Mikä ottaa tänään päähän?
Viime yö oli vähän repaleinen. Olin menossa muksun kanssa päiväunille, ja juuuuuuri vaipumassa uneen, kun h****tin tätini soitti mun puhelimeen humalassa selittääkseen jotain aivan tyhjänpäiväistä. Olin laittanut puhelimen äänettömälle, mutta värinä oli jäänyt päälle ja se kaikui pöytää vasten niin, että herättiin siihen sekä muksu että minä. Onneksi lapsi nukahti uudelleen, minä täällä juon väsyneenä kahvia.
#*&%" !!! Se niistä päiväunista!
Kommentit (5)
miten hampaista voi olla näin paljon harmia.
kyselee eräs, joka on kyllä aina hoitanut niitä mutta silti saanut kärsiä.
Sanoin miehelle puhelimessa, että voisin hyvin hukuttaa sen tohon jokeen. Mies lähti varmaan aika ripeästi kotiin reissuiltansa.
Hänellä on ollut kaverimurheita koko talven ja kevään ajan päiväkodissa, ei ole tullut kutsutuksi muiden tyttöjen synttäreille ja kokenut tulleensa kiusatuksi. Nyt päätettiin, että kaikesta huolimatta kutsutaan ne tytöt, joiden kaveruutta hän on kaivannut niin kovasti. Kutsu on käynyt myös pihan tytöille sekä tuttavaperheiden lapsille myös.
Päiväkodin työiltä ei ole tullut mitään vastauksia suuntaan tai toiseen, ellei sellaisena pidä esim. sitä, että yksi tytöistä repi kutsun heti sen saatuaan. Muut kutsutut ovat ilmoittaneet eilen ja tänään siitä, etteivät pääse, jokaisella oma syynsä tietenkin, minkäs sille tekee.
Eli olen valmistellut aika isot " kalaasit" , vaikka kipeä olen ollutkin viime päivät. Se ei ole sinänsä ollut rasittavaa, kun on jonkinmoinen rutiini jo lasten kutsujen järjestämiseen kehittynyt. Mutta tytön murhe on minulle nyt liikaa.
Yritetään luovia tämän päivän yli ja katsoa eteenpäin, tiistaina voitaisiin mennä omalla porukalla Linnanmäelle. Tänään syödään mahtavat määrät vaaleanpunaista prinsessasydänkakkua.
ja jonkun koira oli paskonut keskelle pihaa (=lasten leikkipaikkaa)
nyt tuntuu pahalta :(