Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni kantaa mukanaan erektiolääkettä?

Vierailija
16.06.2018 |

En edes tiennyt hänen tarvitsevan sellaista.

Äsken kävi niin, että etsin kännykän laturia, ja mies sanoi että laukussaan on sellainen. Eikös sieltä ensimmäisenä tullut vastaan levy tätä reseptilääkettä.

Nyt olen aivan hoomoilasena, että mitä hittoa! Olen raskaana ja minkäännäköinen seksi miehen osalta on ollut ihan minimissään. Miten oikein otan tämän puheeksi? Vaivaa ihan hulluna.

Ja tämä ei todellakaan ole mikään trolli

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se panee muita. Vieläkö abortti on mahdollinen?

Vierailija
2/6 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty pettää. Saanut sut paksuks ja nyt etsii uutta naarasta.

Kannattaisiko suoraan kysyä? Muuten vaivaat pääsi puhki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ne on aina varmuuden vuoksi olla mukana, jos sattuisikin saamaan seksiä. Sala kondomien kanssa. Tuskin tarvitsee huolestua

Vierailija
4/6 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Olin aiemmin suhteessa monta vuotta miehen kanssa, olimme siis alle 30vuotiaita tuohon aikaan. Löysin peilikaapista sinisiä pillereitä piilotettuna ja myöhemmin mies alkoi kantaa näitä mukanaan lompakossa. Kun kysyin tätä, hän toki kertoi käyttävänsä niitä, vain koska oli epävarma miehisestä kunnostaan ja halusi että voi antaa mulle kunnon kyytiä. No uskoin. Meni vuosia. Ja tähän väliin tosin mahtui se että mies kantoi pillereitään lompakossa ja ne olivat aina toisinaan kadonneet sieltä. (Kyllä, tarkistin). Mutta ajattelin että käytti niitä kanssani.Ja niinhän se suhde sitten päättyi kun miehellä oli toinen nainen. Ja kertoi vielä pettäneensä minua ennen sitä. Kadun, että olin hölmö ja uskoin kaiken. En tarkoita että miehesi pettäisi sinua, mutta tarkkaile onko muita pettämisen piirteitä. Kuten selkeät: yllättävät lenkit yksin ja roskapussin viennit, puhelin aina mukana joka paikassa ja AINA äänettömällä, puhuu muiden ihmisten eroista ym.. Voihan olla että mies tosiaan on vain epävarma itsestään ja haluaa välttyä kiusalliselta tilanteelta. Nuiden pillereiden hankkiminen on helppoa.

Vierailija
5/6 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa vielä edelliseen. Ota asia jo tänään puheeksi. Tänään! Äläkä mieti omassa päässäsi. Kerrot että huomasit ne laukussa ja hämmästyit. Anna miehen jatkaa siitä.

Vierailija
6/6 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että *yrpä seisoo kuin pisan torni kun miehen *ersereikä aukeaa hänen edessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme