Olen naimisissa, mutta menin ihastumaan melkein 15v nuorempaan työkaveriin
Naimisissa, kaksi lasta, omakotitalo, leikkimökki, kasvimaa, farmariauto, koira, pari kissaa... Mitä muuta nainen voi elämältä toivoa? Näin minä ajattelin pitkään. Mutta pari kuukautta sitten työpaikalleni ilmestyi 27-vuotias mies. Tunsin välittömästi vetoa hänen ulkonäköönsä koska hän on TODELLA komea ja miehekäs, sellainen jolla varmasti on vientiä oman ikäistensä ja nuorempienkin naisten keskuudessa. Yritin aluksi vältellä häntä ja olla häntä kohtaan mahdollisimman etäinen, mutta mies itse alkoi tutustumaan minuun ja pikkuhiljaa annoin muurieni sulaa kun mies tarmokkaasti jaksoi yrittää. Sitten ihastuin hänen luonteeseensa. Hän on hauska, arvaamaton, jännittävä ja hyvällä tavalla välinpitämätön, mutta kahdestaan ollessamme hän pystyy vakavoitumaan ja näen hänestä ihan toisen puolen. Ja hänkin on ihastunut minuun! Sehän tästä tekee raastavaa, että tunne on molemminpuolinen. Olisi paljon helpompaa käsitellä tätä tunnetta, jos se ihastuksen kohde ei jatkuvasti flirttailisi ja ottaisi muuta kontaktia. En muista koska olisin viimeksi tuntenut mitään tällaista. Aina kun ääni pääni sisällä käskee minua lopettamaan turhan haihattelun, mies sanoo minua kauniiksi tai kertoo nauttivansa seurastani tai tekee tai sanoo jotain muuta todella ihanaa ja sitten mennään taas. Ja jos hän juttelee työpaikalla muiden naisten kanssa, tulen todella mustasukkaiseksi ja surulliseksi.
Mies pyysi minua jo kerran ulos, mutta vetosin kiireisiin ja jätin asian roikkumaan sanomalla "ehkä myöhemmin". Minulla on huono itsetunto joten en jotenkin suostu uskomaan, että tämä mies OIKEASTI olisi ihastunut minuun ja haluaisi minua. Hän on sellainen, minä tällainen... Vanha, ruma, lapseni tehnyt, raskauden pilaama maha, imetyksen pilaamat rinnat, rypyt ja kaikki. En edes tiedä miksi ajattelen tällaista koska kyllähän sen nyt järjellä ymmärtää ettei meillä mitään yhteistä tulevaisuutta olisi, seksiä ja yhdessäoloa vain. Ja ei kai se mies pyytäisi minua ulos jos ei haluaisi kanssani vällyjen väliin? Tuskin.
Tunnen itseni ihan teinitytöksi joka on tunteidensa riepoteltavana. Yhtenä päivänä tekee mieli ottaa lopputili ja etsiä uusia töitä, toisena päivänä meikkaan ja pukeudun ihastustani varten, hymyilen leveästi hänet nähdessäni ja pyrin hakeutumaan hänen lähelleen ties millä tekosyillä. En saa kunnolla nukutuksi ja ajattelen häntä jatkuvasti. Jos hän on poissa töistä, mökötän koko päivän ja äksyilen muille. Kun olemme kahdestaan, minulla on todella levoton olo ja suoraansanottuna panettaa ihan helvetisti. Jos hän vaikuttaa etäiseltä, minuun sattuu ja tekee mieli lukittautua johonkin siivouskomeroon itkemään.
Ensi viikolla minulla alkaa kahden viikon kesäloma, ehkä sen aikana pääsen eroon tästä ihastuksesta? Toisaalta en kyllä haluaisi... Muilla kokemuksia mitä tällaisesta on seurannut tai vinkkejä miten tästä pääsee yli? En halua tuhota perhettäni enkä menettää työtäni.
N40
Kommentit (45)
No onko mielestäsi pakko päästää tilannetta flirttiä ja ihastumista pidemmälle? Ihastumisessa nyt ei ole mitään pahaa eikä flirtissäkään, mutta jos annat jäbän uittaa melaa lammessasi, sitten ollaan liian pitkällä.
Kyllä sun mun mielestäni pitää pystyä hillitsemään itsesi ja tekosi. Tunteistasi riippumatta. Mä olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa, onneksi ei mennyt "siihen" asti. Nyt mielenmalttia, siskoseni! Noi kollit on vaarallisia - älä anna leikin mennä liian pitkälle, mutta nauti siitä, mikä on edes suht vaaratonta.
Et ole vielä tehnyt väärin! Jätä tuohon ja anna olla. Niin kuin itsekin tiedät, ei tuosta mitään hyvää seuraa. Ellet tietysti oikeasti halua erota ja hajottaa perhettäsi. Hyppää kyydistä pois vielä kun voit!
Suomeen lokalisoitu harlekiini-tarina.
Ei mitään yllätyksiä, kielikin hupaisan kliseistä.
Onnea vaan. Ei se ohi mene, itsellä vastaava tilanne ollut jo useamman vuoden. Sängyssäkin on oltu, ja lisää haluaisin.
No se tuskin haluaisi sinusta muuta kuin seksiä pari kertaa. Pariutuu jonkun 25- vuotiaan kanssa. Onko se muutama työntö siis sen arvoista..
Vierailija kirjoitti:
Suomeen lokalisoitu harlekiini-tarina.
Ei mitään yllätyksiä, kielikin hupaisan kliseistä.
Sama tuli mieleen. Harlekiinihaaveilua irti normimaailmasta :)
Missä nyt on naisten kritisointi siitä kun henkilön ihastumisen kohden on noin paljon nuorempi?
Itse olen tuon ikäinen mies ja ihastunut 50v naiseen. Hän on seksikäs ja urheilullinen, todella mukava luonne.
Kuka näitä kirjoittaa tänne ja miksi? Eikö joku seksifantasiapalsta olisi parempi paikka?
Tästä tulee mieleen: aloin kerran miettiä, mitä tekisin jos voittaisin päävoiton lotossa. Pohdin yksityiskohtaisesti vaihtoehtoja, mahdollisuuksia. Innostuin ja jouduin mielikuvitukseni vietäväksi, kuten ap.
Mätkis! Äkkiä tajusin, että ei mulla ole lottovoittoa, en edes lottoa!
Tajua sinäkin, ap. Fantasiat on kivoja, mutta ei pidä antaa niille koko kättä. Sen sijaan voi miettiä mikä elämässä on vialla ja miten sitä voisi kohentaa.
Tiimarista vihkot loppu, etkä voi lähtettä kustantamoon?
Itse olen tuntenut aina vetoa vanhempiin naisiin. Heillä on jotain mitä nuoremmilla naisilla ei ole.
Vaihdevuodet tulossa. Se sekoittaa hormonit. Voi synnyttää mielessä tämmösiä kuvitelmia.
Aika vakava tilanne, jos et itse käsitä. Lääkäri voisi kirjoittaa jotain tasaavaa tai juttuhetki psykologin kanssa auttaa.
Minä lähdin tuollaiseen leikkiin nuoren miehen kanssa. Olihan se hetken kivaa, mutta kuten arvata saattaa, kolli lähti lätkimään kun oli saanut haluamansa. Melkein menetin siinä tohinassa perheen. Onneksi mieheni antoi anteeksi ja opin virheestäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin tuollaiseen leikkiin nuoren miehen kanssa. Olihan se hetken kivaa, mutta kuten arvata saattaa, kolli lähti lätkimään kun oli saanut haluamansa. Melkein menetin siinä tohinassa perheen. Onneksi mieheni antoi anteeksi ja opin virheestäni.
Minä en ole valmis seikkailemaan naisen kanssa jolla on perhe, en ole perheenrikkoja. Vanhemman sinkkunaisen kanssa haluaisin viettää aikaa jopa parisuhteen. Olen aina tuntetun voimakasta vetoa vanhempiin naisiin, hyvin voimakasta vetoa..
Auctus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole valmis seikkailemaan naisen kanssa jolla on perhe, en ole perheenrikkoja. Vanhemman sinkkunaisen kanssa haluaisin viettää aikaa jopa parisuhteen. Olen aina tuntetun voimakasta vetoa vanhempiin naisiin, hyvin voimakasta vetoa..
Kyllä teidän miesten vedot tiedetään... Pillu vaan mielessä ja vanhemmilta akoiltahan sitä saa helpommin...
sairasta