä aikavälillä hyödyllistä.

Itse heivasin kollin myös, mutta se jaksaa vongata vielä vuosia myöhemminkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Olen 45-vuotias kaljuuntuva perheellinen insinööri. Veneet, autot, talo ja mökki. Kolme lasta ja vaimo.

Töissä sellainen missi on ihastunut minuun. Yritän vältellä - miten tässä näin kävi??

Vierailija
24/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin. Olen 45-vuotias kaljuuntuva perheellinen insinööri. Veneet, autot, talo ja mökki. Kolme lasta ja vaimo.

Töissä sellainen missi on ihastunut minuun. Yritän vältellä - miten tässä näin kävi??

Minkä näköinen missi? Jos se tulee ehdottelemaan, mitä aiot tehdä?

Vierailija
25/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todellisuudessa näitä vanhemmista naisista kiinnostuneita viehättäviä miehiä ei tunnu olevan. Harmillista.

t: nuoremmista miehistä tykkäävä

Vierailija
26/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta todellisuudessa näitä vanhemmista naisista kiinnostuneita viehättäviä miehiä ei tunnu olevan. Harmillista.

Kyllä meitä on. Itse olen tumma urheilullinen/lihaksikas mies ja mielestäni viehättävä tai ainakin saan paljon katseita vanhemmilta naisilta ja kanssani pysähdytään keskustelemaan. Jos minut kutsuisi vanhempi rouva kahville en empisi hetkeäkään vaan menisin mielelläni. Voisin myös antaa pelkän puh numeron jos sitä pyydettäisiin. Viettele minut rohkeasti, sitä teillä vanhemmilla naisilla on luonnostaan. Olette jo niin itsevarmoja ja viehkeitä, että nuoren miehen joka tietää mitä haluaa on vaikea kieltäytyä teidän seurasta.

Vierailija
27/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Itse olen tumma urheilullinen/lihaksikas mies ja mielestäni viehättävä tai ainakin saan paljon katseita vanhemmilta naisilta ja kanssani pysähdytään keskustelemaan. Jos minut kutsuisi vanhempi rouva kahville en empisi hetkeäkään vaan menisin mielelläni. Voisin myös antaa pelkän puh numeron jos sitä pyydettäisiin. Viettele minut rohkeasti, sitä teillä vanhemmilla naisilla on luonnostaan. Olette jo niin itsevarmoja ja viehkeitä, että nuoren miehen joka tietää mitä haluaa on vaikea kieltäytyä teidän seurasta.

En minä ainakaan ole yhtään sen itsevarmempi kuin parikymppisenäkään, siitä on nyt 15 vuotta. Itse asiassa olen vähemmän itsevarma koska silloin sai vielä huomiota miehiltä.

Vierailija
28/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulmasi ratkeaa kun heräät.

Vierailija
29/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole yhtään sen itsevarmempi kuin parikymppisenäkään, siitä on nyt 15 vuotta. Itse asiassa olen vähemmän itsevarma koska silloin sai vielä huomiota miehiltä.

Mutta oletkin vasta 35v.

Vierailija
30/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletkin vasta 35v.

Eli reippaasti vanhempi nainen parikymppisten mielestä. Valitettavasti itsetunnon osalta myös paljon epävarmempi kuin normaali teini.

Vierailija
31/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat "melkein 15v" kun voisit yhtä hyvin kirjoittaa teidän oikean ikäeron eli 13v?

Vierailija
32/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sun omaisuuden perässä. Usko pois.

Vierailija
33/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaverin kanssa pettää niin on suuri mahdollisuus jäädä kiinni.

Vierailija
34/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka päivä täällä tällaisia avauksia. Tätä olen nuorille miehille sanonutkin, että nöin käy naisten kanssa lopulta aina. Aina jostain ilmestyy joku Alfa ja siinä se sitten on. No ei voi mitää turha taistella tuulimyllyjä vastaan, mutta se vain , että kohdella naisia niinkuin he ansaitsevatkin. Eli huonosti. Pettäkää, käykää huoneissa, noin ei haittaa sitten.

