Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaksikas kroppa siroksi ?

Vierailija
16.06.2018 |

Treenannut epäsäännöllisen säännöllisesti salilla v.2012-> ja olen melko lihaksikas, sellainen skrode, enkä enää pidä siitä. Ainoastaan kiinteys on se mistä pidän. Mitenköhän (onko edes mahdollista) saisin itseni naisellisen hennoksi..? Antaa lihasten surkastua? ..makaan vain sohvalla? (ei kiitos), mutta mitähän tapahtuisin jos jättäisin salin ja rupeasisin vain kävelemään/juoksemaan, siis pelkkää aerobista? Olis kiva saada keskustelua.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, kyllä urheilu vaikuttaa silleen et esim kerran ku olin urheillu tosi paljon ja sit vielä olin suht normaali painonen, mut en hoikka enkä lihava nii mua sanottiin skrodeks. Mut sit jos tota jatkaa ja jatkaa niin rasvaprosentti alkaa olee nii pieni, että enää ei sanottu skrodeks vaan just pieneks, vaikkakin lihaksikkaaks. Eli kyllä saa todellakin muokattua itteänsä ihminen.....

Mutta rasvaprosentti on se mikä enemmän vaikuttaa asiohin kun lihakset, ainakaa negatiivisesti. Ja ei kannata alkaa pitkää matkaa juoksee, jollet haluu olla hirveen näkönen.

Vierailija
22/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lenkkeilyyn, joogaan ja pilatekseen.

Nämä on ns ns. supermallilajit, joilla pysyy kiinteänä mutta ei kasvata lihaksia.

Ei ne lihakset kasva miehilläkään niin paljon jos ei tosissaan treenaa eikä kyllä todellakaan teillä naisillakaan.

Eikä ne lihakset kasva vaikka treenaisi kuinka helvetisti jos ei samaan aikaan syö reilusti ja tankkaa proteiinia.

Treeni antaa lihakselle vain ärsykkeen kasvuun. Ruokavalio määrää sitten kasvaako vai kutistuuko. Tai jos syö sopivasti kulutuksen mukaan niin pysyy samankokoisena.

Tämä. Alapeukuista päätellen täällä ei ole ''skrodeja'' naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan n yt vaikka kuukaudeksi salin ja rupeen vain lenkkeilee..katotaan mitä käy. Rasvaprosentti mulla on n.19-20% eli ihan ok! Mut tosiaan isot, todella miesmäiset lihakset.. en tykkää. Kiitos vastauksista, etenkin nro 21 <3

ap

Vierailija
24/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä jalkapäivät ja enemmän ylävartaloa?

Vierailija
25/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus on näyttää vähemmän miesmäiseltä, niin miten tuo neuvo siihen auttaa?

Vierailija
26/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobinen harjoittelu ja vähäinen proteiinin saanti. Näillä neuvoin pääsee naismuskeleistaan eroon. Vaikka toki ap on oikeasti vain haaveileva sohvaperunamamma.

Vierailija
27/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus on näyttää vähemmän miesmäiseltä, niin miten tuo neuvo siihen auttaa?

Tai jos ongelmana oli epäsopusuhtaisuus ja sirouden puute.. ei törrötä isot reidet samalla tavalla. Mistä keksit miesmäisyyden?

Vierailija
28/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun kovaa treenannut lopettaa urheilun, hänestä tulee tosi ylipainoinen. Lihaksissa on paljon energiaa.

Joogaajat ovat siroja ja laihoja, oisko siinä ideaa?

Vierailija
29/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ongelmana oli epäsopusuhtaisuus ja sirouden puute.. ei törrötä isot reidet samalla tavalla. Mistä keksit miesmäisyyden?

Keksin miesmäisyyden ap:n kirjoittamasta viestistä 25.

Vierailija
30/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka hyppäisit katolta ja katkaisisit jalkasi. Kuuden viikon vuodelevon aikana lihashävikki pääsisi hyvään vauhtiin, ja siinä olisi sopivasti aikaa miettiä, miltä haluaa näyttää.

