Voiko tämä olla tottakaan? Miehen vanhemmat ja poikalasten suosiminen
Mies on perheensä ainoa lapsi ja äitinsä oli tunnustanut että "jos olisit ollut tyttö, olisi sinut jätetty sairaalaan!"
Meillä on kaksi tytärtä ja appivanhempien suhtautuminen on todella nihkeää, jatkuvasti kysellään milloin tehdään se poika?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sorttia lapset on.
Ne lähtee kuitenkin omilleen ja pojat tuovat tyttöjä ja tytöt poikia mukanaan.
Paitsi jos pojat tuovat poikia mukanaan ja tytöt tyttöjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sorttia lapset on.
Ne lähtee kuitenkin omilleen ja pojat tuovat tyttöjä ja tytöt poikia mukanaan.Paitsi jos pojat tuovat poikia mukanaan ja tytöt tyttöjä...
Olin tulossa kirjoittamaan juuri tämän, mutta ehdit ensin :D
Meillä poika toi pojan ja ihanan toikin. Ovat yhdessä jo toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta appivanhemmat ovat muutenkin pelottavan vanhollisia, anoppi juo kahvinsa ja syö ruokansa seisten vaikka pöytään mahtuu ja miehen mukaan jonkinlaista väkivaltaakin on ollut joskus, mutta äidillään on tähän asenne että ei se ole niin vakavaa ja pitäähän akka pistää ojennukseen. Ihan järkyttävää :(
Ja tuonne 50-luvulle jämähtäneeseen taloon pitäisi mennä vierailemaan tyttöjen kanssa!
a.p
Miten iäkkäitä ne sun appivanhemmat ovatkaan? Kuulostavat vanhakantaisemmilta kuin mun 1800-luvun lopulla syntyneet isoisovanhemmat.
En ole ap, mutta itselläni nyt teini-ikäiset lapset ja vanhempani olivat syntyneet 40-luvun lopulla. Ihan samanlaisia mielipiteitä sieltä kuului ja isälleni oli kova paikka kun hänellä oli VAIN tyttöjä, minä olin se viimeisin yritys ja minäkin ryökäle olin tyttö😅
Ensimmäinen lapsenlapsi heille oli poika, ja oli se jotain ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta appivanhemmat ovat muutenkin pelottavan vanhollisia, anoppi juo kahvinsa ja syö ruokansa seisten vaikka pöytään mahtuu ja miehen mukaan jonkinlaista väkivaltaakin on ollut joskus, mutta äidillään on tähän asenne että ei se ole niin vakavaa ja pitäähän akka pistää ojennukseen. Ihan järkyttävää :(
Ja tuonne 50-luvulle jämähtäneeseen taloon pitäisi mennä vierailemaan tyttöjen kanssa!
a.p
Älä nyt viitsi valehdella. Olen lähes 60v enkä ole koskaan missään nähnyt tuollaista.
Toki miesten suosimista olen nähnyt mutta se on ollut sellaista vaivihkaista.
Vai olenko ollut aina pikkutytöstä lähtien niin pelottava etteivät ole uskaltaneet.
Miten iäkkäitä ne sun appivanhemmat ovatkaan? Kuulostavat vanhakantaisemmilta kuin mun 1800-luvun lopulla syntyneet isoisovanhemmat.