Aikuinen nainen, miksi pihtaat?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?
Tämä! Ajatukseni tiivitettynä, suuri kiitos kirjoittajalle!
En pihtaa. Mutta en ole myöskään mikään runkkualusta tai seksiautomaatti. Panen jos panettaa.
Suomi on sentään vielä vapaa maa. Ja mies tietää missä on ovi jos ei kelpaa niinkuin minäkin tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vaimoni kanssa aina, kun hän haluaa/jaksaa. Niinä päivinä, kun hän ei halua, niin käyn yleensä thekkiläistä vinguttamassa.
Maksaahan se sen 50-60€ kerta, mutta pikkuraha, kun vaan sopu säilyy perheessä ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Eli vaimosi tietää tästä pikku "harrastuksestasi" ja on tyytyväinen? Jos ei tiedä, niin ethän sitten voi näin väittää.
No ei tietenkään tiedä. Mutta ihan onnelliselta vaikuttaa ja perheessämme on kaikki hyvin. Toki toivoisin, että seksiä olisi enemmän kotona, niin ei tarvitsisi jatkuvasti käydä "kaupassa", "salilla", "ylitöissä", "kaverilla" jne.
Mutta tässä elämän vaiheessa näin.
Vierailija kirjoitti:
M50+ kirjoitti:
?
En ole esine, joka olisi kaikkien halukkaiden käytettävissä silloin kun he kokevat tarvivansa esinettä käyttöön. Siksi!
Tuo on yksi niitä naisten juttuja. Esineellistäminen seksissä blaa, blaa. Ihminen siinä on vastassa ja hyvä niin. Jos et halua niin ole haluamatta. Turha niitä on keksiä selityksiä. Kyllä naisetkin ainakin joskus haluavat vain seksiä ilman selityksiä. Syykin on itsestään selvä, se vain tuntuu hyvältä.
Melkein joka muijalla on esine tai useampi millä itseään hoitelee. Seksin suhteen on aivan omituisia kaksoisstandardeja. Sama asia mikä miehille on muka noloa on naisille rohkeaa. Sori mutta guru ei häpeile. Tyydytän kyllä vaikkei saisi kehua itseä. Voin mä ripotella tuhkaa päälleni ja leikkiä marttyyria mutta se ei oikein sovi mun tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Hyviä miehiä niin vähän. Ilmankin pärjää.
Saan jopa kicksit siitä, kun miehet yliedustettuina huutelevat seksin perässä keskenään deittipalstoilla 😂
Hesarissa olikin pari vuotta sitten juttu jostain "pa notreffit.fi" sivustosta, ja sillä työkentelvää miestä haastateltiin. Se mies siis teki työkseen feikkiprofiileja (nuoria naisia, jotka hakivat ****seuraa) ja vastaili sitten miesten lähettämiin priva-viesteihin. Eli miehet viestittelivät palkkalistoilla olevan toisen miehen kanssa siitä että koska pannaan ja missä asennossa ym. Nauratti kyllä, täytyy myöntää. Elämän ironiaa.
Joo, pihtasin aikoinani avioliitossa kun mies oli täys kusipää ja en enää rakastanut häntä! Avioeron jälkeen en ole pihdannut kertaakaan :D aina haluttaa ja mahlat virtaa, kyllä seksi on vaan sitten NIIN IHANAA :) t. nainen 56 v.
Mies on totaalipihdannut neljä vuotta ja kun äskettäin ehdotti seksiä, ei onnistunut. Ehkäisimeni on sanonut jo itsensä irti, eikä se itsekään ollut kumeja ostanut. Kuvittelee kai, että jokin ehkäisykeiju tulee ja hoitaa ehkäisyn. Uutta hormonikapistusta en ala hankkimaan siltä varalta, että kerran neljässä vuodessa ukkoa sattuis kiinnostamaan. Nekin maksaa ja tulee sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50+ kirjoitti:
?
En ole esine, joka olisi kaikkien halukkaiden käytettävissä silloin kun he kokevat tarvivansa esinettä käyttöön. Siksi!
Tuo on yksi niitä naisten juttuja. Esineellistäminen seksissä blaa, blaa. Ihminen siinä on vastassa ja hyvä niin. Jos et halua niin ole haluamatta. Turha niitä on keksiä selityksiä. Kyllä naisetkin ainakin joskus haluavat vain seksiä ilman selityksiä. Syykin on itsestään selvä, se vain tuntuu hyvältä.
Melkein joka muijalla on esine tai useampi millä itseään hoitelee. Seksin suhteen on aivan omituisia kaksoisstandardeja. Sama asia mikä miehille on muka noloa on naisille rohkeaa. Sori mutta guru ei häpeile. Tyydytän kyllä vaikkei saisi kehua itseä. Voin mä ripotella tuhkaa päälleni ja leikkiä marttyyria mutta se ei oikein sovi mun tyyliin.
Nyt oli teksti niin vauhdikasta, että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen -naiset täällä näköjään jakelee auliisti tavaraansa, kun taas nuoret ja hedelmälliset (= halutut) pitää sakset visusti kiinni. Luonnon tapa säännöstellä syntyvyyttä. 😂
No eikö tämä kysely ollut suunnattu aikuisille naisille eikä teinitytöille? Ja voin kertoa, että me nelikymppiset emme todellakaan ole mitään parasta ennen -naisia.
Mä yli nelikymppisenä miehenä sanon että ikäisilläni naisilla on vielä paljon annettavaa. Parasta ennen päiväys voi olla mennyt mutta taitoa ja uskallusta on yleensä kertynyt. Taitavampi sitä itsekkin on nyt kuin nuorena poikana. Sitä osaamista saa käyttää. Moni 40+ nainen on vielä kova kone kun vain saa sen käyntiin.
