TOUKOJEN TORSTAI
Kommentit (43)
Me ollaan oltu kauppareissulla aamu, kun on tänään auto käytössä. Yritän saada loputkin keväthankinnat tehtyä ennen synnytystä eli siis osteltua kaikki tarpeelliset kevätvaatteet lapsille. Nyt on kyllä kaikki ostettuna, kun keväthattuja ja lippiksiä vielä haettiin.
Vauvalle on lähes kaikki valmiina, eilen haettiin vielä hoitopöytä/amme yhdistelmä kylpyhuoneeseen, mutta kootaan se vasta vauvan synnyttyä, kun on aika ahdas tuo meidän kylppäri..
Br1t: Hirmuisesti onnea pienen pojan perheelle ja jaksamista valvomiseen! Pian varmasti saatte rytmiä päiviin ja öihin ja kunhan tuo maitomääräkin tasaantuu niin eiköhän se siitä. Minäkin jo alan odotella vauvantuoksuista arkea :)
JJ-82: Taitaa synnytys olla teillä tiedossa milloin vain.. voisiko tuo vaaleanpunertava vuoto olla kuitenkin lapsivettä? Lapsivesi on makean hajuista, se on ihan hyvä keino jos yrittää erottaa valkovuotoa ja lapsivettä toisistaan. Toivottavasti pikkuinen syntyy pian!
Amina76: Mulla oli kolmannessa raskaudessa sf. 37cm ja vauva oli syntyessään alle 3,5kg eli ei välttämättä tarkoita heti isoa vauvaa. Itsekkin kyllä silti jännään minkä kokoinen vauva meille tulee, sf. oli viimeksi viikolla 37+ 34cm eli ei vielä ihan noin paljoa. Huomenna on taas neuvola eli saapi nähdä vieläkö nousee.
pikku-milli: Toivottavasti teidän pikkuinen syntyy pian!! Perästä tullaan, toivottavasti ei mene yli tämä odotus. Yksi vauvoista syntyi viikoilla 40+2 ja kyllä oli kaksi piiiitttkkkääää päivää :)
Alfiina+masuvauva 38+3
No nih¿
JJ:lle tsempit ja paljon kipeitä suppareita! =)
My_selenelle jaksuja pienten vesirokkoisten kanssa!
Br1t, hienoa että pojalla kaikki on hyvin! =)
Neuvolassa ei ollut mitään uutta.. sf-mitta oli laskenut sentillä ja oli nyt VAAN 35cm =D Kätilö sai nyt vähän paremmin koko arviotakin tehtyä ja veikkasi, että paco olisi ennemmin vähän alle 3,5 kiloa kuin yli. Yliaikaiskontrollia varten lähti nyt sitten lähete TAYSiin. Toivottavasti ei tarvi sinne mennä¿
Mies sentään pelasti mun päiväni kun soitti töistä, että mä saan auton koko loppuajaks. Haetaan miehelle isänsä moottoripyörä lainaan.
Neuvolan jälkeen sain tunnin verran nukuttuakin. Olisin varmaan pitempäänkin nukkunut, mutta enpä huomannut pistää puhelimesta ääniä pois ja heräsin kun anoppi soitti¿
Eilen mä sain vihdoin aikaiseks pestä parvekkeen ja laittaa talvivaatteet pois. Laitoinpa samalla laatikkoon vinon pinon mammavaatteita¿ Nyt etsimään kadonneita suppareita¿
[color=red]pikku-milli & paco 39+6[/color]
Aivan upea ilma ulkona! Kun vaan kerkiäis ja jaksaisi lähteä pienelle kävelylle...
Aamulla olin hammaslääkärissä... =/ Alkoi kyllä olemaan aika tuskaista istua siellä melkein tunti... Kun yhdestä hampaasta lohkesi puolet ja on vielä sellainen hammas jossa juurihoito niin olihan se hoidettava... Seuraavan kerran pitäis mennä vasta joskus kesäkuussa.
Käytiin eilen tutustumassa Jorviin. Ihan kivalta vaikutti. Ainakin näin tuntuisi vielä mukavammalta paikalta kuin Kättäri. Oli jotenkin kotoisan tuntuista. Tosin viimeisimmästä Kättärin käynnistä onkin jo 5v aikaa että en sitten tiedä minkälaista siellä nykyään. Vaikka oli se silloinkin ihan mukava paikka.
Tänään olis muksujen päiväkodissa vappujuhlat ja tietenkin naamiaiset....myös aikuisten olisi suotavaa pukeutua... Ei siinä mitään mut mulle se tuottaa pientä pään vaivaa... Kait tässä vielä jotain keksii.
Mutta aurinkoista päivän jatkoa kaikille ja supparita kaikille tarvitseville!!!!
tintti ja masu 36+1