Mies haluaa eron koska ei saa tarpeeksi seksiä
Yhdessä ollaan oltu 20v ja on 3 lasta. Nyt mies ln löytänyt uuden ja haluaa eron, koska ei saa kotona tarpeeksi seksiä. Kuulemma olen myös muuttunut, koten mun kanssa ei ole enää kiva olla. Eli kun olen antanut hänen mennä ja tulla, harrastaa ja matkustaa mielen mukaan, hoitanut yhteiset ja hänen lapset, oman työn ja sen päälle KAIKKI kotihommat, niin tässä on kiitos. Sillä ei ole mitään merkitystä, että olen iltaisin niin puhki, ettei salilla/golfaaamassa/sohvalla iltansa viettänyt äijä kauheasti sytytä. Ja silti seksiä on ollut joka viikko. Olen kuullut vuosien varrella olevani lehmä, idiootti, läski ja ihmettelyä etten pidä itsestäni huolta. Salille olen päässyt illalla klo 20 jälkeen kun herra on ruokittu, käynyt treenaamassa ja suihkussa. Kertokaa nyt jumalauta mulle, että se uus nainen tosiaan ansaitsee tuon äijän!!!!!!!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Oikea helmi sun ukkosi! NOT! Ehkä kasvaa aikuiseksi, kun joutuu kantamaan lapsista huolta joka toinen viikonloppu. Minkä ikäiset lapset? Tai toivottavasti uusi nainen ei huolehdi sitten teidän lapsista...
2 teiniä ja 3v
Sehän se tässä rassaakin, että jos se touhu menee siihen, että mies viilettää edelleenkin omissa menoissaan ja nuorin jää sitten jonkun oudon naisen hoitoon.
T.ap
Nyt on sinulla tuhannen taalan paikka. Pääset kätevästi eroon loiseläjästä, joten iloitse mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea helmi sun ukkosi! NOT! Ehkä kasvaa aikuiseksi, kun joutuu kantamaan lapsista huolta joka toinen viikonloppu. Minkä ikäiset lapset? Tai toivottavasti uusi nainen ei huolehdi sitten teidän lapsista...
2 teiniä ja 3v
Sehän se tässä rassaakin, että jos se touhu menee siihen, että mies viilettää edelleenkin omissa menoissaan ja nuorin jää sitten jonkun oudon naisen hoitoon.
T.ap
Lapset viikko-viikko tai ala etä äidiksi.
Suomalaisen parisuhteen arkkityyppi.
Miksi haluaisit pitää kiinni tuollaisesta ukosta? Anna mennä. Voit löytää paljon paremman tilalle.
Kerran oli huhu miehestä joka sai tarpeeksi pildeä. Hautaustoimistolla kesti kolme viikkoa saada kestohymy pois naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri osoittaa sen, että mies pitää pitää tiukemmassa kurissa ja jatkuvassa työssä lasten ja kodinhoidon parissa. Vapaa-aikaa tulee antaa harkitusti ja valvotusti, ettei jouda vieraissa vehtailemaan.
Höpöhöpö
Äläs kuule höpöttele siellä. Tämä resepti on toiminut jo monta kymmentä vuotta. Eihän miehiä saa jättää omillaan pärjäämään vaan niitä täytyy johtaa ja opastaa sekä valvoa jatkuvasti. Muuten ne on kuin pikku kakarat ja karkailee jatkuvasti mankumaan naapurin tädiltä namia.
Mitä tästä tarinasta opimme? Mies haluaa vaimolta enemmän pillua kuin kodinhoitoa.
Antaa mennä, huuma kestää maksimissaan vuoden ja sit ukko huomaa, et arki se on uudenkin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 teiniä ja 3v
T.apLapset viikko-viikko tai ala etä äidiksi.
Minusta nuo "anna lapset isälleen"-neuvot ovat ääliömäisiä. Ihan tosissanneko haluatte antaa lapset pettävälle miehelle ja sen uudelle naiselle? Sitä paitsi mihin omien lasten kaipuu häviäisi, vaikka miehestä tulisikin ero?
Ihanko tosissanne uskotte, että se olisi makea kosto?
Olet uhrautuja - mikä perheenisä sun miehes muka on? Sinä uhraudut (teet itsestäsi tärkeän...) ja äijäs on sinkku😂
Järkyttynyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 teiniä ja 3v
T.apLapset viikko-viikko tai ala etä äidiksi.
Minusta nuo "anna lapset isälleen"-neuvot ovat ääliömäisiä. Ihan tosissanneko haluatte antaa lapset pettävälle miehelle ja sen uudelle naiselle? Sitä paitsi mihin omien lasten kaipuu häviäisi, vaikka miehestä tulisikin ero?
Ihanko tosissanne uskotte, että se olisi makea kosto?
Niin, tai ihan ylipäätään on ääliö sellainen, joka sotkee äitiyden ja isyyden millään tavalla parisuhdekuvioihin. Sama se, miksi suhde päättyy, lapsilla on silti vanhemmat ja järkevät aikuiset miettivät heidän huoltajuudet sun muut tapaamiset siltä kantilta, mikä lapsille on parasta eikä mikään kosto mielessä.
Tuo on tuttua ja ihan karmeeta.
Ruuhkavuosien stressissä laiska mies v*tuttaa kauheesti ja levityspalvelu ei innosta.
Mä erosin.
Seuraavan miehen kanssa seksi oli autuaallista! Viikko-viikko- järjestely antoi meille kuukaudessa 2 viikkoa aikaa kaikkeen kivaan ja maakuntamatkailuun ja ulkomaillakin käytiin.
Nyt olen 5-kymppinen, lapset seukkaa ja käy illallisilla. Oma mies on herkullinen. Harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita muusikkomiehen kanssa on paljon.
Anna miehen mennä ja ota parempi tilalle. Ota viiķko-systeemi.
Elä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä tarinasta opimme? Mies haluaa vaimolta enemmän pillua kuin kodinhoitoa.
Onhan tuo vähän karusti sanottu mutta totta. Naisilta eniten haluttu asia on seksiä.
Tokkopa se uus heila kauan jaksaa katella kun miehen kaikki lapset ovat yhtaikaa "miehellä" hoidossa. Mies ei ilmeisemmin ole koskaan lapsiaan hoitanut ja lemppaa kaikki kakaransa uuden naisen niskaan niin saattaapi käydä köpelösti myös sen ukon sekstailujen kanssa. Kosto on suloinen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo vähän karusti sanottu mutta totta. Naisilta eniten haluttu asia on seksiä.
No sehän on jännä juttu, miksiköhän tämä luomakunnan kruunu sitten kaikessa pillunhalussaan nalkuttaa aina niistä hommista joita en ole jaksanut tai ehtinyt tehdä? Jos ne ei sitten olekaan niin tärkeitä?
t.ap
Sähän vastaat itse omaa valitukseesi, minkä ihmeen takia olet tehnyt kaiken? Kuunnellut haukut ym. Ei ihme, että menet vaihtoon. Olisit pitänyt puolesi ja ollut oma itsesi. Et miehesi palvelija ja huoltaja. Olisitko itse kaltaisesi miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Opimme sen, että haluaa p****a useammalta naiselta.
Jos mies motkottaa tekemättömistä kotitöistä, mikä on kyllä aivan käsittämätöntä, niin ainahan voi häneltä kysyä miksei ole sitten siivonnut? Onko se koti vai hotelli?