Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ei kelpaa kenellekään naiselle?

Vierailija
19.06.2018 |

Mitkä ominaisuudet on kaikille turn off?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mutu-tuntuman ja spekuloinnin sijaan teidän kannattaisi kuunnella alan asiantuntijaa eli minua. En ole neljän vuosikymmenen maan päällä tallaamisen aikana edes kerran pitänyt naista kädestä, joten on selvää etten minä tule jatkossakaan kenellekään kelpaamaan. Onneksi minä olen poikkeus ja suurimmalla osaa miehistä on mahdollisuus onneen pienillä muutoksilla. Harva kun on oikeasti ikuisesti yksin ellei halua.

Kehut olevasi alan asiantuntija ja kehotat muita kuuntelemaan sinua, mutta et kuitenkaan kerro lainkaan vastauksia aloittajan kysymyksiin. Miksi et?

Voin mä kertoakin, mutta koska lista on niin pitkä pitää mun syödä ensin jotain jaksaakseni sen kirjoittaa. Lisäksi mua epäilyttää sen kirjoittaminen, koska joskus kerran samanlaisessa ketjussa rehellinen kertomus tilanteestani sai aikaan vain haukkuja itsesäälistä ja katkeruudesta.

No kun kerran katsot tarpeelliseksi kehottaa muita mutuilun ja spekuloinnin sijaan kuuntelemaan sinua, koska olet asiantuntija, niin kyllä silloin olisi tosiaan kohtuullista jakaa sitä asiantuntemusta, eikö? Vai miksi halusit meidän kuuntelevan juuri sinua, jollet ajatellut kertoa mitään mitä me voisimme kuunnella?

Vierailija
62/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on lihava, pitkäaikaistyötön, nörtti ja paljon köyhempi kuin minä. Silti rakastan häntä ihan mahdottomasti. Myöskään ujous tai pieni penis ei haittaisi ollenkaan. Minulle taas ei kelpaisi pahalta haiseva mies, esim. peseytymättömyyden tai tupakoinnin takia, mutta varmasti jollekulle sellainenkin kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijää ketoon kirjoitti:

Likainen asunto, likaiset vaatteet, likaiset hiukset... Ylipäätään hygienian puute.

Liian laiha (luut kolisee), liian lihava (kaljamaha).

Tyhmä ku saapas tai ei vaan halua/osaa keskustella mistään.

Alkoholisti/nisti/tupakanpolttaja/nuuskanmussuttaja.

Väkivaltainen tai muuten vaan veemäinen/narsisti/ylipäätään hankala ihminen.

Ei lainkaan tuloja tai älyttömän pihi, mitään kivaa ei voi tehdä.

Pelimies, aina vilkuilee toisia naisia tai pitää sivusuhteita.

Jatkuva härskien puhuminen, kovakourainen lääppiminen, huonot kaksimieliset vitsit.

Ei kiinnostunut seksistä, mutta runkkaa koneella päivät pitkät.

Ei minkäänlaista aloitekykyä, seksissäkin naisen pitää ottaa joka ainoa kerta ohjat.

Älyttömän pieni pili, mutta ei kykyä tai halua kompensoida sitä esim. suuseksillä.

Ei halua tai viitsi kokeilla seksissä mitään uutta, aina sitä samaa jyystämistä vaan.

Kaikenlaisia estoja ja outoja tapoja joko ruoan suhteen tai eritteiden suhteen tjms.

Olisko siinä jo jokunen...

Eli tällaiset miehetkö eivät mielestäsi kelpaa kellekään naiselle?

Vierailija
64/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo, tupakoiva ja ruokkoamaton on aina turn off. Samoin karkeapuheinen ja muutenkin huonosti käyttäytyvä, naista kunnioittamaton. Ulkonäkö on vain pintaa ja se rappeutuu ajan kanssa, joten sillä ei ole merkitystä ainakaan minulle. Mutta kovin persjalkainen = selvästi minua, keskimittaista naista lyhyempi ei oikein jaksa kiinnostaa. En voi sille mitään, että pariskunnat, joissa nainen on selvästi miestä pitempi jopa matalissa kengissä, näyttävät minusta koomisilta. Suuressa maailmassahan tällaisia pareja on paljonkin, mutta silloin miehellä on yleensä tukeva perstasku ja pankkitili, ehkä muitakin kvaliteetteja enemmän kuin keskiverrolla.

Kerroppa lisää

Olen 50v hoikka hyväihoinen nätti nainen..

eikö 50 vuotta ilman rappeumaa ole pitkä aika?

Vierailija
65/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijää ketoon kirjoitti:

Likainen asunto, likaiset vaatteet, likaiset hiukset... Ylipäätään hygienian puute.

Liian laiha (luut kolisee), liian lihava (kaljamaha).

Tyhmä ku saapas tai ei vaan halua/osaa keskustella mistään.

Alkoholisti/nisti/tupakanpolttaja/nuuskanmussuttaja.

Väkivaltainen tai muuten vaan veemäinen/narsisti/ylipäätään hankala ihminen.

Ei lainkaan tuloja tai älyttömän pihi, mitään kivaa ei voi tehdä.

Pelimies, aina vilkuilee toisia naisia tai pitää sivusuhteita.

Jatkuva härskien puhuminen, kovakourainen lääppiminen, huonot kaksimieliset vitsit.

Ei kiinnostunut seksistä, mutta runkkaa koneella päivät pitkät.

Ei minkäänlaista aloitekykyä, seksissäkin naisen pitää ottaa joka ainoa kerta ohjat.

Älyttömän pieni pili, mutta ei kykyä tai halua kompensoida sitä esim. suuseksillä.

Ei halua tai viitsi kokeilla seksissä mitään uutta, aina sitä samaa jyystämistä vaan.

Kaikenlaisia estoja ja outoja tapoja joko ruoan suhteen tai eritteiden suhteen tjms.

Olisko siinä jo jokunen...

Eli tällaiset miehetkö eivät mielestäsi kelpaa kellekään naiselle?

Tunnen miehen, jolta löytyy käytännössä noi kaikki. Ei liene ihme, että on vielä nelikymppisenä poikamies.

Vierailija
66/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Captain Charisma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen kyvyttömyys

naisvihamielisyys

erittäin huono hygienia

ja tylsyys

karkoittavat naisen kuin naisen.

Erilaisia ulkonäköpuutteita naiset kyllä pystyvät hyväksymään jos miehen luonne on hyvä ja joitain positiivisia ulkonäköpiirteitä löytyy myös.

Miksi jätät mainitsematta työttömyyden ja rahattomuuden kun ne ovat tilastollisesti selvästi isoimmat naisen karkoittimet?

Puhut itsestäsi kun et ole saanut naista.

Saanti ei ole ongelma. Ongelma on siinä, että on hyvin vaikea löytää naista, jolle mies ei ole vain rahasampo ja vaatimukset sen mukaiset.

Eli työttömyys ja rahattomuus eivät ole esteitä kaikille naisille, kun kerran sinulla ei ole naisen saamisessa ollut ongelmia?

Kyllä näyttää olevan. Aina se on tullut esteeksi, etten suostu edes vaatimuksesta menemään töihin, jotta nainen saa taloudellisen hyödyn miehestä. Sitten mikään ei merkkaa mitään jos sitä taloudellista hyötyä ei saa. Vaikka hauskaa on ollut siihen saakka.

Niin, no kuka haluaisi olla tuollaisen ihmisen kanssa tosissaan? Perhettä turha perustaa elämäntapatyöttömän kanssa.

Keksi parempi tekosyy ahneudellesi. Kuka haluaa naisen, joka ahneuksissaan vaatii miestä menemään töihin sen takia, että miehellä on varaa maksaa naisesta tarpeeksi?

Mä olen (aikuis)opiskelija, jota loppupeleissä aika vähän kiinnostaa maallinen mammona. Velkaakin on vielä vähän maksettavana nuoruuden tyhmyyksistä.

