Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten p*skaisissa kodeissa ihmiset asuu?

Oksettaa
16.06.2018 |

Tätä kysymystä olen pohtinut nyt viime aikoina. Puolisen vuotta sitten muutettiin vuokralle, uudehko asunto mutta monet pinnat ihan pilalle turmeltu. Tämä nyt ei tosin vuokra-asunnoissa yllätä, mutta se siivo mikä asunnossa oli... Muutamassa vuodessa vessanpönttö oli saatu kuorrutettua sellainen tummaan paskaan, mikä ei edes äkäisimmällä domestoksella lähtenyt, vaan piti jollain hapolla liottaa koko pönttö. Koirankusta pitkin seiniä, puhumattakaan niistä karvoista mitä oli joka paikassa. Kaikki ovet, seinät ja ikkunanpielet tummassa rasvaliassa...

Nyt sitten ostettiin joku aika sitten oma talo, jossa todella siistinoloiset bisnestyylin ihmiset asuneet ja täällä sama meno jatkuu. Talo pari vuotta vanha, mutta ikkunoita ei ikinä pesty, roskiskaappi täydellisen töryn peitossa, samoin kuin koko keittiö rasvapölyn peitossa. Ovenpielet ja seinät kauttaaltaan täynnä mustaa likaa. Kaiken kruunasi kodinhoitohuoneesta löytynyt muumioitunut ihmisen paskakikkare.

Mietin vaan että mitä ihmisten päässä oikein liikkuu? En itse todellakaan ole mikään siivousintoilija, mutta kyllä näiden asuntojen kunto järkyttää! Miten muutamassa vuodessa _kaiken_ saa pinnoitettua lialla ja töryllä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan säännöllisesti lattiat, kaikki pöytätasot, vessan jne. Pidän tavarat järjestyksessä ja päällisin puolin on siistiä. Varsinkin keittiöstä pidän huolta.

Silti tuntuu, että aina on paskaista. Kylppärin saumoihin kertyy likaa. Keittiön kaapinovissa on jälkiä. Liesituuletin on likainen. Seinissä ja ovissa on tahroja. Jne. Perussiivous onnistuu, mutta tuntuu että nämä "ylimääräiset" siivottavat eivät lopu ikinä! Aina olisi jotain puunattavaa.

Meillä on kyllä silti paljon siistimpää kuin monilla muilla. Kävin viimeksi tänään kodissa, jossa on asuttu 3 viikkoa. Nyt jo oli esim. vessan lavuaari pölyinen ja likainen ja lattialla pölypalleroita. Yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi