Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
175 olisi siinä ja siinä. Mieluummin vähintään 180. Nykyinen (toivottavasti viimeinen) miesystävä on 190. Itse olen 170.
Joku 17 senttii on aika sopiva mulle
190-200 senttinen rotevahko ja lihaksikas mies on ihanteeni. Ei siitä tosiasiasta mihinkään pääse. Se vaan viehättää. Oleellisinta kuitenkin on se, miten mies itsensä kantaa ja miten itse itsestään ajattelee. Jos mies koko ajan pyytelee anteeksi ja kyselee nettipalstoilla epävarmana itsestään, on se paljon ällöttävämpää kuin puuttuvat sentit. Epävarmuus on miehen epähalutuin piirre. Koskee asia sitten pituutta, lihaksien kokoa, munan kokoa, varallisuutta yms. Kukaan ei kiinnostu epävarmasta ja itseään anteeksipyytelevästä miehestä. Ujous on eri asia.
Olen 167. Toinen ex oli 176 ja toinen 178.
Jos mies on 165 sekin käy.
oijrf kirjoitti:
Joutuu miettimään.
Tässäkin kysytään että kuinka lyhyt vielä kelpaa naisille.
Pinnallisuus asiaa kun alkaa miettimään, niin tulee ajatelleeksi, kuinka ulkonäköpainotteista naisten elämä on. Meikkaaminen alkaa 10 vuotiaana. siitä eteenpäin tytön elämä on TODELLA ulkonäköpainotteista.
Miehille kelpaa useampi nainen, mitä naiselle mies, mitä tulee ulkonäkökriteereihin, ilman kummempia tällinkejä. Toki miehet pitää näteistä tytöistä ja naiset komeista miehistä, mutta olen törmännyt sellaiseen, että jotkut naiset tekevät aika perusteellisia päätelmiä miehen luonteesta pelkän ulkonäön pohjalta. siinä mennään metsään.
Ja miehethän ei koskaan mieti unelmanaisensa kriteereiksi mm. hoikkaa/treenattua kroppaa, kauniita kasvoja, pitkiä hyväkuntoisia hiuksia, hyvää perää/isoja tissejä jne 😉
Ei, miehethän on itse pyhimyksiä, jotka alkavat parisuhteesen vain ja ainoastaan sisäisten ominaisuuksien takia 😂😂😂
Olen 170 cm ja tähän mennessä vain yli 185 cm miehet ovat sytyttäneet kiinnostuksen. Voihan olla niin että joskus joku lyhyempikin herättää innostuksen.
En ole koskaan hakenut seuraa netistä, mutta jos lähtisin etsimään, niin kriteereillä yli 190 cm. Olisi molempien ajan hukkaa tavata sitä lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
oijrf kirjoitti:
Joutuu miettimään.
Tässäkin kysytään että kuinka lyhyt vielä kelpaa naisille.
Pinnallisuus asiaa kun alkaa miettimään, niin tulee ajatelleeksi, kuinka ulkonäköpainotteista naisten elämä on. Meikkaaminen alkaa 10 vuotiaana. siitä eteenpäin tytön elämä on TODELLA ulkonäköpainotteista.
Miehille kelpaa useampi nainen, mitä naiselle mies, mitä tulee ulkonäkökriteereihin, ilman kummempia tällinkejä. Toki miehet pitää näteistä tytöistä ja naiset komeista miehistä, mutta olen törmännyt sellaiseen, että jotkut naiset tekevät aika perusteellisia päätelmiä miehen luonteesta pelkän ulkonäön pohjalta. siinä mennään metsään.
Ja miehethän ei koskaan mieti unelmanaisensa kriteereiksi mm. hoikkaa/treenattua kroppaa, kauniita kasvoja, pitkiä hyväkuntoisia hiuksia, hyvää perää/isoja tissejä jne 😉
Ei, miehethän on itse pyhimyksiä, jotka alkavat parisuhteesen vain ja ainoastaan sisäisten ominaisuuksien takia 😂😂😂
No minun unelmanainen olisi lievästi ylipainoinen rock-tyyppi, jolla on sivusiili. Kaverini taas tykkää laihoista ja pienirintaisista rastapäistä. Makuja on monia paitsi näemmä miehen pituuden suhteen
- ei lainaamasi
Itseäni saisi olla muutaman sentin pidempi, mutta ei se nyt mikään ehdoton vaatimus ole jos mies muuten on itselle sopiva.
Siitä naisen omasta pituudestahan se tietysti riippuu, en ymmärrä miksi miehille on niin vaikeaa se ymmärtää. Kyllähän miehetkin karttavat itseään paljon pidempiä naisia, koska se nyt vaan on niin että miehen "pitäsi" olla pidempi kuin naisensa koska mies on se voimakas suojelija, miehet haluaa naisen olevan hento keijukainen eikä mikään amatsooni.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni saisi olla muutaman sentin pidempi, mutta ei se nyt mikään ehdoton vaatimus ole jos mies muuten on itselle sopiva.
Siitä naisen omasta pituudestahan se tietysti riippuu, en ymmärrä miksi miehille on niin vaikeaa se ymmärtää. Kyllähän miehetkin karttavat itseään paljon pidempiä naisia, koska se nyt vaan on niin että miehen "pitäsi" olla pidempi kuin naisensa koska mies on se voimakas suojelija, miehet haluaa naisen olevan hento keijukainen eikä mikään amatsooni.
Tiedän ehkä yhden miehen, joka ajattelee näin ja kyseessä on lyhyt ja todella huonolla itsetunnolla varustettu kaljaveikko. Kaikille muille on ihan ok, että nainen on pidempi/isokokoisempi
165 cm, olen itse 162 ja olen seurustellut itseni mittaisenkin kanssa. Loppui muihin asioihin kuin miehen pituuteen.
No noin 165-170. Olen itse 160.
Mutta kävishän kääpiökin, siis lyhytkasvuinen, jos rakastuisi, ei sen puoleen.
Rakkaus ei todellakaan kysy kokoa, minkään suhteen.
Olen itse 164 cm ja mies on 170 cm, mutta saman pituinenkin olisi ok, kuitenkin kiva jos mies on harteikkaampi, isompi kengänkoko ym.
175. Olen naiseksi pitkä.