Olen 178 cm 63 kg ja tunnen itseni lihavaksi kun pitäisi käyttää kesävaatteita
Kamalan lihava olo. Muut mitat 92/74/92. Vatsan seutu häiritsee erityisesti. Paljon mun pitäisi laihtua teidän mielestä? 10 kg?
Kommentit (67)
No voi että. Tunnet ittes lihavaksi, mikä kohtalo. Mutta rehellisesti sanottuna, vaikka tunnet itsesi lihavaksi, niin oletko oikeasti sitä?
15 kiloa pois niin sitten oot hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No voi että. Tunnet ittes lihavaksi, mikä kohtalo. Mutta rehellisesti sanottuna, vaikka tunnet itsesi lihavaksi, niin oletko oikeasti sitä?
Koen olevani lihava, hävettää laittaa pienempää päälle, kun mahamakkarat tursuaa. Inhoan kesää, talvella voi olla koko ajan kerrospukeutunut ja läskit ei häiritse...
Et todellakaan laihduta yhtään! Olet kaunis ja sopiva juuri sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vartalokuvaa?
En kehtaa tänne laittaa. Ongelma alueeni on keskivartalo. Plösö olen. Unohdan sen vaan talvisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani lihava, hävettää laittaa pienempää päälle, kun mahamakkarat tursuaa. Inhoan kesää, talvella voi olla koko ajan kerrospukeutunut ja läskit ei häiritse...
Kokeilepa käyttää sopivankokoisia vaatteita niin huomaat että mikään ei tursua.
Ei tarvi laihduttaa yhtään, mutta kannattaa urheilla niin vartalosta tulee timmimpi ja lihakset erottuu
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan laihduta yhtään! Olet kaunis ja sopiva juuri sellaisena kuin olet.
Kiitos! :) olisi kiva jos tuntisin noin, nyt ahdistaa ylimääräiset läskit
Itse miehenä olen nähnyt, että monet nuoret naiset ovat vähintäänkin tuonpituisia. Mitä ihmettä on tapahtunut, että naisista tulee nykyään niin isoissa määrin käytännössä "miehen pituisia"? Onko ruokaa käsitelty jotenkin vai onko ympäristössä jotain kemikaaleja?
Sen sijaan pitkien miesten määrä ei ole lisääntynyt ollenkaan yhtä voimakkasti.
Nyt kuva, en usko että on yhtään ylimääräistä.
Painoindeksisi on alle 20 eli olet hyvin hoikka. Joko provoilet tai olet anorektikko. Toivottavasti provoilet.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen nähnyt, että monet nuoret naiset ovat vähintäänkin tuonpituisia. Mitä ihmettä on tapahtunut, että naisista tulee nykyään niin isoissa määrin käytännössä "miehen pituisia"? Onko ruokaa käsitelty jotenkin vai onko ympäristössä jotain kemikaaleja?
No kyllähän sitä ruokaa on käsitelty ja ympäristössä on kemikaaleja. Näillä asioilla tosin ei välttämättä ole yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Käytän usein löysiä paitoja jotka peittää ongelma-alueen eli mahani, mutta näytän tällöin n. 5 kg isommalta, jotkut paidat on enemmän vartalon myöhäisiä ja silloin olen tursuava norsu
Onhan niitä väljiäkin toppeja ja mekkoja, kokeile sellaisia
Ei noilla mitoilla voi olla plösö tai olla ylimääräistä. Olet sen verran pitkä, että näytät hyvältä vielä yli 70 kilonkin painossa. Jos miellät itsesi lihavaksi niin sinulla on ongelmia kehonkuvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Käytän usein löysiä paitoja jotka peittää ongelma-alueen eli mahani, mutta näytän tällöin n. 5 kg isommalta, jotkut paidat on enemmän vartalon myöhäisiä ja silloin olen tursuava norsu
Olisit edelleen hoikka vaikka painaisin viisi kiloa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos geneettiset tekijät jätetään huomiotta, niin myös ravitsemus vaikuttaa pituuskasvuun. Eli viime vuosikymmeninä myös tyttölapsille on annettu yhtä hyvää ja riittävästi ruokaa kuin poikalapsille. Tasa-arvo on siis edennyt siihen pisteeseen, että tyttölapsia ei pidetä enää vähemmän arvokkaina kuin poikalapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa vasta pitkiä naisia onkin. 😊
Miksi miehet lyhenee????? Missä pitkät miehet?
5 kg pois! Mut oot myöhässä et ehdi ennen kesää