Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos juhannussuunnitelmat muillakin peruuntuneet?

Vierailija
16.06.2018 |

Meitä oli mun lisäksi kaksi sinkkukaveriani ja oltiin menossa yhden pariskunnan luo viettämään juhannusta. Molemmat kaverit lähtikin toiseen suunnitelmiin joten istun sitten yksinäni siellä tämän pariskunnan kotona. Varmaan aika railakasta :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä jotain kivaa sinkkukaverin kanssa. Kaveri löysi viikko sitten elämänsä miehen ja lähteekin tämän kaveriporukan kanssa festareille. Joten menen vanhempien kanssa mökille :D 

Vierailija
2/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään suunnitelmia niin ei tule peruuntumisia :)

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti tehdä jotain kivaa sinkkukaverin kanssa. Kaveri löysi viikko sitten elämänsä miehen ja lähteekin tämän kaveriporukan kanssa festareille. Joten menen vanhempien kanssa mökille :D 

Auts!

Vierailija
4/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts!

Itse asiassa luulen, että mökkeily on mukavampaa kuin parvekekännäys ja baarikierros, sitä se kiva varmaan kumminkin olisi. Ei ole hakusessa juhannusheilaa ja pääseepähän ilmaiseksi notkuvan pöydän ääreen.

Vierailija
5/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts!

Itse asiassa luulen, että mökkeily on mukavampaa kuin parvekekännäys ja baarikierros, sitä se kiva varmaan kumminkin olisi. Ei ole hakusessa juhannusheilaa ja pääseepähän ilmaiseksi notkuvan pöydän ääreen.

No tuossa tapauksessa ilman muuta :)

Vierailija
6/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän lämpöön.....

Vierailija
7/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi suunnitelmaa ja valitsin taas kaverijuhannuksen sukujuhannukseen verrattuna

Teinari lähtee isälleen.

Vierailija
8/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suunnitelmat menivät myttyyn, kun exä ei nyt vuorollaan otakaan lapsia ja nykyinen puoliso haluaakin viettää sinkkujuhannusta kavereineen, joten minä sitten möllötän lasten kanssa kotosalla ja olen jopa töissäkin, kun keljutti niin nämä muiden hienot suunnitelmat.

Vierailija
9/33 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen Tanskaan kattoo Beyoncea. Lakkoilu kentällä saattaisi vaikuttaa suunnitelmiin.

Nro 8: miksi olet tehnyt lapsia jos juhlapyhän viettäminen heidän kanssaan on niin tuskaa??

Vierailija
10/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lapsia mutta voisin kuvitella että joskus olisi ihan kiva viettää aikuisten juhlaakin kun arki menee lasten kanssa. Mutta syy se on tuokin jollekulle kiillottaa sädekehää :D

Vierailija
11/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lähteä miehen suvun kanssa mökkeileen, mut tällä hetkellä parisuhde siinä jamassa, että en tiedä erotaanko vai ei, niin ei ihan hirveesti nappaa lähteä mihinkään esittään onnellista. Muutenkin pitkään autossa istuminen ei houkuta, kun reilu kuukausi enää laskettuun aikaan. Ja mitäpä minä siellä mökilläkään muuta olisin tehnyt kuin juossut tuon taaperon perässä ja vahtinut ettei se huku rantaan, kun mies olisi nauttinut juhannuksesta ja kalastuksesta sukulaistensa kanssa..

Vierailija
12/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat kelit luvassa. Taidan olla yksin kotona.

M34

Vierailija
13/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen Tanskaan kattoo Beyoncea. Lakkoilu kentällä saattaisi vaikuttaa suunnitelmiin.

Nro 8: miksi olet tehnyt lapsia jos juhlapyhän viettäminen heidän kanssaan on niin tuskaa??

Itse ainakin tein lapsia koska halusin jälkikasvua jatkamaan arvokkaina pitämiäni asioita, en seuraksi juhlapäiviä varten.

Vierailija
14/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinne ollaan jo menossa porukalla, mikset mene mukaan?

Vierailija
15/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, suunnitelmat menivät myttyyn, kun exä ei nyt vuorollaan otakaan lapsia ja nykyinen puoliso haluaakin viettää sinkkujuhannusta kavereineen, joten minä sitten möllötän lasten kanssa kotosalla ja olen jopa töissäkin, kun keljutti niin nämä muiden hienot suunnitelmat.

Juhannus pilalla kun joutuu olemaan omien lasten kanssa? Ja otat vielä töitä päälle. Olisihan tuossa ollut mahdollisuus järjestää vaikka miten kiva oma juhannus.

Vierailija
16/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tein lapsia koska halusin jälkikasvua jatkamaan arvokkaina pitämiäni asioita, en seuraksi juhlapäiviä varten.

Koti, uskonto ja isänmaa?

Vierailija
17/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ei olisi juhannusseuraa, niin menisin varmaan johonkin maatilamatkailupaikkaan juhannukseksi, missä on ohjelma valmiina.

Tai sitten lähtisin yhden FB-ryhmän juhannusvaellukselle.

Tai sitten menisin syömään hyvin johonkin kesäravintolaan, sieltä katsomaan kokkoa ja yöuinnille tai tanssilavalle.

Vierailija
18/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt lasten juhannusta pilaa mököttämällä. Menkää lasten kanssa ulos, fillariretkelle, rannalle, eväät mukaan tai poiketkaa johonkin syömään ja  jäätelölle, tehkää jotain kivaa ja erilaista, kysy lapsilta. Menkää yleiseen saunaan rannalle ja uimaan ja illalla katsomaan kokkoa.

Vierailija
19/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset ovat mukana arjessa ja juhlassa. Lapsille opetetaan perinteitä myös juhlimalla yhdessä. Juhannukset, joulut, vaput, uudetvuodet, itsenäisyyspäivät jne traditioneen ja kaikki yhdessä. Jos aikuiset haluavat humpalle, niin sitä voi tehdä jonain merkityksettömänä normiviikonloppuna.

Vierailija
20/33 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juhlapäivien vietto lasten kanssa ole arvokas asia? No älä huoli, kyllä ne lapset kasvaa ja aikanaan lähtee pois kotoa ja saat viettää juhlapäivät paremmassa seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi