Millainen mies ei kelpaa kenellekään naiselle?
Kommentit (98)
On mahdotonta väittää että ei kelpaisi kenellekään joten voisi ainoastaan sanoa että kelpaa hyvin harvalle naiselle.
Minä olen kuullut palstalta ja ihan oikeassakin elämässä naisilta valitusta että miehet haluaa vain seksiä joten olen aika ymmälläni kun itse olen hakenut parisuhdetta vaikka en ole kuitenkaan kelvannut.
Pelokas, estynyt, vihamielinen ja kaunainen mies ei saa naista.
Ehkä mutu-tuntuman ja spekuloinnin sijaan teidän kannattaisi kuunnella alan asiantuntijaa eli minua. En ole neljän vuosikymmenen maan päällä tallaamisen aikana edes kerran pitänyt naista kädestä, joten on selvää etten minä tule jatkossakaan kenellekään kelpaamaan. Onneksi minä olen poikkeus ja suurimmalla osaa miehistä on mahdollisuus onneen pienillä muutoksilla. Harva kun on oikeasti ikuisesti yksin ellei halua.
Naisen pitää hoitaa kaikki asiat miehen ja muun maailman välillä joko mammanpoikatyylin tai muun _asenneasian_ takia. Tällä en tarkoita vaikka liikuntavammaa. Ehdoton ei.
Lisäksi pihiys ihan sairaalloisuuteen menevänä. Tunnen varakkaan pihin, en ikinä ottaisi häntä.
On tyyppikohtaista mitkä naiset ja miehet kelpuuttavat melkein minkälaisen kumppanin tahansa.
On paljon naisia ja miehiä, jotka eivät halua olla yksin.
Kun sellaiset tyypit keskenään kohtaavat, niin muilla kriteereillä ei ole niin väliä.
Samoin on niitä, jotka eron tai leskeyden jälkeen eivät halua olla yksin. Seuraus on sama.
Sitten on taas niitä, jotka eivät halua vaikean ihmissuhteen, todella hyvän ihmissuhteen tai leskeyden jälkeen mennä uudestaan suhteeseen, ainakaa melko pian.
Jos sitten joku sillähetkellä pariutumista haluava sattuu ihastuminen tähän yksinoloa kaipaavaan ihmisen, niin silloin siihen saumaan ei *kelpaa* minkäänlainen ihminen.
Hänestä voi silloin tuntua, että *minä en kelpaa kenellekään*.
Melkein aina ihmisten *kelpaaminen* on myös kiinni olosuhteista ja samantyyppisten ihmisten sopivasta tai sopimattomasta kohtaamishetkestä.
Lisäksi vielä nämä erot, kun jotkut ihmiset haluavat sitä kemiaa (minä mukaanlukien) ja jotkut ääripäät eivät lainkaan ymmärrä mistä siinä puhutaan. Ja kaikki siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
On mahdotonta väittää että ei kelpaisi kenellekään joten voisi ainoastaan sanoa että kelpaa hyvin harvalle naiselle.
Minä olen kuullut palstalta ja ihan oikeassakin elämässä naisilta valitusta että miehet haluaa vain seksiä joten olen aika ymmälläni kun itse olen hakenut parisuhdetta vaikka en ole kuitenkaan kelvannut.
Karkeasti yleistäen: Naiset haluavat parisuhteeseen miehen, joka haluaa naisilta yleensä vain seksiä. Parisuhdetta haluava mies ei naisille kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
karkoittavat naisen kuin naisen.Erilaisia ulkonäköpuutteita naiset kyllä pystyvät hyväksymään jos miehen luonne on hyvä ja joitain positiivisia ulkonäköpiirteitä löytyy myös.
Miksi jätät mainitsematta työttömyyden ja rahattomuuden kun ne ovat tilastollisesti selvästi isoimmat naisen karkoittimet?
Puhut itsestäsi kun et ole saanut naista.
Saanti ei ole ongelma. Ongelma on siinä, että on hyvin vaikea löytää naista, jolle mies ei ole vain rahasampo ja vaatimukset sen mukaiset.
Eli työttömyys ja rahattomuus eivät ole esteitä kaikille naisille, kun kerran sinulla ei ole naisen saamisessa ollut ongelmia?
Kyllä näyttää olevan. Aina se on tullut esteeksi, etten suostu edes vaatimuksesta menemään töihin, jotta nainen saa taloudellisen hyödyn miehestä. Sitten mikään ei merkkaa mitään jos sitä taloudellista hyötyä ei saa. Vaikka hauskaa on ollut siihen saakka.
Eli ongelma ei ole ollut työttömyys ja rahattomuus vaan haluttomuus edes yrittää elättää itse itsensä sekä hyvinvointiyhteiskunnan härski hyväksikäyttö?
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto
Avuton jokapäiväsissä asioissa
Huumorintajuton
Epäsosiaalinen
Laiska
Suppea maailmankuva
Pessimisti
Kuvailit juuri, millaisia naiset ovat.
Ei sellaista miestä olekaan. Jokainen mies saa naisen, jos vain haluaa. Ongelma on siinä, että miehet haluavat itseään parempia naisia.
Captain Charisma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
karkoittavat naisen kuin naisen.Erilaisia ulkonäköpuutteita naiset kyllä pystyvät hyväksymään jos miehen luonne on hyvä ja joitain positiivisia ulkonäköpiirteitä löytyy myös.
Miksi jätät mainitsematta työttömyyden ja rahattomuuden kun ne ovat tilastollisesti selvästi isoimmat naisen karkoittimet?
Saanti ei ole ongelma. Ongelma on siinä, että on hyvin vaikea löytää naista, jolle mies ei ole vain rahasampo ja vaatimukset sen mukaiset.
Eli työttömyys ja rahattomuus eivät ole esteitä kaikille naisille, kun kerran sinulla ei ole naisen saamisessa ollut ongelmia?
Kyllä näyttää olevan. Aina se on tullut esteeksi, etten suostu edes vaatimuksesta menemään töihin, jotta nainen saa taloudellisen hyödyn miehestä. Sitten mikään ei merkkaa mitään jos sitä taloudellista hyötyä ei saa. Vaikka hauskaa on ollut siihen saakka.
Niin, no kuka haluaisi olla tuollaisen ihmisen kanssa tosissaan? Perhettä turha perustaa elämäntapatyöttömän kanssa.
Keksi parempi tekosyy ahneudellesi. Kuka haluaa naisen, joka ahneuksissaan vaatii miestä menemään töihin sen takia, että miehellä on varaa maksaa naisesta tarpeeksi?
Mä olen (aikuis)opiskelija, jota loppupeleissä aika vähän kiinnostaa maallinen mammona. Velkaakin on vielä vähän maksettavana nuoruuden tyhmyyksistä.
Joopa joo. Silti vaadit ahneuksissasi, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä, että sillä on riittävästi rahaa. Ei ratkaise maallinen mammona, ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mutu-tuntuman ja spekuloinnin sijaan teidän kannattaisi kuunnella alan asiantuntijaa eli minua. En ole neljän vuosikymmenen maan päällä tallaamisen aikana edes kerran pitänyt naista kädestä, joten on selvää etten minä tule jatkossakaan kenellekään kelpaamaan. Onneksi minä olen poikkeus ja suurimmalla osaa miehistä on mahdollisuus onneen pienillä muutoksilla. Harva kun on oikeasti ikuisesti yksin ellei halua.
Kehut olevasi alan asiantuntija ja kehotat muita kuuntelemaan sinua, mutta et kuitenkaan kerro lainkaan vastauksia aloittajan kysymyksiin. Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ristiriitainen. Esimerkkinä minä eli lyhyt ja lihaksikas, naamasta ruma akateemisesti koulutettu nörtti
Mikäli et välttämättä halua nörttiä kumppania , niin helpoiten parannat menekkiäsi laajentamalla elämääsi ja harrastuksiasi sen nörttilokeron ulkopuolelle.
Eikö kuntosali ja muu urheilu mene nörttilokeron ulkopuolelle? Toki voisi aina keksiä jotain muutakin, mutta luulen ongelman olevan siinä, että ulkoisesti vaikutan sketsihahmolta
Esko Terrilä vaikuttaa sketsihahmolta sekä ulkoisesti että sisäisesti. Lisäksi Esko on kehitysvammainen rasisti. Silti Eskolla on vaimo ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehut olevasi alan asiantuntija ja kehotat muita kuuntelemaan sinua, mutta et kuitenkaan kerro lainkaan vastauksia aloittajan kysymyksiin. Miksi et?
