Ei ole todellista! Tein ihan normaalia kotiruokaa ja miniä kielsi lapsia syömästä sitä!
Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.
Kommentit (205)
Yksi lempiruokiani. Kuola valuu, kun ajatteleekin...
Onko tuo nyt ihmekään, kun teit sen soossisi niistä kelluvista kananmunista.
Vierailija kirjoitti:
Älä provoa. Omatpa ovat lapsensa, eivät sinun. Haluaa ehkä syöttää lapsilleen terveellistä ruokaa. Oletko varma, ettei kieltänyt sinun surkean käsihygieniasi vuoksi. En minäkään lasteni tahdo eritteitä syövän.
Olen tehnyt työurani sairaalassa ja käsihygienia on ns. handussa. Leikkipuistostakin tullessa lapset pesevät kätensä. Tykkäsivät siitä tai eivät.
- ap -
Sehän on hyvää kotiruokaa. Ihmeellistä. Itse olisin onnellinen, jos mummo tekisi lapsenlapsilleen kyseistä ruokaa. Ja itseasiassa haluaisin itsekin syödä mainittua ruokaa. Lapset eivät ilmeisesti ole allergisia kananmunalle, sen olisit varmasti tiennyt. Olisiko lapsille miniän mielestä pitänyt tarjota esim. hampurilaista, pizzaa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä provoa. Omatpa ovat lapsensa, eivät sinun. Haluaa ehkä syöttää lapsilleen terveellistä ruokaa. Oletko varma, ettei kieltänyt sinun surkean käsihygieniasi vuoksi. En minäkään lasteni tahdo eritteitä syövän.
"Terveellistä" ruokaa ilman ravintoa?? Kananmunakastike muuten on todella terveellistä.
Kananmunakastikkeessa ei ole muuta "terveellistä" kuin se kananmuna. Perunat ja vehnämössökastike ei ole terveellistä. Se on halpaa vatsantäytettä, pelkkää hiilaria.
No voi kyynel.. Hänellä on oikeus kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kananmunalastike? En ole ikinä kuullut.
Keksitpä omias.
No en ole kuullut minäkään
Vanhanajan mössöjä. Kaverin luona söin kerran 70-luvulla. Mautonta jauhovelliä, jossa ui munanpuolikkaita. Ei maistu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on oikeus. Mitä kuitenkin luulet lasten ajatelleen siitä, kun olisivat halunneet tulla ruokapöytään?
-ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Terveellistä" ruokaa ilman ravintoa?? Kananmunakastike muuten on todella terveellistä.
Kananmunakastikkeessa ei ole muuta "terveellistä" kuin se kananmuna. Perunat ja vehnämössökastike ei ole terveellistä. Se on halpaa vatsantäytettä, pelkkää hiilaria.
Siinä on myös voita, joka on terveellisin rasva ihmiselle sianläskin lisäksi.
Anoppi from hell.
Yksi parhaita syntyvyydenestäjiä.
Mieti tarkkaan, millanen mummo lapsille on tulossa - niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kananmunalastike? En ole ikinä kuullut.
Keksitpä omias.
No en ole kuullut minäkään
Vanhanajan mössöjä. Kaverin luona söin kerran 70-luvulla. Mautonta jauhovelliä, jossa ui munanpuolikkaita. Ei maistu miltään.
Surullista. On ikävää, jos olet joutunut kaverisi ruokapöytään, jossa söit jauhovelliä. Kai kerroit sen kaverisi äidillekin ja menit sitten syömään herkkuruokia kotiisi?
Tulee useampikin syy mieleen, miksi kananmunakastiketta ei voisi syödä. Allergiat, suolan määrä liian iso, liian ravintoköyhää, jos ei ole kasviksia tarjolla. Mitään ei voi aloituksesta päätellä.
Voisinkin tehdä joku päivä kananmunakastiketta, hyvää perussafkaa.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi from hell.
Vai niin. Enemmän minä niitä lapsia olen hoitanut kuin miniä.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Tulee useampikin syy mieleen, miksi kananmunakastiketta ei voisi syödä. Allergiat, suolan määrä liian iso, liian ravintoköyhää, jos ei ole kasviksia tarjolla. Mitään ei voi aloituksesta päätellä.
Suolan määrän voi ihan itse päättää, samoin kasvisten osuuden. Nämä eivät tee kananmunakastikkeesta huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on oikeus. Mitä kuitenkin luulet lasten ajatelleen siitä, kun olisivat halunneet tulla ruokapöytään?
-ap -
Ajattelit lasten tunteita? Ikävää mutta heidän äiti määrää.
Munan nahan alla on usein sellaista töhnää.
Vierailija kirjoitti:
Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.
Ois pitäny olla myös kalaa!
Hemmetti että rupes tekeen mieli uusia perunoita ja kananmunakastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunissa on kaikki ihmiselle tarvittava paitsi c- vitamiini. Millä perusteella kananmunakastike on ravintoköyhää?
Tulee liian harvoin tehtyä mutta en tiedä ketään, joka ei tykkäisi kananmunakastikkeesta.
Kalan kanssa ehdoton.