Anteeksi piikikkyyteni, mutta näin nelikymppisenä alkaa tuttavapiirissä olla jo monenlaista kremppaa, ja siksi tuntuu ihan älyttömältä ajatus, että joku alkaa purkaa tervettä kroppaa siksi, että on kyllästynyt sen tyyliin.

Itse olen myös lihaksikas, ja mietin tässä juuri yhtenä päivänä, että miten hölmö sitä olikaan teininä ysärillä, kun suurin kriisin aihe olivat erottuvat pohkeet ja toiseksi suurin korkea pylly. Mies sitten huomautti, että silloin muotikin oli toisenlainen.

Vierailija
31/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun kovaa treenannut lopettaa urheilun, hänestä tulee tosi ylipainoinen. Lihaksissa on paljon energiaa.

Kovaa treenaaminen ja urheilu kuluttaa paljon kaloreita. Pitää tietysti lopettaa urheilijan tavalla syöminen myös jos lopettaa liikkumisen.

Vierailija
32/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Minä olen aina halunnut olla 175 senttinen, mallivartaloinen henkari. - Ja ilman rintoja tai max aa - kupit. Androgyyni on mun mielestä aina ollut supercool. Sen sijaan olen reilu 160 senttinen, tiimalasivartaloinen, c - kupeilla varustettu perus suomineito... 

Parasta tehdä kuten minä eli myöntää tosiasiat ja olla siihen tyytyväinen mitä on. 

Vierailija
33/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmisillä katosi liikkuminen sen tuoman ilon takia? Nykyäänkö liikutaan sen mukaan minkälainen vartalo tulee? Ei kai siinä..

Vierailija
34/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko nyt vaan hyväksyisit geenisi ja kehotyyppisi ja oppisit iloitsemaan siitä. 

Todella omituisia kommentteja täällä. Joistakin suorastaan huokuu kateus. Jotkut ihmiset nyt pitävät huolta ulkonäöstään ja haluavat muokata sitä. Jos itse on 150kg sohvaperuna, niin tottakai yritetään houkutella muitakin olemaan huolehtimatta itsestään.

Sitäpaitsi ap nimenomaan kertoi kuntosaliharjoittelun tehneen hänestä skroden. Olen itse nähnyt saman monta kertaa: siro, hoikka nainen alkaa treenaamaan oikein kunnolla salilla ja muuttuu jämäkän, lihaksikkaan näköiseksi, maskuliiniseksi. Naisellisuus ja sirous katoaa, kaula lyhenee ja paksuuntuu, reidet paksut, käsivarret paksut. Jotkut tykkää, mutta jotkut naiset pettyvät millaiseksi saliharjoittelu tekee ulkonäön.

Mitä ap:n kysymykseen tulee, niin enpä keksi muuta kuin että lopeta saliharjoittelu ja ala harjoittamaan pelkkää airobista liikuntaa. Kyllä ne lihakset siitä sulaa.

Ööhm, lopeta sali?!

Skroden tekee isot painot ja lyhyet sarjat mutta siron ja lihaksikkaan/ kiinteän vastaavasti pienemmillä painoilla pidempiä sarjoja. Ravinnolla myös merkitys! Miksi siis sali pitäisi lopettaa?

Kukaan ei tule vahingossa skrodeksi, ihan höpöjä kirjoitat nyt. Naisilla muutoinkin on paljon vaikeampi saada sitä lihasta kuin miesten.

Vierailija
35/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai johtuisko siitä, että syö saman määrän, mutta ei kuluta kuten ennen.

Entäs sitten joogaavat saleilijat, kun niitäkin on...

Vierailija
36/36 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmisillä katosi liikkuminen sen tuoman ilon takia? Nykyäänkö liikutaan sen mukaan minkälainen vartalo tulee? Ei kai siinä..

Miksi näiden kahden asian pitäisi sulkea toisensa pois? Voihan sitä liikkua ja saada siitä nautintoa samalla kun tavoittelee parempaa ulkonäköä. Onhan se nautinto kun asettaa itselleen tavoitteita ja sitten onnistuu niitä saavuttamaan.

(Parempi subjektiivisesti omasta mielestään.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme