Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
175. Hinku parisuhteeseen ei enää olisi sellainen, että pitäisi tinkiä.
Olen itse 165 cm ja 170 cm vielä menisi. Viimeisin ihastukseni oli 170 cm. Aika täydellinen pitää kyllä ulkonäkö olla että tuo 170 cm kelpaa ja niin hän olikin. Itseni lyhyemmän kanssa en voisi seurustella. Kyllä miehen pitää olla mies!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 165 cm ja 170 cm vielä menisi. Viimeisin ihastukseni oli 170 cm. Aika täydellinen pitää kyllä ulkonäkö olla että tuo 170 cm kelpaa ja niin hän olikin. Itseni lyhyemmän kanssa en voisi seurustella. Kyllä miehen pitää olla mies!
Onko yli 180 cm pitkä nainen 'oikea' nainen?
185cm näkyy olevan aika yleinen vaatimus mitä on noita naisten profiileja vastaan tullut nettideiteissä. Itse olen laittanut aina, että olen 180cm profiiliin ettei tule pettymyksiä sen suhteen.
En ole koskaan ajatellut minkä pituinen mies kelpaisi suhteeseen. Kyllä minä ihan muita asioista pohdin millaisen ihmisen kanssa haluaisin olla.
Johtuuko se sitten omasta pituudesta tai sen puutteesta miksi minulle muiden sentit on merkityksettömiä.
Olen itse 168cm ja mies on hyvä olla samanpituinen tai pidempi
165 cm ei olisi vielä mikään ongelma, siitä lyhyempikin menisi varmaan jonnekin 160 asti. Sen alle tulisi ehkä jo vähän nikoteltua, vaikka eihän mikään lyhytkasvuisuuskaan ole lopulta ongelma jos on muuten rakastettava ihminen.
Itse olen 167 cm.
olen 161 cm ja lyhyin mies jonka kelpuutan on n. 175 cm
Itse olen 170 ja paras pituus miehelle on 160-175cm :) lyhyet miehet on ihania, pitkistä en viehäty. Ja olen ihan tavallinen, naisellinen nainen, jos ap sitä mietit.
Noin 160. Olen itse sen pituinen. Harva mies on alle tuon jollei ole jotain sairautta.
Olen 164 joten 162 olisi varmaan raja. Mutta jalat ja kämmenet tulisi mieluusti olla itseäni isommat.
Olin kerran treffeillä miehen kanssa joka oli suht samanpituinen, olimme keilaamassa ja nappasin itselleni koon 38 kengät ja hän itselleen 36.. Se jäi jotenkin vaivaamaan todella paljon :D Vaikka olen pienikokoinen niin tuli jättiläisfiilis itselleni. Emme käyneet kun noilla yksillä treffeillä, ei vaan synkannut ja päätöstä helpotti myös nuo mittasuhdeasiat, mutta jos mies olisi ollut muuten täydellinen niin kai sitä sen kengänkoonkin olisi hyväksynyt :D Alkoi vaan ällöttämään kun muutenkin kemiat eivät yhtään kohdanneet niin jäi mieleen puistattavana asiana
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 170 ja paras pituus miehelle on 160-175cm :) lyhyet miehet on ihania, pitkistä en viehäty. Ja olen ihan tavallinen, naisellinen nainen, jos ap sitä mietit.
En mieti, minkälaisia vastanneet naiset ovat. Haluaisin vain saada jonkinlaista osviittaa, onko itselläni mahdollisuuksia. Ja se mitä täällä vastataan, ei tietenkään ole yhtä kuin absoluuttinen totuus, mutta onhan se vähän suuntaa antava.
-ap
Hmmmm.... meinasin ensiksi vastata jotain täsmällistä, mutta itse asiassa mm. Peter Dinklagehan on varsin kuuma könsikäs, niin enpäs lähdekään siihen pelleilyyn. Ei se miehen pituus eikä edes SEN koko, jos miehessä on sitä jotain.
Kengänkoko kirjoitti:
Olen 164 joten 162 olisi varmaan raja. Mutta jalat ja kämmenet tulisi mieluusti olla itseäni isommat.
Olin kerran treffeillä miehen kanssa joka oli suht samanpituinen, olimme keilaamassa ja nappasin itselleni koon 38 kengät ja hän itselleen 36.. Se jäi jotenkin vaivaamaan todella paljon :D Vaikka olen pienikokoinen niin tuli jättiläisfiilis itselleni. Emme käyneet kun noilla yksillä treffeillä, ei vaan synkannut ja päätöstä helpotti myös nuo mittasuhdeasiat, mutta jos mies olisi ollut muuten täydellinen niin kai sitä sen kengänkoonkin olisi hyväksynyt :D Alkoi vaan ällöttämään kun muutenkin kemiat eivät yhtään kohdanneet niin jäi mieleen puistattavana asiana
Huh. En tiedä mikä ihme epämuodostuma mulla on kun jalat ovat kokoa 43, eli varmaan aika normaali koko miehellä, mutta sitten kämmenet taas pienemmät ja sirot kuin monilla naisilla :S Nooh, yritetään pärjätä.
Ei ole yhtään mitään minimiä. Suosin normaalipituisia miehiä, mutta kyllä voisin olla todella lyhyen miehenkin kanssa, jos rakkaus iskisi lujaa.
Olen 170 cm, kyllä joku 165 cm vielä menisi hyvin. Sitä matalampikin, jos on hyvä tyyppi.