Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaksikas kroppa siroksi ?

Vierailija
16.06.2018 |

Treenannut epäsäännöllisen säännöllisesti salilla v.2012-> ja olen melko lihaksikas, sellainen skrode, enkä enää pidä siitä. Ainoastaan kiinteys on se mistä pidän. Mitenköhän (onko edes mahdollista) saisin itseni naisellisen hennoksi..? Antaa lihasten surkastua? ..makaan vain sohvalla? (ei kiitos), mutta mitähän tapahtuisin jos jättäisin salin ja rupeasisin vain kävelemään/juoksemaan, siis pelkkää aerobista? Olis kiva saada keskustelua.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutat (ei tarvi kituuttaa mutta syöt vähemmän kuin kulutat) ja tosiaan, vaan aerobista treeniä.

Mutta ihan mielenkiinnosta, mistä tällainen mielenmuutos?

Vierailija
2/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaan aerobista, ei kuntosalia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kyllästynyt suuriin reisilihaksiin ja en osaa oikein muuten sanoa :) Haluisin olla pieni ja hento :D

ap

Vierailija
4/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin kyllästynyt suuriin reisilihaksiin ja en osaa oikein muuten sanoa :) Haluisin olla pieni ja hento :D

ap

Mitäpä jos vain opettelisit nauttimaan terveestä kropastasi sellaisena kuin se on? Kuulostaa jotenkin kamalan ahdistavalta tuollainen, että jatkuvasti pitää olla tyytymätön ja yrittää väkisin muuttaa itseänsä toisenlaiseksi.

Vierailija
5/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti jossain, että pilateksella saa pitkät voimakkaat lihakset eikä semmosia paukuran näköisiä?

Vierailija
6/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti lihaksikas, niin siroksi muuttuminen ei ole mahdollista ilman itsensä nälkiinnyttämistä tai esimerkiksi vuodepotilaaksi joutumista. Eivät ne lihakset merkittävästi surkastu, vaikka treenimäärä laskisi tulevaisuudessa. Laihduttamalla lihakset vain erottuvat entistä paremmin. Ehdottaisin oman kehonmallin hyväksymistä, lihaksikas ja kiinteä kroppa on monen unelma.

Vierailija
7/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan olet terve nykyisessä kropassasi, näkisin, että nyt olisi järkevämpää huoltaa psyykkistä puolta fyysisen sijaan. Tavoittelemalla vartaloa, joka geenien ja sinulle sopivien elämäntapojen näkökulmasta ei ole sinulle luontainen, aiheutat vain stressiä ja ahdistusta itsellesi. Suuntaamalla saman energian vartalotyyppisi hyväksymiseen ja sen hyvien puolien korostamiseen elät paljon onnellisempia elämää.

Puhun kokemuksesta. Minä olen myös luonnostani vartalotyypiltäni naiseksi aika lihaksikas. Lisäksi minulla on todella iso takamus ja reidet. Olen elämässäni tuhlannut aivan valtavasti aikaa sirouden tavoitteluun. Olen murehtinut ja kadehtinut, tuloksetta. Minulle on ollut valtava helpotus se, että nainen saa nykyään näyttää vahvalta ja lihaksikkaalta. En sano, että nykyinen fitnesstrendi olisi kaikin puolin hyvä asia, mutta on se ainakin aiempaa anorektisen laajuuden ihannointia terveempi ja realistisempi vaihtoehto.

Vierailija
8/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harjoittelemaan jotain kestävyysurheilua. Juoksemaan vaikka pitkiä matkoja. Harvalla maratoonarilla on isoja reisilihaksia vaikka voimaa ja kestävyyttä löytyy mielettömästi.

Vierailija
9/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lenkkeilyyn, joogaan ja pilatekseen.

Vierailija
10/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on ns ns. supermallilajit, joilla pysyy kiinteänä mutta ei kasvata lihaksia.

Vierailija
11/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiin onnellinen että lihaksikkaat reidet ja miniperse ei ole enää IN :D

Normipainoisenakin teininä kuullut läskiperseestä ja läskireisistä, muut kun oli siroja ja ohut jalkaisia.

Vierailija
12/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, milloinkohan menisi palstamammojenkin tajuntaan, että sirous on synnynnäistä. Jos ihminen ei luonnostaan ole sellainen kapoinen, hän näyttää laihana vain luisevalta, ei lainkaan sirolta. Siro ihminen sen sijaan näyttää kapoiselta vaikka olisi ihan normaalipainoinen. 

