Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehu autoasi. Autonvaihto edessa. Auton tulisi olla reilun kokoinen. Ei missaan tapauksessa farmarimallinen, eika citymaasturi. Taysin uusi siis haussa, eli emme ole kiinnostuneita

Vierailija
27.04.2006 |

tuotannosta poistuneista malleista.

Takapenkin kunnolliset tilat, polttoainepiheys (bensiini tai diesel), mahdollisimman ekologinen (jos auto sellainen voi olla) jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen:) Itse olen ajellut sillä noin vuoden verran.

Vierailija
22/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suosittelen:) Itse olen ajellut sillä noin vuoden verran.

näitä miesten mielestä triviaaleja juttuja, minkä värinen mittaristo Accordissa on? Entä sisustus? Accord voisi kiinnostaakin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näitä miesten mielestä triviaaleja juttuja, minkä värinen mittaristo Accordissa on? Entä sisustus? Accord voisi kiinnostaakin. -ap

Vierailija
24/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana! Ostakaa pari vuotta vanha, saatte seitsemälle rekisteröidyn. Nykyinen taitaa olla vain kuudelle. Tykkään, tykkään, tykkään! :)

Vierailija
25/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan ihana! Ostakaa pari vuotta vanha, saatte seitsemälle rekisteröidyn. Nykyinen taitaa olla vain kuudelle. Tykkään, tykkään, tykkään! :)

Vierailija
26/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Opel Vectra, vuosimallia -98. Vähän väliä siinä on jotain laitettavaa. En pysty ymmärtämään miksi Opel on silti niin suosittu, vaikka moni muukin sanoo että on ihan paska.

Mä olen myös vaihtamassa autoa ja seuraava ei ainakaan Opel ole!

Vierailija
27/27 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen arvostus on noussut, just luotettavuuden ja hyvän muotoilun ansiosta! ja kun toyota on nyt viidettä vuotta ollut, tuskin vaihdetaan muuhun. kaikin puolin hyvä auto.