Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder huijaustako?

Vierailija
16.10.2022 |

Mun piti mennä eilen illalla siihen paljon mainostettuun Tinderiin, mutta eihän siitä mitään tullut. Kun olin kirjoittanut tiedot ja ladannut kuvat. sieltä alkoi tulla oululaisten naisten profiileja. Itse ole Riihimäellä. Kun yritin asiaa selvittää, ainoa vaihtoehto oli, että olisin ottanut jonkun maksullisen version, jossa sijaintia voi muuttaa. Onko ilmainen versio siis täysi susi, jos se heittää sijainniksi ihan mitä sattuu. Kaikkiin alun kyselyihin mm. siitä saako käyttää sijaintia annoin suostumuksen. Mikä on vikana?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakualueen ulkopuolella olevat tarjokkaat ovat tykänneet sinusta.

Vierailija
2/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tykännyt vaan se alkoi vaan antaa vaihtoehtoja sieltä Oulusta. Ei mulla mitään oululaisia vastaa, mutta onhan ne kaukana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole tykännyt vaan se alkoi vaan antaa vaihtoehtoja sieltä Oulusta. Ei mulla mitään oululaisia vastaa, mutta onhan ne kaukana.

Ap

Oletko ihan varma, etteivät tykänneet? Mulle tarjotaan Turkulaisia miehiä vaikka olen Riihimäellä.

Vierailija
4/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista appi ja lataa se uudestaan

Vierailija
5/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko ihan varma, etteivät tykänneet? Mulle tarjotaan Turkulaisia miehiä vaikka olen Riihimäellä.

Anteeksi aloittelijuus, miten se tykkäys pitäisi näkyä? En ole mikään tietokoneihminen.

Ap

Vierailija
6/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä appi? Mulla on pöytäkone ja menin tinder.com sivustolle.

Ap

Vierailija
7/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempi, että hankit seurasi baareista

Vierailija
8/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yleensä Tinderiä käytetään kännykällä, koita sitä. En tunne ketään, joka käyttäisi Tinderiä pöytäkoneella.

Vierailija
9/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anteeksi aloittelijuus, miten se tykkäys pitäisi näkyä? En ole mikään tietokoneihminen.

Ap

Siten, että kun tykkäät, niin tulee match.

Vierailija
10/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama täällä. Asun Keski-Suomessa ja mulle tarjotaan ensimmäiseksi, yllätys yllätys myös turkulaisia miehiä.

Vierailija
11/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lähde toimimaan, kun lakkaat potkimasta tutkainta vastaan ka lataat sovelluksen puhelimeesi.

Muista myös, että esim. Jenkeissä käyttäjistä n. 20% on naisia ja Briteissä alle 10%. Suomen lukuja ei ole julkaistu, mutta vahva miesenemmistö löytyy varmasti täältäkin.

Vierailija
12/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pohjoisessa ja pari kertaa tinder on sijoittanut mut Helsinkiin silleen että etäisyys on ollut 1 km miehiin jotka asuu hesassa. Tämä kuitenkin sitten itsestään poistuu. Välillä sekoilee

Vierailija
13/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pystyykö Tinderin viestejä kirjoittamaan myös pöytäkoneella/läppärillä? 

No sittenhän minäkin voisin liittyä, vihaan vaan tekstareiden näpytystä niin ajattelin että tämä on sitä samaa.

Vierailija
14/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yleensä Tinderiä käytetään kännykällä, koita sitä. En tunne ketään, joka käyttäisi Tinderiä pöytäkoneella.

Kyllä pöytäkoneen sijainti pitäisi tulla selville, jos siihen antaa luvan. Onko sulla VPN?

Vierailija
15/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä pöytäkoneen sijainti pitäisi tulla selville, jos siihen antaa luvan. Onko sulla VPN?

Siis mikä?

Ap

Vierailija
16/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mikä?

Ap

VPN piilottaa sijaintisi, mutta jos et tiedä mikä se on tuskin sulla sitä on. Se pitää erikseen hankkia.

Vierailija
17/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siten, että kun tykkäät, niin tulee match.

Siis molempien pitää tykätä

Vierailija
18/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista salliiko pöytäkoneesi Windows asetukset sijainnin käytön. Jos ei, niin sijainti on mitä sattuu. Ne asetukset löydät Windowsin Asetukset/Tietosuoja ketjun kautta. Jos annat luvan sijainnin jakoon, se ei mene vain Tinderille vaan myös monet muut palvelutarjoajat voivat seurata sijaintiasi luvan kysyttyään.

Vierailija
19/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista salliiko pöytäkoneesi Windows asetukset sijainnin käytön. Jos ei, niin sijainti on mitä sattuu. Ne asetukset löydät Windowsin Asetukset/Tietosuoja ketjun kautta. Jos annat luvan sijainnin jakoon, se ei mene vain Tinderille vaan myös monet muut palvelutarjoajat voivat seurata sijaintiasi luvan kysyttyään.

Kiitos!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan