Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus

29.01.2006 |

Tänne ajattelin tulla avautumaan ja ehkä neuvojakin saamaan.

Ollaan oltu miehen kanssa kolme vuotta yhdessä. Ongelmaksi on nyt viimeisen puolen vuoden aikana muodostunut miehen haluttomuus ja tästä seuraavat erektio-ongelmat tai sitten tämä menee toisin päin. Itse uskon että ongelma on korvien välissä. Muuten meillä on kaikki tosi hyvin. Rakkautta, romantiikka ym. on. Pystytään keskustelemaan, myös tästä aiheesta, mutta tämä ongelma vaivaa nyt todella, koska miehenikään ei oikein ymmärrä mistä moinen johtuu. Mietti jo kauhussaan että onko häneltä " mieshormonien" tuotanto loppunut kokonaan ;O. Mulle on nyt tullut surkea olo, että vika on minussa, etten ole tarpeeksi seksikäs ja haluttava, jotta mieheni haluaisi minua ja kiihottusi minusta. Asia vaivaa niin että mieliala on ihan maassa :( Onko kellään muulla kokemusta tällaisestä? Miten voisin miestäni auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ennen kuin epäilet jutun olevan korvien välistä kiinni. Oma puolisoni oli parin kuukauden ajan haluton vilttien välissä, ja sitten kävikin ilmi, että hänellä oli todella paha anemia (hg reilusti alle 100), eikä siis yksinkertaisesti voimia mihinkään ylimääräiseen. Itse tietenkin luulin, etten enää viehätä häntä yms. Oli tosi helpotus kuulla, että kyseessä olikin " vain" fyysiset syyt - joihin löytyi apu rautalääkkeillä yms.

Joten, vaikka tällaisesta ei useimmiten miehen haluttomuudessa ole kyse, varmista silti vielä mahdolliset fyysiset syyt, ennen kuin alat selvitellä psyykkistä puolta.

Vierailija
2/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin voi olla. muistaakseni ihan googlettamlla löytyy tietoa. helppo testata verikokeella. oireita oli muistaakseni myös väsymys, aamuheijareiden vähyys, heikkouden tunne jne. myös masennukset tms henkiset jutut vetää halut nollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan anemiasta ei pitäisi olla kyse. Mies käy meinaan suht säännöllisesti luovuttamassa verta, ja siellä jäisi kyllä kiinni jos ei hemoglobiini riittäisi.

Pitää kai alkaa googlailla.

Mitäs jos ongelma onkin minussa? :(

Vierailija
4/4 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä on saatu aikaan 3 lasta... Kai joka kerta on tärpännyt kun on yritetty :)

No joo, nykyisin kyllä ei oo oikeastaan enää ongelma tuo haluttomuus niinkuin välillä ja varsinkin ennen lapsia. Kun 3 pienen lapsen kanssa ei seksi kovin usein kuitenkaan onnistu muutenkaan, niin tää nykyinen tahti (välillä kuukausikin ilman, välillä taas parikin kertaa viikossa) mulle riittää.

Joskus on saattanut mennä jopa ½ vuotta ilman seksiä kun mies " ei jaksa" tms.

Oon yrittänyt useita vuosia saada miestä menemään tutkimuksiin mutta kynnys on kai liian korkea kun ei se vaan saa aikaiseksi. Muuten ollaan kyllä puhuttu ongelmasta ihan avoimesti ja mies on vakuuttanut ettei asia johdu millään muotoa minusta.

Yritän nyt vielä saada sitä käymään tutkimuksissa sillä verukkeella että jos asia onkin fysiologinen ja mahdollisesti periytyvä / aiheuttaa myös pojallemme joskus ongelmia.. jos sitten mies suostuisi menemään lääkäriin, edes poikansa hyvän tulevaisuuden vuoksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi