Millainen mies ei kelpaa kenellekään naiselle?
Kommentit (98)
Ei sellaista miestä ole. Kaikenlaisia, kokoisia ja näköisiä miehiä olen nähnyt parisuhteessa.
Sulkeutunut ja vihamielisen oloinen. Esim. sellainen joka on ehkä ujouden takia kokenut vaikeuksia naismaailmassa ja on katkeroitunut. Jostain syystä vieläkin yrittää saada naisia vaikka kaikki eleet antaa ymmärtää ettei arvosta näitä yhtään, itse asiassa halveksii.
Pesulla käymätön, likaisissa vaatteissa kulkeva, vihainen ja lihava.
Itsesääli joka johtuu tosiasioista, esim. rumuudesta. Silloin ei voi oikein korjata toisen käsitystä itsestään, koska se olisi valehtelua, eikä myöskään olla huomaamatta, kun toisen itsesääli vie jatkuvasti huomion siihen asiaan.
Eli jos on joku aito ongelma, niin itsesäälin myötä on vielä isompi ongelma.
Ilkeä ja perusviddumainen, paitsi jos ulkonäkö on komea/Hyvä niin kyllä joku kuitenkin sellaisenkin ottaa ihan todistetusti.
Juopot, narkkarit ja väkivaltaisetkin miehet kelpaa joillekin...silloin kyllä on sillä ottajallakin ongelmia.
Eipä sellaista yksiselitteistä vastausta taida tuohon ollakaan.
Sellainen joka nurisee vuodesta toiseen miten kaikki naiset on pihtarih_oria jotka kuolaa vain j_nnämiesten perään eivätkä kelpuuta kunnollisia miehiä.
Sellainen joka ei soita halua käydä töissä ja maksaa naisesta. Se on tämänkin palstan perusteella se pahin turn-off.
Teuvo Hakkaraista en ainakaan itse ihan ekaksi huolisi kanssani parisuhteeseen. Juoppo sovinisti ja rasisti, jolla on mennyt valta päähän.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei soita halua käydä töissä ja maksaa naisesta. Se on tämänkin palstan perusteella se pahin turn-off.
Sossupummi on kyllä niin vastenmielinen kuin olla voi. Miehen pitää pystyä edes itsensä elättämään.
Ei kiinnosta oikeastaan yksin on aina mukavampaa ihan sama kelpaamnko vai en terv.Erakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön on kyllä niin vastenmielinen kuin olla voi. Miehen pitää pystyä edes naisesta maksamaan.
Suomeksi.
Muka hauskat vitsailijatt ovat yleensä ikäviä ihmisiä. Käytöstapojen puute ylipäätään on turn off. Samoin jatkuva kirosanojen käyttö.
Epävarma, kateellinen ja katkera.
Tiukat junttimaiset ehdottomat mielipiteisiinsä pinttyneet miehet jotka elävät vielä 70 lukua, mitään ei suvaita. Miehen pitää jo elää tätä vuosikymmentä.
Jokaiselle naiselle flirttailevat, kaksimielisiä vitsiä koko ajan heittävät.
Ilmeisesti ristiriitainen. Esimerkkinä minä eli lyhyt ja lihaksikas, naamasta ruma akateemisesti koulutettu nörtti
Epävarmuus