Olen 178 cm 63 kg ja tunnen itseni lihavaksi kun pitäisi käyttää kesävaatteita
Kamalan lihava olo. Muut mitat 92/74/92. Vatsan seutu häiritsee erityisesti. Paljon mun pitäisi laihtua teidän mielestä? 10 kg?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä väljiäkin toppeja ja mekkoja, kokeile sellaisia
Kiitos vinkistä! Tällaista leikkausta suosinkin ns telttamalli. Ongelma vaan että näytän sitten isolta tantalta. Olen kumminkin vasta 28.
Kyllä noilla mitoilla voi olla ongelmana keskivartalo, jos on omenavartalo. Jos rakenne on siro ja hoikalta näyttäisi esim 55-58kg painossa, ja ne muutamat ylimääräiset kilot on rasvana vyötäröllä/mahassa, niin kyllähän se näkyy.
Kokeile mekkoja joissa kapein kohta on rinnan alla, tai väljiä yläosia pienen alaosan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi että. Tunnet ittes lihavaksi, mikä kohtalo. Mutta rehellisesti sanottuna, vaikka tunnet itsesi lihavaksi, niin oletko oikeasti sitä?
Koen olevani lihava, hävettää laittaa pienempää päälle, kun mahamakkarat tursuaa. Inhoan kesää, talvella voi olla koko ajan kerrospukeutunut ja läskit ei häiritse...
Kokeilepa käyttää sopivankokoisia vaatteita niin huomaat että mikään ei tursua.
Kiitos vinkistä! Käytän usein löysiä paitoja jotka peittää ongelma-alueen eli mahani, mutta näytän tällöin n. 5 kg isommalta, jotkut paidat on enemmän vartalon myöhäisiä ja silloin olen tursuava norsu
Olisit edelleen hoikka vaikka painaisin viisi kiloa enemmän.
Näin varmaan joku lihaksikkaampi, minulla ei kuitenkaan ole isoja lihaksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksisi on alle 20 eli olet hyvin hoikka. Joko provoilet tai olet anorektikko. Toivottavasti provoilet.
En provoile. Olen koko päivän tuskaillut tätä mahaani! Ja siksi kirjoitin tänne, jos löytyisi kohtalotovereita tai muuta tukea... jännä vaan kun talvisin ”unohdan” läskini, mutta kesäisin sama ahdistus, kun en kehtaa laittaa kesävaatteita päälle. Toppatakin alla on kivempi liikkua. Ahdistaa myös tuleva lomamatka aurinkokohteeseen. En normaalisti näyttäydy rannalla, nyt pari kaveria sai ylipuhutuksi reissuun. Ei huvittaisi lähteä, kun ei ole oikein mitää päälle pantavaa. Tätä olen surrut koko päivän...
Olet ilmeisesti aika nuori? Jos olet opiskelija niin opiskelijaterveydenhuollosta saa psykologipalveluja, tai jos olet jo työelämässä niin josko työterveyden kautta pääsisit juttelemaan ammattilaisen kanssa ja työstämään ongelmaasi? Tiedonhaku on niin yksinkertaista että tiedät varmasti indeksien mukaan olevasi hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noilla mitoilla voi olla ongelmana keskivartalo, jos on omenavartalo. Jos rakenne on siro ja hoikalta näyttäisi esim 55-58kg painossa, ja ne muutamat ylimääräiset kilot on rasvana vyötäröllä/mahassa, niin kyllähän se näkyy.
Kokeile mekkoja joissa kapein kohta on rinnan alla, tai väljiä yläosia pienen alaosan kanssa
Tämä kuvaa hyvin minua. Olen omena vartaloinen. Kädet ja jalat suht normaalit. Mutta keskivartalo plösö. Väljät yläosattomuutta on minulla käytössä. Kovin pieniä alaisia en kehtaa käyttää.
Kohta tänne iskee palstan virallinen anorektikko kertomaan että oikea paino tuon pituiselle olisi joku 35 kg. Mikä ei siis ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksisi on alle 20 eli olet hyvin hoikka. Joko provoilet tai olet anorektikko. Toivottavasti provoilet.
En provoile. Olen koko päivän tuskaillut tätä mahaani! Ja siksi kirjoitin tänne, jos löytyisi kohtalotovereita tai muuta tukea... jännä vaan kun talvisin ”unohdan” läskini, mutta kesäisin sama ahdistus, kun en kehtaa laittaa kesävaatteita päälle. Toppatakin alla on kivempi liikkua. Ahdistaa myös tuleva lomamatka aurinkokohteeseen. En normaalisti näyttäydy rannalla, nyt pari kaveria sai ylipuhutuksi reissuun. Ei huvittaisi lähteä, kun ei ole oikein mitää päälle pantavaa. Tätä olen surrut koko päivän...
Pistä kuva? Ei kai kukaan sua tunnista jos ei naamaa nää...
Osalla on todella vääristynyt kuva vartalostaan. Tarviit vaan jonkun nyt kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä olen nähnyt, että monet nuoret naiset ovat vähintäänkin tuonpituisia. Mitä ihmettä on tapahtunut, että naisista tulee nykyään niin isoissa määrin käytännössä "miehen pituisia"? Onko ruokaa käsitelty jotenkin vai onko ympäristössä jotain kemikaaleja?
Sen sijaan pitkien miesten määrä ei ole lisääntynyt ollenkaan yhtä voimakkasti.
Ruotsissa vasta pitkiä naisia onkin. 😊
Miksi miehet lyhenee????? Missä pitkät miehet?
Koska juomavedessä on e-pillereiden jäämiä ja naishormoneja! Ne eivät ole hyväksi miehen keholle. Sen vuoksi miehet naisistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvaa hyvin minua. Olen omena vartaloinen. Kädet ja jalat suht normaalit. Mutta keskivartalo plösö. Väljät yläosattomuutta on minulla käytössä. Kovin pieniä alaisia en kehtaa käyttää.
Kyllä laihallakin voi tosiaan olla ylimääräistä esimerkiksi vyötäröllä, itsekin olin nuorempana ns. laihaläski, painoindeksi 18 ja silti ylimääräistä höttöä vatsassa, toki teini- iän vaatteetkin olivat tiukkoja. Iän myötä paino on noussut useita kiloja mutta vartalo on liikuntaharrastusten ja fyysisen työn myötä muokkaantunut kiinteämmäksi kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti aika nuori? Jos olet opiskelija niin opiskelijaterveydenhuollosta saa psykologipalveluja, tai jos olet jo työelämässä niin josko työterveyden kautta pääsisit juttelemaan ammattilaisen kanssa ja työstämään ongelmaasi? Tiedonhaku on niin yksinkertaista että tiedät varmasti indeksien mukaan olevasi hoikka.
Varmaan painoindeksi ei kerro koko totuutta kohdallani koska lihakseni eivät ole kovin suuret, niiden tilalla on sitten kaksinkertainen määrä rasvaa. Rasvaprosentini on noin 30% eli olen lihava!
Olet varmasti ihan nätti, epävarma vain. Muistan kuinka nuorempana tuntui juuri tuolta, ja rannalle ei oikein kehdannut mennä. Itse vasta nyt nelikymppisenä osaan olla rannalla vapautuneesti uima-asussa. Ulkonäkö ei ole tosiaankaan parantunut, mutta itsetunto on.
Sinulle sanoisin että nauti elämästä, keskity kuuntelemaan, katselemaan ja kokemaan - jotain vaan päälle ja iloisena ystävien kanssa reissuun!
Et varmasti itsekään rannalla ilkeillen kyttää muiden vatsoja - ei sitä kukaan muukaan tee. Tai jos tekee niin se on hänen häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laihallakin voi tosiaan olla ylimääräistä esimerkiksi vyötäröllä, itsekin olin nuorempana ns. laihaläski, painoindeksi 18 ja silti ylimääräistä höttöä vatsassa, toki teini- iän vaatteetkin olivat tiukkoja. Iän myötä paino on noussut useita kiloja mutta vartalo on liikuntaharrastusten ja fyysisen työn myötä muokkaantunut kiinteämmäksi kuin nuorena.
Tämä kuvaa hyvin minua. Olen suht. ”kevyt läski”, en halua käyttää termiä laihaläski, koska olen myös iso. Olen ollut kipeänä on -off pari kuukautta, ja en ole paljoa liikkunut. Normaalisti liikun pari kertaa viikossa. Salilla ei synny tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvaa hyvin minua. Olen suht. ”kevyt läski”, en halua käyttää termiä laihaläski, koska olen myös iso. Olen ollut kipeänä on -off pari kuukautta, ja en ole paljoa liikkunut. Normaalisti liikun pari kertaa viikossa. Salilla ei synny tulosta.
Pistäisit sen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
55- kiloisena ap olisi jo sairaalloisen alipainoinen. Älkää oikeasti puhuko typeryyksiä, anoreksia tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan painoindeksi ei kerro koko totuutta kohdallani koska lihakseni eivät ole kovin suuret, niiden tilalla on sitten kaksinkertainen määrä rasvaa. Rasvaprosentini on noin 30% eli olen lihava!
Olet psyykkisesti sairas ja tarvitset apua. Hakeudu terapeutille, joka ymmärtää syömishäiriöitä ja kehonkuvan häiriöitä. Onko sinua lapsena kiusattu esim pituudesta?
On ihan totta että voi olla vatsassa ylimääräistä noilla spekseillä. Kuva olisi paras, veikkaan kehonkuvanhäiriötä.
No täällä kohtalotoveri. Maha pömpöttää, ei puhettakaan että käyttäisi crop topeja. Mikä lie... t. 175/61
Vierailija kirjoitti:
No täällä kohtalotoveri. Maha pömpöttää, ei puhettakaan että käyttäisi crop topeja. Mikä lie... t. 175/61
Susta kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta kuvaa?
Ei ole netissä kuvia.