Luonnostaan siro ihminen ei lihaksikkaana näytät tietenkään yhtä sirolta kuin ilman lihaksia, mutta ei silloinkaan ole kropaltaan yhtä skrode kuin periaatteessa saman kokoinen, mutta luustoltaan eri kokoluokkaa oleva kaverinsa.

Sirous tulee siis luuston koosta, laihuus jne. on sitten aivan eri asia. Olen itse perimältäni siro, enkä näyttänyt ollenkaan luisevalta tai liian laihalta silloinkaan kun painoin 47 kg (pituutta 168 cm). Saman mittainen, mutta luustoltaan aivan eri mallia oleva siskopuoleni näytti samanpainoisena isopäiseltä anorektikolta.

Vierailija
13/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös näitä helposti lihasta kasvattavia naisia. On vahvat hauikset, pohkeet ja reidet, vatsalihakset myös erottuu jos vedän vähän vatsaa sisään. Ei minusta varmasti siroa tule millään, mutta aerobista liikuntaa kun tekee enemmän ja syö niukasti niin vähän hoikistuu... Pitää tyytyä siihen mitä on, onneksi pystyn pitämään painon kurissa ja suuri osa miehistä on kumminkin minua isompia niin ei tarvitse ihan jättiläiseksi itseään tuntea.

Vierailija
14/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule sen onnellisemmaksi pienenä ja hentona, vaan vähän ajan päästä haluatkin taas lihaksia. Keksi siis joku muu harrastus kropan muokkaamisen sijaan.

Vierailija
15/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harrastaa vähemmän jtn lihaskuntolajeja ja enemmän aerobista esim tanssia ja myös hikijumppia. Tai ehkä paras ois, jos et harrastais oikee mtn liikuntaa.

Esim ite nyt oon ollu yli kuukauden sillee etten oo käyny salilla, ku normaalisti käyn, niin heti näytän paljon sirommalta. :D

Mut toiki et millanen sun rasvaprosentti on, niin se vaikuttaa. Jos sul on tosi matala niin ei liikunta sillee "isonna" mut jos sul on korkeempi niin näyttää isommalta..

Vierailija
16/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on ns ns. supermallilajit, joilla pysyy kiinteänä mutta ei kasvata lihaksia.

Ei ne lihakset kasva miehilläkään niin paljon jos ei tosissaan treenaa eikä kyllä todellakaan teillä naisillakaan.

Vierailija
17/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siron kropan saa juoksemalla pitkää matkaa.

Oletteko joskus nähneet lihaksikasta maratoonaria?

Jos ap olisi oikeasti hyvässä lihassa, hän tietäisi tämän ilman tätä ketjuakin.

Vierailija
18/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nyt vaan hyväksyisit geenisi ja kehotyyppisi ja oppisit iloitsemaan siitä. 

Vierailija
19/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko nyt vaan hyväksyisit geenisi ja kehotyyppisi ja oppisit iloitsemaan siitä. 

Todella omituisia kommentteja täällä. Joistakin suorastaan huokuu kateus. Jotkut ihmiset nyt pitävät huolta ulkonäöstään ja haluavat muokata sitä. Jos itse on 150kg sohvaperuna, niin tottakai yritetään houkutella muitakin olemaan huolehtimatta itsestään.

Sitäpaitsi ap nimenomaan kertoi kuntosaliharjoittelun tehneen hänestä skroden. Olen itse nähnyt saman monta kertaa: siro, hoikka nainen alkaa treenaamaan oikein kunnolla salilla ja muuttuu jämäkän, lihaksikkaan näköiseksi, maskuliiniseksi. Naisellisuus ja sirous katoaa, kaula lyhenee ja paksuuntuu, reidet paksut, käsivarret paksut. Jotkut tykkää, mutta jotkut naiset pettyvät millaiseksi saliharjoittelu tekee ulkonäön.

Mitä ap:n kysymykseen tulee, niin enpä keksi muuta kuin että lopeta saliharjoittelu ja ala harjoittamaan pelkkää airobista liikuntaa. Kyllä ne lihakset siitä sulaa.

Vierailija
20/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lihakset kasva miehilläkään niin paljon jos ei tosissaan treenaa eikä kyllä todellakaan teillä naisillakaan.

Eikä ne lihakset kasva vaikka treenaisi kuinka helvetisti jos ei samaan aikaan syö reilusti ja tankkaa proteiinia.

Treeni antaa lihakselle vain ärsykkeen kasvuun. Ruokavalio määrää sitten kasvaako vai kutistuuko. Tai jos syö sopivasti kulutuksen mukaan niin pysyy samankokoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan