Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole todellista! Tein ihan normaalia kotiruokaa ja miniä kielsi lapsia syömästä sitä!

Vierailija
16.06.2018 |

Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne apn munakastikkeet tiedetään. Suurin osa päätyy olohuoneen verhoihin ja näppikselle.

Just näin!

Vierailija
82/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikoinaan Berlusconi oli täysin oikeassa kun sanoi että v.... mitä paskaa suomalaiset syövät, jos tosiaan muna ja ruskeakastike on jonkun mielestä ruokaa.

Niin totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla tässä se ongelma ilmeisesti on kun ei viitsi vastata miksi miniä ei antanut lasten tai lapsen syödä

Vierailija
84/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä provoa. Omatpa ovat lapsensa, eivät sinun. Haluaa ehkä syöttää lapsilleen terveellistä ruokaa. Oletko varma, ettei kieltänyt sinun surkean käsihygieniasi vuoksi. En minäkään lasteni tahdo eritteitä syövän.

Juu, meidänki anoppi-mamma nuoli sormiaan kun kermaa laittoi kakkuun. Poikani (7v.) huomautti tuosta, jolloin mamma sai raivokohtauksen ja huusi, että "minä olen pessyt kädet ainakin kolme kertaa"

3 kokonaista kertaa kun teki ison monikerroksisen kermakakun. En tiedä olenko minä likafoobinen, mutta minusta se oli liian vähän ja ällötti itseänikin se sormien lutkutus.

Ei anopeille voi mitään sanoa kun herneet lopsahtelee nokkaan. He ovat eläneet aivan eri aikana ja monet asiat on toisin.

Vierailija
85/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto kun alkoi tekemään mieli äidin kananmunakastiketta ja perunaa!

+Kalapuikkoja

Vierailija
86/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kananmunalastike? En ole ikinä kuullut.

Count yourself lucky!

Vierailija
87/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto kun alkoi tekemään mieli äidin kananmunakastiketta ja perunaa!

+Kalapuikkoja

Juuri näin! Olet ehkä siskoni ❤️

Vierailija
88/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, mun alkoi tosi paljon tehdä mieli kananmunakastiketta. Lapsuuden lemppari, jota ei ole tullut tehtyä varmaan 15 vuoteen!  Uusien perunoiden kanssa nam!

Vierailija
89/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi miniä ei pakannut lapsille eväitä mukaan, jotka ap. olisi vain lämmittänyt ja lapsi olisi saanut äidin mieleistä ruokaa.

Voi ihmetellä. Miniällä oli kova krapula, kuten tuolla aiemmin mainitsin.

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla ja miniällä muna-allergia ja anoppi "vahingossa" unohti.

Kuten sanoin: Ei ole allergiaa.

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi nyt kertoa miniän perustelut

Ei ollut perusteluja. Meni vaan tupakalle.

- ap -

Vierailija
90/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaikka niin, että olivat juuri syöneet tai olivat menossa syömään heti anopilta lähtiessä?

Vierailija
91/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi, mun alkoi tosi paljon tehdä mieli kananmunakastiketta. Lapsuuden lemppari, jota ei ole tullut tehtyä varmaan 15 vuoteen!  Uusien perunoiden kanssa nam!

Saako oksentaa?

Vierailija
92/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun miniäni on niin laiska, että on onnellinen ihan mistä ruuasta tahansa, minkä tekee joku muu, ettei tarvitse itse vaivaitua.

Vierailija
93/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee vaikuttaa fiksulta. Sairaanhoitaja?

Vierailija
94/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kananmunakastike on hyvin perinteistä suomalaisruokaa.

Pari-kolme keitettyä kananmunaa, voita, pippuria, suolaa, kermaa tai maitoa ja vehnäjauhosuurus/helppo suurusjauhe (=uusavuttomuussuurus, jota auliisti myönnän itse käyttäväni).

Perunan kanssa hyvää, kalan kanssa oivaa.

Ihan pelkästäänkin hyvää. :)

Miniäsi on aika kummallinen olento, ap, jos ei anna lastensa syödä hiilihydraatteja ja proteiineja maukkaassa muodossa.

Mitäköhän miniäkulta kotona lapsille ruuaksi TEKEE ihan itse?

Vierailija
95/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikoinaan Berlusconi oli täysin oikeassa kun sanoi että v.... mitä paskaa suomalaiset syövät, jos tosiaan muna ja ruskeakastike on jonkun mielestä ruokaa.

Aito kananmunakastike on valkokastiketta, ei saa ruskistaa yhtään.

Teen sen niin, että kiehautan sipulisilpun ja jauhot voissa tai margariinissa. Laitan nesteeksi vettä, jossa kypsennän jauhosipuliseoksen. Lopuksi lisään maidon ja keitän hetken.

Valmiin kastikkeen maustan suolalla ja lisään siihen murskatut, keitetyt kananmunat. Munaleikkurilla käy kätevästi.

Vierailija
96/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapee vaikuttaa fiksulta. Sairaanhoitaja?

En ole sairaanhoitaja.

- ap -

Vierailija
97/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.

Mitä on rairai-elämä?

Vierailija
98/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun miniäni on niin laiska, että on onnellinen ihan mistä ruuasta tahansa, minkä tekee joku muu, ettei tarvitse itse vaivaitua.

Sinulla on varmaankin mukava miniä. Hän on rehellisesti laiska 😊

- ap -

Vierailija
99/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä provoa. Omatpa ovat lapsensa, eivät sinun. Haluaa ehkä syöttää lapsilleen terveellistä ruokaa. Oletko varma, ettei kieltänyt sinun surkean käsihygieniasi vuoksi. En minäkään lasteni tahdo eritteitä syövän.

Juu, meidänki anoppi-mamma nuoli sormiaan kun kermaa laittoi kakkuun. Poikani (7v.) huomautti tuosta, jolloin mamma sai raivokohtauksen ja huusi, että "minä olen pessyt kädet ainakin kolme kertaa"

3 kokonaista kertaa kun teki ison monikerroksisen kermakakun. En tiedä olenko minä likafoobinen, mutta minusta se oli liian vähän ja ällötti itseänikin se sormien lutkutus.

Ei anopeille voi mitään sanoa kun herneet lopsahtelee nokkaan. He ovat eläneet aivan eri aikana ja monet asiat on toisin.

Itse olen samalla lailla likafoobinen. Kauhistuttaa joidenkin tyyli "pesin kyllä kädet" eikä ymmärretä, että ne pestään joka kerta, kun kosketaan ruuan laiton yhteydessä kaapin ovien kahvoihin ym. Useimmiten kieltäydyn salaateista, koska en ole itse tehnyt niitä...

Vierailija
100/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi htti. Onko tämä sitä samaa smegmaa, jota yrittivät lapsena syöttää koulussa?