Enemmän olen halunnut kuin mieheni. No siinä 16-22-vuotiaana halut olivat ehkä tasapainossa, mutta nyt miehen ollessa 29-32 olen selvästi halukkaampi. Mulle ei todellakaan riitä 4-6 kertaa kuussa, toisin kuin hänelle nykyään. Prrkkl.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Hyviä miehiä niin vähän. Ilmankin pärjää.
Saan jopa kicksit siitä, kun miehet yliedustettuina huutelevat seksin perässä keskenään deittipalstoilla 😂
Hesarissa olikin pari vuotta sitten juttu jostain "pa notreffit.fi" sivustosta, ja sillä työkentelvää miestä haastateltiin. Se mies siis teki työkseen feikkiprofiileja (nuoria naisia, jotka hakivat ****seuraa) ja vastaili sitten miesten lähettämiin priva-viesteihin. Eli miehet viestittelivät palkkalistoilla olevan toisen miehen kanssa siitä että koska pannaan ja missä asennossa ym. Nauratti kyllä, täytyy myöntää. Elämän ironiaa.
Tuo on totta 😃
Noita sivustoja on paljon ja Iskuristakin on tehty miljoona keskusteluketjua. Kun naiset kehtaavatkin maksua pyytää tai joku pervoerkki esiintyy naisena :D
Miehet eivät käytä aivokapasiteettia lainkaan pohtiakseen, miksi näin on.
Huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Katso peiliin.
N43
Vaikutat niin ihanalta ihmiseltä, että en harrastaisi kanssasi seksiä, vaikka olisit maailman ainoa nainen.
Tämä on vähän tämmöinen "pitäkää tunkkinne" -tyyppinen toteamus, sillä jos olet ap, niin ei olisi mitään tsemejäkään päästä harrastelemaan. Tapailukumppanini on alle kolmekymppinen, viriili ja timmi nuori mies, jolle en ole vielä koskaan sanonut ei. :D
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olen halunnut kuin mieheni. No siinä 16-22-vuotiaana halut olivat ehkä tasapainossa, mutta nyt miehen ollessa 29-32 olen selvästi halukkaampi. Mulle ei todellakaan riitä 4-6 kertaa kuussa, toisin kuin hänelle nykyään. Prrkkl.
N30
Tuo 4-6 kertaa viikossa jotenkin riittäisi. Kuitenkin oman käden oikeutta se tarvisi lisäksi. Surkeat 1-2 kertaa viikossa ei riitä mitenkään. En halua ajatella noin vähää kuukaudessa. Seksistä ja sen määrästä mekin riidellään. Voin kertoa ei tunnu auttavan vaikka usein riidan päätteeksi on seksiä.
M47.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Tuo 4-6 kertaa viikossa jotenkin riittäisi. Kuitenkin oman käden oikeutta se tarvisi lisäksi. Surkeat 1-2 kertaa viikossa ei riitä mitenkään. En halua ajatella noin vähää kuukaudessa. Seksistä ja sen määrästä mekin riidellään. Voin kertoa ei tunnu auttavan vaikka usein riidan päätteeksi on seksiä.
M47.
Mitä saat haluttoman naisen höyläämisestä?
Raskaana olen ja seksistä tulee kovat supistelut ja kivut, ei kiitos. Vauvan pitäisi vielä ainakin 5 viikkoa pysyä mahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
M47.
Kirjoitinkin, että 4-6 kertaa kuussa. En viikossa. Viikossa se jo riittäisikin. :P
Minä nautin enemmän kuin seksistä siitä, kun katselen maalin kuivumista. Seksi suomalaisen miehen kanssa on niin tylsää, että ei ole ongelma olla ilman. Ja maali tuoksuukin paremmalta kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Katso peiliin.
N43
Vaikutat niin ihanalta ihmiseltä, että en harrastaisi kanssasi seksiä, vaikka olisit maailman ainoa nainen.
No tuskinpa tuo N43 sinulle antaisi myöskään. Ja peilissä se vika usein on. Varsinkin liki viisikymppisillä miehillä.
Totta puhut! Nimittäin naisten peilissä.
Silti viisikymppinen nainen saa helpommin munaa, kuin viisikymppinen mies pildeä.
Sehän nyt onkin hyvä meriitti jakaa peppua kenelle tahansa. Jos naistenkin pitäisi tehdä jotain seksin eteen, niin kyllä silloin miehet saisivat helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?
Ai sulla on oikein aarre. Niin on kuule mullakin enkä pihtaa sitä. Kyllä siitä on jotkut naiset niin tykänny että aivan haluavat kosketella ja jopa pussailla sitä. Siitä saa enemmän kun ihan kertoo miten haluaa. Niin minäkin olen tehnyt. Lopulta jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Toiselle kun niitä osaa antaa niin yleensä myös itse saa. Näköjään sekään ei ole takuu.
Eiköhän tuo "aarre" ole ihan sarkastisessa mielessä tarkoitettu. Sitä paitsi - mikseipä totta toinen puoli, jos sillä niin kova kysyntä on, kuin tuntuu olevan? Muutoin kommenttisi iskee pahasti huti, ei kai halutonta kiinnosta orgasmit, kun lähtökohtaisesti seksuaalinen halu puuttuu. (googlaa vaikkapa "aseksuaalisuus")
Eli vaimosi tietää tästä pikku "harrastuksestasi" ja on tyytyväinen? Jos ei tiedä, niin ethän sitten voi näin väittää.