Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sun mielestä ihan ok jos kaverisi joskus satunnaisesti hyppäisi kännissä rattiin?

Vierailija
03.12.2024 |

Siis mun kaveri on ihan ihmeissään ettei minulta liikene ymmärrystä... Ihminen saattaa kesken illanvieton keksiä että nyt täytyy saada lisää juomaa ja sitähän lähdetään hakemaan vaikka autolla. Tai tulee kylään autolla, innostuukin siellä ottamaan drinksun jos toisenkin -  ja ajaa itse kotiin.

Mielestäni on vain ajan kysymys milloin jotain oikeasti käy.

Enkä ole itse ollut noissa paikalla että soittaisi poliisia perään vaan kaveri itse kertonut asiasta jälkeenpäin...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi edes tekemisissä noin typerän ihmisen kanssa.

Vierailija
2/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan olisi. Vaarantaa sekä omansa että muiden hengen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aiot siis kännissä ajaa jonkun kuoliaaksi" aivan hyvin voit sanoo, tai käy tulostamassa kirjastossa kaikki rattijuoppojen tappamien ihmisten tapauksia

Vierailija
4/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tätä just ja sitten minua syyllistetään siitä kun haluan olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Lapsuudenkaveri niin irtiotto on vaikeampaa...

Vierailija
5/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa poliisille soittaa kun tiedät että ihminen ajaa kännissä ? Yhtä syyllinen olet sinäkin kun päästät ajamaan.

Vierailija
6/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osaa poliisille soittaa kun tiedät että ihminen ajaa kännissä ? Yhtä syyllinen olet sinäkin kun päästät ajamaan.

Et sitten osaa lukea että minä en ollut paikalla tuolloin vaan kaveri kertoi jälkeenpäin! En voi etukäteen soittaa poliisia vahtimaan häntä, haloo.

Vierailija
7/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienessä jos kokenut ajaja niin ei se kenenkään päälle ajele. Mutta kaatokännissä kyllä. Silloin ei oikein keskity eikä katsele ympärille. Saattaa olla liikaa vauhtia. Huumeissa niillä ei ole mitään ymmärrystä tästä maailmasta enää eikä vauhdista. Huumeissa ollaan paljon pahemmassa tilassa kuin kännit on. Riippuen huumeista niin he näkee näkyjä eikä oikeaa. Heillä on hallusinaatioita kuin guruilla ikään. Siksi he kuvittelee voivansa lentääkin. Jotkut vahvat lääkkeet aiheuttaa myös näkyjä. Harhoja. 

Vierailija
8/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Jos näen lähdön, niin soitto poliisille.

Jos ajaakin jonkun päälle, niin voisi kantaa tuota taakkaa, etten edes ilmoittanut...

Vierailija
9/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut rattijuopon ja poltan edelleen jos näen...

Vierailija
10/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nostais meteliä. On sitä itsekin joskus kännissä tullut ajettua. 

Vierailija
11/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Nollatoleranssi. Sellainen kaveri jäisi kyllä heti joka kehtaisi edes tuollaista ehdottaa. 

Vierailija
12/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osaa lukea että minä en ollut paikalla tuolloin vaan kaveri kertoi jälkeenpäin! En voi etukäteen soittaa poliisia vahtimaan häntä, haloo.

En olisi tuon toisenkaan kaverin kanssa tekemisissä kyllä jos on päästänyt rattiin. Poliisit perään, vähintään. 

Vierailija
13/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tätä just ja sitten minua syyllistetään siitä kun haluan olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Lapsuudenkaveri niin irtiotto on vaikeampaa...

Mulqvistit ja typerät syyllistäjät syyllistää, koska sellaisia ne on. Todellakin ansaitset fiksumpia ihmisiä elämääsi.

Vierailija
14/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vaan kertoo ihmisestä niin paljon 🙄 Ei todellakaan ois ok vaikka se ois jossain perähikiällä miten yleistäkin ajella kännissä.

Vierailija
15/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuon toisenkaan kaverin kanssa tekemisissä kyllä jos on päästänyt rattiin. Poliisit perään, vähintään. 

Minkä toisen? Rattijuoppo itse kertoi

Vierailija
16/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluvuosina tutustuin yhteen naapuriin, joka tuhlasi kesätyörahansa ja opintolainansa hienoon autoon. Seuraavana viikonloppuna juotiin kännit (kuten yleensä viinonloppuisin) ja tuo naapuri päätti lähteä autoansa kokeilemaan. Otettiin avaimet talteen ja kaveri häippäs kiukkusena. Koska häntä ei kuulunut takaisin, mentiin perään katsomaan. Tyyppä oli parkkipaikalla vetänyt jo kolmea autoa päin ja auto lunastuskuntoisena viereisellä tiellä valotolppaan kietoutuneena. Tyyppä oli täysin odottamatta käynyt hakemassa auton vara-avaimen.

Tuossa kohtaa soitettiin paikalle jo muutakin kuin poliisit.

Joten ei, ei ole mielestäni ok ajella päihtyneenä. Ei edes lyhyttä matkaa.

Vierailija
17/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyse nyt siitä että kaverisi ajaa kaatokännissä? Olen minäkin saattanut lähteä ystävän luokse illanviettoon ja siinä juoruillessa juonut 1-2 tavallista lonkeroa ja ajanut vielä myöhemmin kotiin ja tasan tarkkaan tiedän että rattiraja ei ylity.

Vierailija
18/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavarikoisin vähintäänkin auton avaimet kaverilta aina jos ottaa tipankaan alkoholia kun olen paikalla. Ei liikene ymmärrystä ei. 

Vierailija
19/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 

Vierailija
20/22 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kyse nyt siitä että kaverisi ajaa kaatokännissä? Olen minäkin saattanut lähteä ystävän luokse illanviettoon ja siinä juoruillessa juonut 1-2 tavallista lonkeroa ja ajanut vielä myöhemmin kotiin ja tasan tarkkaan tiedän että rattiraja ei ylity.

No luitko aloitusta? Ei tuo kuvaus minusta ihan kuulosta siltä yhdeltä ruokajuomalta/saunakaljalta jonka jälkeen onkin vielä ihan ok lähteä rattiin. Kenen muka tarttee lähteä kesken illan hakemaan lisää juomaa jos on juonut vasta yhden? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi