Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet naiset haluavat pitkän miehen jotta omista pojista tulee pitkiä.
Voi ne pituusgeenit tulla myös äidin puolelta. Pojat voi olla isäänsä pidempiä. Tiedän tällaisen perheen.
Voi kunpa kyse olisikin vain jostain pituudesta.
Suurin osa miehistä on täysin kelpaamattomia parisuhteeseen ihan pelkästään mul**umaisen luonteensa vuoksi.
Jos olisi kunnollisia ja ihmismäisesti käyttäytyviä miehiä, pituudella ei olisi mitään väliä.
Ei ole vielä liian lyhyttä miestä tullut vastaan. Joten en tiedä, ehkä joku alle 160cm eli selvästi itseäni lyhyempi? Mutta siihen vaikuttaa niin moni muukin seikka.
~170cm mies olis vielä potentiaalinen mikäli pelkkä pituus otetaan huomioon.
N/170cm
Ei oo väliä, kun itse on sen 157cm :D muutenkaan en painota pituutta minään kriteerinä. Itseä lyhyempikään ei oikeasti haittaisi, vaikka jotkut asiat saattaa olla kahdelle hobitille vähän hankalampia 😅 ideaali olisi 150-170 varmaankin, monet asiat olisi käytännöllisiä. Oma mies sattuu sattumalta olevan 190cm paikkeilla, joissain asioissa, kuten seksissä se on jo vähän haastavaa kun on lähes 30cm eroa.
Itseni pituinen eli 171 cm pitkä. Mieheni on 178 cm. En hirveän pitkistä pidäkään.
Olen 170 cm pitkä ja 210 cm pitkä mies olisi mulle liian pitkä. Eli kaikki käy 170cm - 2m välillä voisi käydä, mut paras välys olisi 170 -180 cm. Tykkään että halatessa ja seksissä haluan nähdä kasvot, en rintaa tai vatsaa.
Periaatteessa 175 cm, mutta ehkä joku 170 cm vois menetellä, jos on hyvä tyyppi.
Mä oon 156cm ja pieni muutenkin, joten kaikki miehet näyttävät isoilta mun rinnalla.
Tykkään kaikista, oma mies 180cm ja usein yli 190cm musta jostain syystä kiinnostuvat. :D
Vaikea sanoa. Suunnilleen itseni pituisen kanssa olen seurustellut, olen 166 cm.
Olin pitkään 165cm miehen kanssa, oli kiva tyyppi.
N 163cm
Ehkäpä joku 170 cm. Oon 165 itse.
Ulkonäkö ei oikeasti ole lähimainkaan tärkein asia, kun kumppania ajattelen. Minulle miehen pituutta tärkeämpi ulkonäköominaisuus on miehen lihaksikkuus ja urheilullisuus. Vahvan näköinen minua lyhyempikin mies miellyttää kyllä. Olen itse 172 cm, joten sanotaan vaikka 162 cm. Oikeasti minua lähestyvät yleensä vain pitkähköt miehet, ehkä koska olen tällainen harteikas, muodokas, urheilullinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa 175 cm, mutta ehkä joku 170 cm vois menetellä, jos on hyvä tyyppi.
Eli jos on 175 ni ei tarvii olla hyvä tyyppi?! 😂
Vierailija kirjoitti:
olen 161 cm ja lyhyin mies jonka kelpuutan on n. 175 cm
Sun pitäisi kelpuuttaa 161 senttinen. Olen itse 180 cm ja samalla logiikalla hyväksyisin vain 195 cm miehet..
Olen 160cm ja oman pituisesta ylös päin. Ehkä mieluiten 170cm
Noin.160. Itse olen 162 ja seurustelin pitkään itseni pituisen, ehkä hieman lyhyemmän miehen kanssa. En koskaan kysynyt häneltä pituuttaan. Ei tullut mieleenkään.
Pituus (ja seurusteleminen suurinpiirtein saman pituisen kanssa) merkitsee minulle käytännön elämän helppoutta. Sinällään ei siis olisi väliä, vaikka mies olisi 160 cm (itse olen 182). Käytännön elämässä tosin suuri pituusero toisi ongelmia ihan auton valinnasta lähtien: lyhyet ihmiset eivät aina tajua miten pitkällä ihmisellä voi pää osua auton kattoon tai miten tärkeää on autossa säädettävät istuimet ja miten ihanaa on, jos kotona on työtasot normaalia korkeammalla ym ym. Tai sängyn pituus: pitkät ihmiset eivät voi nukkua hyvin ns. päädyllisessä sängyssä (etenkin, jos molemmissa sängyn päissä on päädyt). Siitä syystä mieluiten seurustelen oman pituisten miesten kanssa, tai pidempien, koska he ymmärtävät pitkien kokemat ongelmat arjessa. JA samalla lailla pitkien voi olla vaikea muistaa, että lyhyet ihmiset voivat oikeasti tarvita keittiöjakkaraa ylettääkseen keittiökaappien ylimmälle hyllylle siinä missä pitkä ihminen voi voin kurottautua ja ottaa sieltä tavarat. Tai nousta varpailleen.
Minulle ei "kelpaa" parisuhteeseen yhtään kukaan. Suhde syntyy kahden ihmisen aidosta kohtaamisesta, jos on syntyäkseen. En ymmärrä ollenkaan kriteerejä tyyliin "pitää olla vähintään 187,5 cm" - eihän sillä ole mitään merkitystä sielujen yhteyden kanssa.
En alle 136 senttistä pygmiä kyllä ottaisi.