Kehu autoasi. Autonvaihto edessa. Auton tulisi olla reilun kokoinen. Ei missaan tapauksessa farmarimallinen, eika citymaasturi. Taysin uusi siis haussa, eli emme ole kiinnostuneita
tuotannosta poistuneista malleista.
Takapenkin kunnolliset tilat, polttoainepiheys (bensiini tai diesel), mahdollisimman ekologinen (jos auto sellainen voi olla) jne.
Kommentit (27)
Vierailija:
suosittelen:) Itse olen ajellut sillä noin vuoden verran.
näitä miesten mielestä triviaaleja juttuja, minkä värinen mittaristo Accordissa on? Entä sisustus? Accord voisi kiinnostaakin. -ap
Vierailija:
näitä miesten mielestä triviaaleja juttuja, minkä värinen mittaristo Accordissa on? Entä sisustus? Accord voisi kiinnostaakin. -ap
Aivan ihana! Ostakaa pari vuotta vanha, saatte seitsemälle rekisteröidyn. Nykyinen taitaa olla vain kuudelle. Tykkään, tykkään, tykkään! :)
Vierailija:
Aivan ihana! Ostakaa pari vuotta vanha, saatte seitsemälle rekisteröidyn. Nykyinen taitaa olla vain kuudelle. Tykkään, tykkään, tykkään! :)
Mulla on Opel Vectra, vuosimallia -98. Vähän väliä siinä on jotain laitettavaa. En pysty ymmärtämään miksi Opel on silti niin suosittu, vaikka moni muukin sanoo että on ihan paska.
Mä olen myös vaihtamassa autoa ja seuraava ei ainakaan Opel ole!
mutta sen arvostus on noussut, just luotettavuuden ja hyvän muotoilun ansiosta! ja kun toyota on nyt viidettä vuotta ollut, tuskin vaihdetaan muuhun. kaikin puolin hyvä auto.
suosittelen:) Itse olen ajellut sillä noin vuoden verran.