Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole todellista! Tein ihan normaalia kotiruokaa ja miniä kielsi lapsia syömästä sitä!

Vierailija
16.06.2018 |

Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista syö luokattoman huonoa ruokaa. Ei voi kun itkeä, jos todella näin monen mielestä kananmunakastike on hyvää ruokaa.

Kerro, missä maassa ei syödä "luokattoman huonoa ruokaa" ettei sinun tarvitse siellä itkeä, vaan riemusta kiljut hyvän arkiruuan puolesta?

Ja mitä tarjoaiset itse kannmunakastikkeen tilalla?

Italiassa.

Vierailija
202/205 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mene googleen

2. Kirjoita hakusanaksi "kananmunakastike"

3. Tutustu tuloksiin ja tadaa: tiedät mitä on kananmunakastike!

1. En

2. En

3. En

4. Kysyin täältä. Älä vastaa jos et osaa.

http://lmgtfy.com/?q=Kananmunakastike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.

Mitä on rairai-elämä?

Kännäämistä ja bilettämistä. Mutta ihan sama mitä mieltä ap on miniästään. Hän ei poikansa parisuhteen jatkosta ole päättämässä.

Kiitos vastauksesta! Kieli muuttuu niin nopeasti, olen ollut vain reilut 10 vuotta poissa Suomesta tällä erää ja ilmaisu oli ihan uusi. Mistähän tuo tulee, rairai?

Niinpä. Rairai- elämä on rilluttelua vailla mitään vastuuta mistään.

- ap -

Eikö ketään muuta ihmetytä, miten AP voi olla lähettämässä miniäänsä ’menemään ja viettämään rairai-elämää’ (oli kyllä mullekin 50v Suomessa asuneena ihan uusi termi tuo rairai... rilluttelua ilman anoppia?) - et sinä AP voi ottaa miniänsä pois vastuuta esim lapsistaan tai siitä mitä ne syövät. Hän sitä vastoin voi vapauttaa sinut vastuusta.

T. Äiti, anoppi ja mamma

Vierailija
204/205 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset ovat tosi nirsoja. Paitsi omasta mielestään. Suurin osa ei syö mitään nykyajan hömpötyksiä. Anoppi kyllä jaksoi huokailla kuinka lapsille ei kelpaa sitä ja tätä, mutta 90 % meidän ruuista ei kelvannut anopille. Kun oli vaan se alle kymmenen ruokalajia, mitkä olivat oikeaa ruokaa ja monet vihannekset ja hedelmät, ne olivat vain nykyajan hömpötyksiä. Appi vieläkin nirsompi, samoin isäni. Ei monikaan vihannes uponnut kumpaankaan.

Vierailija
205/205 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten mies perusteli kantaansa.