Voin mä kertoakin, mutta koska lista on niin pitkä pitää mun syödä ensin jotain jaksaakseni sen kirjoittaa. Lisäksi mua epäilyttää sen kirjoittaminen, koska joskus kerran samanlaisessa ketjussa rehellinen kertomus tilanteestani sai aikaan vain haukkuja itsesäälistä ja katkeruudesta.
Sovinistisiat, jotka:
1) pitävät omaa uraansa tärkeämpänä kuin naisen uraa
2) ovat omasta mielestään jotain "perheenpäitä"
3)vaativat että lapsille pitäisi antaa heidän sukunimensä
4) pitävät poikien koulutusta ja harrastuksia tärkeämpinä kuin tyttöjen
5) pitävät kotitöitä "naisten töinä"
6) eivät jää pois töistä hoitovapaalle kun saavat lapsia vaan olettavat että nainen kyllä hoitaa ja kuvittelevat saavansa sanella että miten paljastavasti naiset saavat pukeutua ja että missä se saavat liikkua, mihin aikaan ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
Niin, no kuka haluaisi olla tuollaisen ihmisen kanssa tosissaan? Perhettä turha perustaa elämäntapatyöttömän kanssa.
Keksi parempi tekosyy ahneudellesi. Kuka haluaa naisen, joka ahneuksissaan vaatii miestä menemään töihin sen takia, että miehellä on varaa maksaa naisesta tarpeeksi?
Mä olen (aikuis)opiskelija, jota loppupeleissä aika vähän kiinnostaa maallinen mammona. Velkaakin on vielä vähän maksettavana nuoruuden tyhmyyksistä.
Joopa joo. Silti vaadit ahneuksissasi, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä, että sillä on riittävästi rahaa. Ei ratkaise maallinen mammona, ei.
Mä olen mies jos et tosta nimimerkistä ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkeasti yleistäen: Naiset haluavat parisuhteeseen miehen, joka haluaa naisilta yleensä vain seksiä. Parisuhdetta haluava mies ei naisille kelpaa
Ristiriitaista mutta totta.
Luulen että asia johtuu pitkälti siitä että tasokkaimmat miehet eli ne miehet joita naiset haluavat eniten ovat niitä joita naiset haluavat parisuhteeseen mutta nuo miehet haluavat vain irtoseksiä.
Ja minun kaltaiset miehet sitoutumiskykyiset ja haluiset miehet ei olla kasvoista niin hyvännäköisiä, ei olla niin pitkiä, ei omata niin korkeaa koulutusta tai korkeapalkkaista työpaikkaa, ei olla niin itsevarmoja tai hauskoja naistennaurattajia ei kelvata parisuhteeseen halusta huolimatta koska taso ei riitä.
Karkeasti voisi siis yleistää että taso määrittää kaiken.
Likainen asunto, likaiset vaatteet, likaiset hiukset... Ylipäätään hygienian puute.
Liian laiha (luut kolisee), liian lihava (kaljamaha).
Tyhmä ku saapas tai ei vaan halua/osaa keskustella mistään.
Alkoholisti/nisti/tupakanpolttaja/nuuskanmussuttaja.
Väkivaltainen tai muuten vaan veemäinen/narsisti/ylipäätään hankala ihminen.
Ei lainkaan tuloja tai älyttömän pihi, mitään kivaa ei voi tehdä.
Pelimies, aina vilkuilee toisia naisia tai pitää sivusuhteita.
Jatkuva härskien puhuminen, kovakourainen lääppiminen, huonot kaksimieliset vitsit.
Ei kiinnostunut seksistä, mutta runkkaa koneella päivät pitkät.
Ei minkäänlaista aloitekykyä, seksissäkin naisen pitää ottaa joka ainoa kerta ohjat.
Älyttömän pieni pili, mutta ei kykyä tai halua kompensoida sitä esim. suuseksillä.
Ei halua tai viitsi kokeilla seksissä mitään uutta, aina sitä samaa jyystämistä vaan.
Kaikenlaisia estoja ja outoja tapoja joko ruoan suhteen tai eritteiden suhteen tjms.
Olisko siinä jo jokunen...
Harvinaisen ruma mies, jolla ei ole yhtäkään kompensoivaa ominaisuutta.
Keski-ikäinen suomalainen mies ei tämän palstan mukaan kelpaa kellekään. "Kun niitä nuorempiakin voi saada".