Millainen mies ei kelpaa kenellekään naiselle?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
karkoittavat naisen kuin naisen.Erilaisia ulkonäköpuutteita naiset kyllä pystyvät hyväksymään jos miehen luonne on hyvä ja joitain positiivisia ulkonäköpiirteitä löytyy myös.
Miksi jätät mainitsematta työttömyyden ja rahattomuuden kun ne ovat tilastollisesti selvästi isoimmat naisen karkoittimet?
Missähän tämä tilasto löytyy?
Juoppo, tupakoiva ja ruokkoamaton on aina turn off. Samoin karkeapuheinen ja muutenkin huonosti käyttäytyvä, naista kunnioittamaton. Ulkonäkö on vain pintaa ja se rappeutuu ajan kanssa, joten sillä ei ole merkitystä ainakaan minulle. Mutta kovin persjalkainen = selvästi minua, keskimittaista naista lyhyempi ei oikein jaksa kiinnostaa. En voi sille mitään, että pariskunnat, joissa nainen on selvästi miestä pitempi jopa matalissa kengissä, näyttävät minusta koomisilta. Suuressa maailmassahan tällaisia pareja on paljonkin, mutta silloin miehellä on yleensä tukeva perstasku ja pankkitili, ehkä muitakin kvaliteetteja enemmän kuin keskiverrolla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ristiriitainen. Esimerkkinä minä eli lyhyt ja lihaksikas, naamasta ruma akateemisesti koulutettu nörtti
Mikäli et välttämättä halua nörttiä kumppania , niin helpoiten parannat menekkiäsi laajentamalla elämääsi ja harrastuksiasi sen nörttilokeron ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ristiriitainen. Esimerkkinä minä eli lyhyt ja lihaksikas, naamasta ruma akateemisesti koulutettu nörtti
Mikäli et välttämättä halua nörttiä kumppania , niin helpoiten parannat menekkiäsi laajentamalla elämääsi ja harrastuksiasi sen nörttilokeron ulkopuolelle.
Eikö kuntosali ja muu urheilu mene nörttilokeron ulkopuolelle? Toki voisi aina keksiä jotain muutakin, mutta luulen ongelman olevan siinä, että ulkoisesti vaikutan sketsihahmolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
karkoittavat naisen kuin naisen.Erilaisia ulkonäköpuutteita naiset kyllä pystyvät hyväksymään jos miehen luonne on hyvä ja joitain positiivisia ulkonäköpiirteitä löytyy myös.
Miksi jätät mainitsematta työttömyyden ja rahattomuuden kun ne ovat tilastollisesti selvästi isoimmat naisen karkoittimet?
Puhut itsestäsi kun et ole saanut naista.
Joskus tuntuu, että kamalimmat ja ilkeimmätkin kelpaavat.
Seurailin aikanani sinkkuna ravintolassa, kun itse jotain miestä en olisi missään tapauksessa kelpuuttanut (tylsä, epäsiisi, juro, alkoholisti jne.) Niin kylläpä hetken päästä joku nainen keikkuu käsipuolessa.
Samoin moni mies, jota en ajatellutkaan seurustelukumppaniksi kävelee jonkun naisen kanssa ja menevät vieläpä yhteenkin.
Joskus tuli kiusallisia tilanteita, kun joku nainen kehui ja kertoi kuinka oli rakastunut xxx ja sitten tulivat vastaa ja hän sanoi, että tämä nyt on xxx. Olin huuli pyöreänä ja hiukan vaikeanakin kUn itse olin torjunut kyseisen miehen.
Kun muutin, niin tuttavani sanoi, että siinä talossahan asuu sellanen ihan todella mukava mies, aivan ihana.
No, sinkkuna ajattelin, että onkin mukavaa.
täytyi oikin uudestaan muutettuani vielä tarkistaa, että tarkoititko siis xxx? Kyllä, se on hän.
Mies ei millään lailla iskenyt minuun, missään mielessä.
Melkein kaikille miehille on joku ottaja, olen huomannut.
Eri asia miehet, jotka eivät halua tai pysty (todellisuudessa tai alitajuisesti) parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
Saanti ei ole ongelma. Ongelma on siinä, että on hyvin vaikea löytää naista, jolle mies ei ole vain rahasampo ja vaatimukset sen mukaiset.
Ujot ja tuppisuiset, paitsi jos on komea.
Vain katkerat. Näin miehen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
Saanti ei ole ongelma. Ongelma on siinä, että on hyvin vaikea löytää naista, jolle mies ei ole vain rahasampo ja vaatimukset sen mukaiset.
Eli työttömyys ja rahattomuus eivät ole esteitä kaikille naisille, kun kerran sinulla ei ole naisen saamisessa ollut ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
Eli työttömyys ja rahattomuus eivät ole esteitä kaikille naisille, kun kerran sinulla ei ole naisen saamisessa ollut ongelmia?
Kyllä näyttää olevan. Aina se on tullut esteeksi, etten suostu edes vaatimuksesta menemään töihin, jotta nainen saa taloudellisen hyödyn miehestä. Sitten mikään ei merkkaa mitään jos sitä taloudellista hyötyä ei saa. Vaikka hauskaa on ollut siihen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
Kyllä näyttää olevan. Aina se on tullut esteeksi, etten suostu edes vaatimuksesta menemään töihin, jotta nainen saa taloudellisen hyödyn miehestä. Sitten mikään ei merkkaa mitään jos sitä taloudellista hyötyä ei saa. Vaikka hauskaa on ollut siihen saakka.
Niin, no kuka haluaisi olla tuollaisen ihmisen kanssa tosissaan? Perhettä turha perustaa elämäntapatyöttömän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista miestä ole. Kaikenlaisia, kokoisia ja näköisiä miehiä olen nähnyt parisuhteessa.
Et ole tavannut mua.
Captain Charisma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
Niin, no kuka haluaisi olla tuollaisen ihmisen kanssa tosissaan? Perhettä turha perustaa elämäntapatyöttömän kanssa.
Keksi parempi tekosyy ahneudellesi. Kuka haluaa naisen, joka ahneuksissaan vaatii miestä menemään töihin sen takia, että miehellä on varaa maksaa naisesta tarpeeksi?
Huono itsetunto
Avuton jokapäiväsissä asioissa
Huumorintajuton
Epäsosiaalinen
Laiska
Suppea maailmankuva
Pessimisti
Naiset keksii sääntöjä, mutta itse rikkovat niitä ensimmäisenä. Mokomatkin lutkat ovat evoluution vankeja. Kun vahva ja röyhkeä uros tarttuu hiuksista ja repii pikkarit jalasta, valuu satojen vuosien tasa-arvokehitys biologian mukana unholaan. Aivorunko ei kertakaikkiaan osaa sanoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Naiset keksii sääntöjä, mutta itse rikkovat niitä ensimmäisenä. Mokomatkin lutkat ovat evoluution vankeja. Kun vahva ja röyhkeä uros tarttuu hiuksista ja repii pikkarit jalasta, valuu satojen vuosien tasa-arvokehitys biologian mukana unholaan. Aivorunko ei kertakaikkiaan osaa sanoa ei.
Mitä huonommin ja ylimielisemmin kohtelet naista, sitä varmemmin hän ei voi vastustaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
K ilttimies
:,( Tämä.
Sosiaalinen kyvyttömyys
naisvihamielisyys
erittäin huono hygienia
ja tylsyys
karkoittavat naisen kuin naisen.
Erilaisia ulkonäköpuutteita naiset kyllä pystyvät hyväksymään jos miehen luonne on hyvä ja joitain positiivisia ulkonäköpiirteitä löytyy myös.