Joopa joo. Silti vaadit ahneuksissasi, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä, että sillä on riittävästi rahaa. Ei ratkaise maallinen mammona, ei.

Mä olen mies jos et tosta nimimerkistä ymmärtänyt.

Sukupuoli on sinällänsä yhdentekevä. Se ei määritä ahneutta. Yhtä ahne olet vaikka olet mies.

Vierailija
67/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilottomuus.

Vierailija
68/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen mies, jonka ongelmat ovat ilmeiset, mutta joka itse kieltää ne. Yrittää esittää normaalia, mutta jokainen näkee tilanteen.

Surullista ja yksinäistä.

Vierailija
69/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mutu-tuntuman ja spekuloinnin sijaan teidän kannattaisi kuunnella alan asiantuntijaa eli minua. En ole neljän vuosikymmenen maan päällä tallaamisen aikana edes kerran pitänyt naista kädestä, joten on selvää etten minä tule jatkossakaan kenellekään kelpaamaan. Onneksi minä olen poikkeus ja suurimmalla osaa miehistä on mahdollisuus onneen pienillä muutoksilla. Harva kun on oikeasti ikuisesti yksin ellei halua.

Kehut olevasi alan asiantuntija ja kehotat muita kuuntelemaan sinua, mutta et kuitenkaan kerro lainkaan vastauksia aloittajan kysymyksiin. Miksi et?

Voin mä kertoakin, mutta koska lista on niin pitkä pitää mun syödä ensin jotain jaksaakseni sen kirjoittaa. Lisäksi mua epäilyttää sen kirjoittaminen, koska joskus kerran samanlaisessa ketjussa rehellinen kertomus tilanteestani sai aikaan vain haukkuja itsesäälistä ja katkeruudesta.

No kun kerran katsot tarpeelliseksi kehottaa muita mutuilun ja spekuloinnin sijaan kuuntelemaan sinua, koska olet asiantuntija, niin kyllä silloin olisi tosiaan kohtuullista jakaa sitä asiantuntemusta, eikö? Vai miksi halusit meidän kuuntelevan juuri sinua, jollet ajatellut kertoa mitään mitä me voisimme kuunnella?

Söin pari leipää, join mukin teetä ja otin päivän vitamiinit, joten nyt voin päästää teidät jännityksestä. Nämä ovat siis osittain ominaisuuksia, osittain nykyhetken tilanne ja osittain spekulaatiota. Laitan listan ranskalaisilla viivoilla ja jos herää kysymyksiä tai kommentteja niin sitten voin avata lisää.

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute

- pituus 172 cm

- pieni penis

- sosiaalinen osaamattomuus ja itseluottamuksen puute pariutumistilanteissa

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- kokemattomuudesta johtuva, itseään ruokkiva itseinhon, häpeän ja pelon kierre

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- naispuolisen kaveripiirin puute

- normaalista poikkeavat kiinnostuksen kohteet

- köyhyys

- taipumus liialliseen tunteiluun

- teini-ikäisen tasolle jäänyt käsitys romanttisista ihmissuhteista

- osaamattomuus taskuparkkeerauksessa

- luovuttaminen tai pako selviytymiskeinoina

- liiallinen omien poikkeavuuksien ja heikkouksien analysointi

Noilla olen päätynyt mieheksi, jota kukaan ei halua.

Vierailija
70/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki kelpaa, jos laajentaa skaalaa. Ihmiset pariutuvat juopoista autistisiin, joten outona pidän, jos on joku joka ei kelpaa.

Vierailija
71/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen mies kelpaa naiselle, jos mies vain tinkii vaatimuksistaan. Esimerkiksi ravintoloista löytää helposti alkoholistinaisen, joka hakee ryyppykaveria. Tällainen nainen ei ainakaan nalkuta juomisestasi. Jos et itse tavallisesti juo, niin tilanne on silloin haastavampi. Tässä nyt vain yksi esimerkki.

Vierailija
72/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma, itsekäs ja hysteerisen pihi. Nuo ominaisuudet ovat yksinään jo luotaantyöntäviä, mutta yhdistettynä - huhhuh mikä turn off combo

Vierailija
73/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin pari leipää, join mukin teetä ja otin päivän vitamiinit, joten nyt voin päästää teidät jännityksestä. Nämä ovat siis osittain ominaisuuksia, osittain nykyhetken tilanne ja osittain spekulaatiota. Laitan listan ranskalaisilla viivoilla ja jos herää kysymyksiä tai kommentteja niin sitten voin avata lisää.

- teini-iän nörtteilystä ja arkuudesta johtunut normaaalin kokemusympäristön puute

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Kiitos, nyt ymmärrän. Ei noilla kyllä naista saa. Ehkä sun onkin parempi elää yksin?

Vierailija
74/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkeutunut ja vihamielisen oloinen. Esim. sellainen joka on ehkä ujouden takia kokenut vaikeuksia naismaailmassa ja on katkeroitunut. Jostain syystä vieläkin yrittää saada naisia vaikka kaikki eleet antaa ymmärtää ettei arvosta näitä yhtään, itse asiassa halveksii. 

Halveksii koska on nähnyt totuuden naisista. Naisia palvovat sinisilmäiset miehet jotka eivät vielä tunne näiden ominaisuuksia.

Vierailija
75/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta maksaminen -jankkaaja on näköjään yhä voimissaan.

Vierailija
76/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Olavi ei ole kelvannut kenellekään:

https://elamanyt.blogspot.com/2012/08/aijaenergia.html

Naisten nirppanokkaisuutta ei voi kuin ihmetellä...

Vierailija
77/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein kaikki kelpaavat.

Joskus ihmeteltiin ravintolassa, kun kouluajoilta etäisesti tuttu heppu, joka oli tyhmä, epäsiisti ja lihava, pyöri siellä nuori hyvännäköinen daami käsipuolessa.

Tulin oikein ääneen ihmetelleeksi, että miten ihmeessä nainen, jonka luulisi saavan parempaakin, on moisen turjakkeen huolinut seuralaisekseen?

Kaverini vastasi lakonisesti: "Joko iso meisseli tai paksu lompakko".

Vierailija
78/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein kaikki kelpaavat.

Joskus ihmeteltiin ravintolassa, kun kouluajoilta etäisesti tuttu heppu, joka oli tyhmä, epäsiisti ja lihava, pyöri siellä nuori hyvännäköinen daami käsipuolessa.

Tulin oikein ääneen ihmetelleeksi, että miten ihmeessä nainen, jonka luulisi saavan parempaakin, on moisen turjakkeen huolinut seuralaisekseen?

Kaverini vastasi lakonisesti: "Joko iso meisseli tai paksu lompakko".

Avainsana on melkein. Harva tuntee niitä, jotka ei kelpaa. En minäkään tunne, mutta pakkohan niitä on olla. Silloin kuitenkin, jos on koko elämän vastentahtoisesti yksin täytyy miehessä olla todella pahasti jotain vialla.

Vierailija
79/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen mies kelpaa naiselle, jos mies vain tinkii vaatimuksistaan. Esimerkiksi ravintoloista löytää helposti alkoholistinaisen, joka hakee ryyppykaveria. Tällainen nainen ei ainakaan nalkuta juomisestasi. Jos et itse tavallisesti juo, niin tilanne on silloin haastavampi. Tässä nyt vain yksi esimerkki.

Naisen elimistö kestää alkoholia huonosti. Kannattaa ennemmin ottaa joku piri- tai subupää, niitä naisenkin elimistö kestää hyvin.

Vierailija
80/98 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pituus 172 cm

- pieni penis

- puhevika

- pitkäaikaistyöttömyys

- koulutuksen puute

- alemman tason ulkonäkö

- köyhyys

Kiitos, nyt ymmärrän. Ei noilla kyllä naista saa. Ehkä sun onkin parempi elää yksin?

Kuten sanoin olen elänyt neljää vuosikymmentä yksin. Jos tämä on se parempi vaihtoehto, on sen toisen oltava jatkuvaa piinaa ja tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi