Aikuinen nainen, miksi pihtaat?
Kommentit (92)
En ole ikinä sanonut ei. Meistä kahdesta vanhempi ja aktiivisempi
n58v
En pihtaa. Ei vain huvita harrastaa seksiä, ainakaan aviomiehen kanssa.
Pihtasin kerran kun random mies kysyi saisiko reikää, samalla kun juttelin toiselle miehelle. Olen neitsyt mutta pihdannut vain kerran, koska vain kerran on pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Pihtasin kerran kun random mies kysyi saisiko reikää, samalla kun juttelin toiselle miehelle. Olen neitsyt mutta pihdannut vain kerran, koska vain kerran on pyydetty.
Olet siis pihdannut 100 % joka ainoa kerta! Tässä se taas nähtiin. Naiset on pihtareita.
Määrittele pihtaaminen. Minä olen sinkku enkä vaan jaksa kysyä random-miehiltä seksiä. Onko se pihtaamista?
Kun ensin monta vuotta haluaa ja selvästi tykkää seksistä niin pihtaus ja mielenkiinnon loppuminen tuntuvat tosi oudolta. Vielä yritän mutta vaihtaminen tuntuu jatkuvasti yhä houkuttelevammalta. Vielä kun pystyy ja haluttaa niin hukkaan ne menee jos ei ole toista halukasta nauttimaan seksistä.
M47.
Mä taas nainen, joka en ole saanut moneen vuoteen kun ei ole miestä enää. En kelle tahansa antaisi. tarviin siihen jotain tunteita kuitenkin. N49
Oot niin huono sängyssä ettei sun vaimoa kiinnosta. Sillä on jo toinen tyydyttäjä.
Aloittaja tarkoittaa varmaan, mikseivät kaikki naiset jaa auliisti kaikille miehille ja tee kiimaisia seksinhakuprofiileja.
Moni parisuhteessa oleva nainen lakkaa haluamasta, koska mies on paska.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tarkoittaa varmaan, mikseivät kaikki naiset jaa auliisti kaikille miehille ja tee kiimaisia seksinhakuprofiileja.
Moni parisuhteessa oleva nainen lakkaa haluamasta, koska mies on paska.
Taas kerran nainen syyttää miestä omista haluistaan. Tuo muiden syyttelyhän on teille tyypillistä.
Siksi kun olen täysin kypsä mieheni jatkuvaan vonkaamiseen. 10 kertaa päivässä pitäisi naida. En jaksa enää.
Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?
Vierailija kirjoitti:
Oot niin huono sängyssä ettei sun vaimoa kiinnosta. Sillä on jo toinen tyydyttäjä.
Näin kirjoittaa yksinäinen katkera nainen.
Vierailija kirjoitti:
Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?
Et saa seksistä mitään? Otan osaa. Ehkä sinun kannataakin pysyä aseksuaalina, niin et ainakaan pilaa toisten elämää.
En jaksa. Hyviä miehiä niin vähän. Ilmankin pärjää.
Saan jopa kicksit siitä, kun miehet yliedustettuina huutelevat seksin perässä keskenään deittipalstoilla 😂
Minulla on kokemusta naisista, jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. En ole koskaan ymmärtänyt heitä.
treffit kirjoitti:
Katso peiliin.
N43
Vaikutat niin ihanalta ihmiseltä, että en harrastaisi kanssasi seksiä, vaikka olisit maailman ainoa nainen.
Enhän.
N48