Mies haluaa eron koska ei saa tarpeeksi seksiä
Yhdessä ollaan oltu 20v ja on 3 lasta. Nyt mies ln löytänyt uuden ja haluaa eron, koska ei saa kotona tarpeeksi seksiä. Kuulemma olen myös muuttunut, koten mun kanssa ei ole enää kiva olla. Eli kun olen antanut hänen mennä ja tulla, harrastaa ja matkustaa mielen mukaan, hoitanut yhteiset ja hänen lapset, oman työn ja sen päälle KAIKKI kotihommat, niin tässä on kiitos. Sillä ei ole mitään merkitystä, että olen iltaisin niin puhki, ettei salilla/golfaaamassa/sohvalla iltansa viettänyt äijä kauheasti sytytä. Ja silti seksiä on ollut joka viikko. Olen kuullut vuosien varrella olevani lehmä, idiootti, läski ja ihmettelyä etten pidä itsestäni huolta. Salille olen päässyt illalla klo 20 jälkeen kun herra on ruokittu, käynyt treenaamassa ja suihkussa. Kertokaa nyt jumalauta mulle, että se uus nainen tosiaan ansaitsee tuon äijän!!!!!!!
Kommentit (50)
Onnea matkaan sinä ansaitset pimppaa.
Järkyttynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea helmi sun ukkosi! NOT! Ehkä kasvaa aikuiseksi, kun joutuu kantamaan lapsista huolta joka toinen viikonloppu. Minkä ikäiset lapset? Tai toivottavasti uusi nainen ei huolehdi sitten teidän lapsista...
2 teiniä ja 3v
Sehän se tässä rassaakin, että jos se touhu menee siihen, että mies viilettää edelleenkin omissa menoissaan ja nuorin jää sitten jonkun oudon naisen hoitoon.
T.apLapset viikko-viikko tai ala etä äidiksi.
Minusta nuo "anna lapset isälleen"-neuvot ovat ääliömäisiä. Ihan tosissanneko haluatte antaa lapset pettävälle miehelle ja sen uudelle naiselle? Sitä paitsi mihin omien lasten kaipuu häviäisi, vaikka miehestä tulisikin ero?
Ihanko tosissanne uskotte, että se olisi makea kosto?
Otappa itse talouteesi muutama vihamielinen teini ja äitiä itkevä leikki-ikänen niin kyllä se arki astuu vähän nopeammin siihenkin uusperheeseen.
Kuki kirjoitti:
Yhdessä ollaan oltu 20v ja on 3 lasta. Nyt mies ln löytänyt uuden ja haluaa eron, koska ei saa kotona tarpeeksi seksiä. Kuulemma olen myös muuttunut, koten mun kanssa ei ole enää kiva olla. Eli kun olen antanut hänen mennä ja tulla, harrastaa ja matkustaa mielen mukaan, hoitanut yhteiset ja hänen lapset, oman työn ja sen päälle KAIKKI kotihommat, niin tässä on kiitos. Sillä ei ole mitään merkitystä, että olen iltaisin niin puhki, ettei salilla/golfaaamassa/sohvalla iltansa viettänyt äijä kauheasti sytytä. Ja silti seksiä on ollut joka viikko. Olen kuullut vuosien varrella olevani lehmä, idiootti, läski ja ihmettelyä etten pidä itsestäni huolta. Salille olen päässyt illalla klo 20 jälkeen kun herra on ruokittu, käynyt treenaamassa ja suihkussa. Kertokaa nyt jumalauta mulle, että se uus nainen tosiaan ansaitsee tuon äijän!!!!!!!
Kuinka vanha sun ukkos on, kun ootte jo 20 vuotta ollut yhdessä, mutta ukolla on aiemmastakin suhteesta lapsia? Anna 'eläkeläisen' mennä ja eti joku uus nuori tai elä elämääs yksin.
Mä olisin kyllä lähtenyt jo aiemmin tuosta suhteesta pois, kun en kuuntelis minkäänlaisia nimittelyjä yhtään. Että eipä miehes mikään löytö ole ollut....
Vierailija kirjoitti:
Kuki kirjoitti:
Kuinka vanha sun ukkos on, kun ootte jo 20 vuotta ollut yhdessä, mutta ukolla on aiemmastakin suhteesta lapsia? Anna 'eläkeläisen' mennä ja eti joku uus nuori tai elä elämääs yksin.
Mä olisin kyllä lähtenyt jo aiemmin tuosta suhteesta pois, kun en kuuntelis minkäänlaisia nimittelyjä yhtään. Että eipä miehes mikään löytö ole ollut....
52v, olen itse 42v.
t.ap
Tsemppiä ap, samassa veneessä oltu ja ero oli paras ratkaisu
En usko että edes uusi nainen ansaitsee tuollaista kuraa.
heh, miksi haluat pitää tuollaisen itsekkään paskan itselläsi????? Ihan vilpittömästi kysyn, mitä häneltä olet saanut tai tulisit saamaan tulevaisuudessa, muuta kuin lehmäksi haukkumista ???
Neuvo tulevaisuuden varalle: älä enää käytä elämääsi kenenkään miehen tai hänen lastensa paapomiseen, pidät huolen vain itsestäsi ja omista lapsistasi. Katsot että itse pääset tekemään asioita, joista nautit, luot työuraasi (jos pidät siitä) ja olet saatavilla vain omille lapsillesi. Älä ala yhdenkään ihmisen kynnysmatoksi äläkä yritä miellyttää ketään!
TOivon että provoilet, mutta tämän kaltaisia naisia on liikaa ja lopulta vielä itketään sen äijän perään, joka on vuosikausia käyttänyt naista vaan kotipiikana. Mistä tällainen tarve olla tiskirätti kumpuaa?
Onnea ap sinulle kovasti paljon! Nyt olet ainoastaan onnellinen kun pääset moisesta äijästä eroon! Ja älä missään nimessä enää ikinä ota ketään äijää saman katon alle asumaan, se ei vaan kannata. Itse olen eronnut 20 vuoden avioliitosta ja päivääkään en ole katunut, nyt olen vapaa ja saanut mielenrauhan. En tarvitse ketään enää perseen juureen valittaan ja vinkumaan!!!
Mun mies myös loikkasi aidan yli ja valitti syyksi avioseksin vähäisyyttä (kerran viikossa, joskus kaksi, jos jaksoin töiltäni ja lapsiltani).
Pakkasin kamani, vaadin miestä maksamaan puolet omakotitalon hinnasta mulle, jätin lapset hänen hoiviin ensimmäiseksi kolmeksi kuukaudeksi kun mun uutta asuntoa rempattiin (toki tapasin lapsia usein, ja lapset saivat päättää kenen luona asuvat - valitsivat tulla mun luo). Mies jäi sinne syrjäytymään velkaisena ja paskoissaan. Kyllä se sitten uuden vosun sinne löysi, mutta ei niillä taida ihan kamalan hyvin mennä..
Eli ero vaan ja sillä siisti.
No pakkohan ne on jonkun olla tehnyt. Jos ei toinen tee niin kai toisen on pakko tehdä? Ja nyt kun olen oiekastaan viime vuoden ajan asiaan puuttunut, niin tässä ollaan. Kyllä mä liian kiltti olen ollut, sen myönnän.
t.ap