Mies haluaa eron koska ei saa tarpeeksi seksiä
Yhdessä ollaan oltu 20v ja on 3 lasta. Nyt mies ln löytänyt uuden ja haluaa eron, koska ei saa kotona tarpeeksi seksiä. Kuulemma olen myös muuttunut, koten mun kanssa ei ole enää kiva olla. Eli kun olen antanut hänen mennä ja tulla, harrastaa ja matkustaa mielen mukaan, hoitanut yhteiset ja hänen lapset, oman työn ja sen päälle KAIKKI kotihommat, niin tässä on kiitos. Sillä ei ole mitään merkitystä, että olen iltaisin niin puhki, ettei salilla/golfaaamassa/sohvalla iltansa viettänyt äijä kauheasti sytytä. Ja silti seksiä on ollut joka viikko. Olen kuullut vuosien varrella olevani lehmä, idiootti, läski ja ihmettelyä etten pidä itsestäni huolta. Salille olen päässyt illalla klo 20 jälkeen kun herra on ruokittu, käynyt treenaamassa ja suihkussa. Kertokaa nyt jumalauta mulle, että se uus nainen tosiaan ansaitsee tuon äijän!!!!!!!
Kommentit (50)
Haluatko itse jatkaa pettäjämiehen kanssa? Vieläpä kun vaikuttaa että olet muutenkin tyytymätön parisuhteeseen.
Juu, ansaitsee. Hyvä että pääsit eroon. Itse jätin tuollaisen seksivalittajan. Oikein odotin että olisi mennyt vieraisiin, mutta oli vissiin liian laiska siihenkin.
Miksi edes haluaisit jatkaa sen kanssa? Luulisi että olisi mukavampaa vaikka itsekseen.
Nämä kaikki sinun omia valintoja....voivoi....
"Meillä kun oli kotona kaikki niin hyvin".
Eipä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko itse jatkaa pettäjämiehen kanssa? Vieläpä kun vaikuttaa että olet muutenkin tyytymätön parisuhteeseen.
Mä olin jo valmis antamaan anteeksi pettämisen mutta kävi ilmi, että oli viestitellyt naisen kanssa edelleen
T.ap
Mies voi olla onnellinen uuden kanssa vuoden ja sit tää uus lemppaa sen.
Jos nainen valittaisi täällä, että haluaa eron, koska ei saa seksiä ja läheisyyttä tarpeeksi, kannustettaisiin eroamaan ja etsimään joku, jolta läheisyyttä saa. Nyt jostain syystä mies on sika kun haluaa samaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen valittaisi täällä, että haluaa eron, koska ei saa seksiä ja läheisyyttä tarpeeksi, kannustettaisiin eroamaan ja etsimään joku, jolta läheisyyttä saa. Nyt jostain syystä mies on sika kun haluaa samaa?
En minäkään ole saanut läheisyyttä. Silloin minut on huomattu kun on haluttu seksiä, muuten ei.
T.ap
Ja miksi olet tuollaiseen rumbaan suostunut? Minä olisin pistänyt pelin poikki jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi olet tuollaiseen rumbaan suostunut? Minä olisin pistänyt pelin poikki jo aikoja sitten.
Olen alkanutkin kyseenalaistaa näitä asioita, sitä se mies tarkoittaa kun olen kuulemma ”muuttunut”
T.ap
Just puutteen takia sitä moni haluaa parempaa.
Anna mennä vaan. Ja muistakin pitää puolesi omaisuuden jaossa.
Anna sen mennä. Saattaa pyrkiä takaisin kun huomaa että palvelu huononee (et ota!) Ei oikein osaa antaa arvoa toisen uhrautumiselle.
Lapset ukolle niin saat omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sika siitä syystä, ettei ole osallistunut yhteiseen elämään kuin satunnaisella seksillä ja silti nauttinut täyttä vapautta perhe-elämästä. On myöskin saanut täysihoidon ja palvelun vaimoltaan.
Tämä juuri osoittaa sen, että mies pitää pitää tiukemmassa kurissa ja jatkuvassa työssä lasten ja kodinhoidon parissa. Vapaa-aikaa tulee antaa harkitusti ja valvotusti, ettei jouda vieraissa vehtailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri osoittaa sen, että mies pitää pitää tiukemmassa kurissa ja jatkuvassa työssä lasten ja kodinhoidon parissa. Vapaa-aikaa tulee antaa harkitusti ja valvotusti, ettei jouda vieraissa vehtailemaan.
Höpöhöpö
En kommentoi.