Vierailija
35/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Itse olen tumma urheilullinen/lihaksikas mies ja mielestäni viehättävä tai ainakin saan paljon katseita vanhemmilta naisilta ja kanssani py

sähdytään keskustelemaan. Jos minut kutsuisi vanhempi rouva kahville en empisi hetkeäkään vaan menisin mielelläni. Voisin myös antaa pelkän puh numeron jos sitä pyydettäisiin. Viettele minut rohkeasti, sitä teillä vanhemmilla naisilla on luonnostaan. Olette jo niin itsevarmoja ja viehkeitä, että nuoren miehen joka tietää mitä haluaa on vaikea kieltäytyä teidän seurasta.

Mutta oletkin vasta 35v.

Eli reippaasti vanhempi nainen parikymppisten mielestä. Valitettavasti itsetunnon osalta myös paljon epävarmempi kuin normaali teini.

Ei ole mielipidekysymys vaan fakta että olet melkein kaksi kertaa vanhempi.

Vierailija
36/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joka päivä täällä tällaisia avauksia. Tätä olen nuorille miehille sanonutkin, että nöin käy naisten kanssa lopulta aina. Aina jostain ilmestyy joku Alfa ja siinä se sitten on. No ei voi mitää turha taistella tuulimyllyjä vastaan, mutta se vain , että kohdella naisia niinkuin he ansaitsevatkin. Eli huonosti. Pettäkää, käykää huoneissa, noin ei haittaa sitten.

Ei kaikki naiset ole tuollaisia haihattelijoita. Vaikka mielessä joskus vilahtaisi tuollainen ajatus, voi sille vaikka nauraa. Sillä siitä pääsee :)

Vierailija
37/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ.LÄHDE.TUOHON. Kolme sanaa. Jos itse saisin kääntää kelloa taaksepäin, en koskaan, ikinä enkä milloinkaan olisi suudellut. Niin paljon tuskaa, surua, kyyneliä, turhaa odotusta. Kaikelta tuolta olisin välttynyt jos olisin ollut aloittamatta koko sirkusta. Mies ei välitä sinusta ja testaa. Sinulla on niin paljon pelissä että älä nyt hyvä nainen riskeeraa! Katkaise kaikki välit ja välttele häntä aina kuin mahdollista. Tätä tuskaa et itsellesi halua. Usko minua. Se ei ole sen arvoista. Vaikka tuntuu kuin sydäntä revittäisiin rinnasta kun et saa olla hänen lähellään, nukahdat ilalla miettiessäsi häntä, heräät aamulla hän mielessäsi. Jos annat asioiden mennä eteenpäin, aina hankalampaa tulee jatkossa olemaan. Pelimies vetää maton jalkojesi alta uudelleen ja uudelleen. 

Synkimpinä hetkinä tämä on ollut viedä minulta mielenterveyden ja työkyvyn.

Vierailija
38/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kesäloma vieroituskuurins, vietä aikaa oman miehen ja perheen kanssa, toivottavasti pääset irti.

Vierailija
39/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Itse olen tumma urheilullinen/lihaksikas mies ja mielestäni viehättävä tai ainakin saan paljon katseita vanhemmilta naisilta ja kanssani py

sähdytään keskustelemaan. Jos minut kutsuisi vanhempi rouva kahville en empisi hetkeäkään vaan menisin mielelläni. Voisin myös antaa pelkän puh numeron jos sitä pyydettäisiin. Viettele minut rohkeasti, sitä teillä vanhemmilla naisilla on luonnostaan. Olette jo niin itsevarmoja ja viehkeitä, että nuoren miehen joka tietää mitä haluaa on vaikea kieltäytyä teidän seurasta.

Mutta oletkin vasta 35v.

Ei ole mielipidekysymys vaan fakta että olet melkein kaksi kertaa vanhempi.

No niinhän minä juuri sanoin : D Mulla voisi olla hyvin täysi-ikäinen lapsi. En nyt muista enää mikä tämän faktan pointti oli.

Vierailija
40/45 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita ne vaan on, ei mitään vakavaa. Oikea elämä on sitä päivittäistä kärsimistä ja uhrautumista, se se vasta pitkällä aikavälillä palkitseekin.