Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen nainen, miksi pihtaat?

M50+
15.06.2018 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pihtaa, sinulle en vain tahdo antaa. Rakastan ja tarvitsen seksiä, mutta en ihan kenen tahansa kanssa.

Vierailija
62/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö, että miksi pihtaan parisuhteessa? Vai miksi en anna sinulle?

Jälkimmäinen on helppo, en anna vieraille miehille.

Ensimmäinen on helppo sekin, aina ei huvita eikä tarvitsekaan. En silti "pihtaa" mitenkään säännöllisesti, mutta koen että minulla on oikeus sanoa ei, jos ei huvita eikä sen pidä johtaa mihinkään mökötyksiin tms. Sama oikeus on miehelläkin, tottakai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en saa siitä mitään eikä tunnu mitenkään ihmeelliseltä. Vähän kuin harrastaisi jotain urheilua mikä ei pätkääkään kiinnosta, tulee vaan kuuma ja hiki.

Vierailija
64/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Hyviä miehiä niin vähän. Ilmankin pärjää.

Saan jopa kicksit siitä, kun miehet yliedustettuina huutelevat seksin perässä keskenään deittipalstoilla 😂

Hesarissa olikin pari vuotta sitten juttu jostain "pa notreffit.fi" sivustosta, ja sillä työkentelvää miestä haastateltiin. Se mies siis teki työkseen feikkiprofiileja (nuoria naisia, jotka hakivat ****seuraa) ja vastaili sitten miesten lähettämiin priva-viesteihin. Eli miehet viestittelivät palkkalistoilla olevan toisen miehen kanssa siitä että koska pannaan ja missä asennossa ym. Nauratti kyllä, täytyy myöntää. Elämän ironiaa.

Ja sitten vielä ihmetellään, jos jotku alkavat vihata naisia. Ryhtyisiköhän yksikään nainen vastaavasti kusettamaan naisia samalla tavalla? Tuskinpa.

Vierailija
65/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan jopa kicksit siitä, kun miehet yliedustettuina huutelevat seksin perässä keskenään deittipalstoilla 😂

Hesarissa olikin pari vuotta sitten juttu jostain "pa notreffit.fi" sivustosta, ja sillä työkentelvää miestä haastateltiin. Se mies siis teki työkseen feikkiprofiileja (nuoria naisia, jotka hakivat ****seuraa) ja vastaili sitten miesten lähettämiin priva-viesteihin. Eli miehet viestittelivät palkkalistoilla olevan toisen miehen kanssa siitä että koska pannaan ja missä asennossa ym. Nauratti kyllä, täytyy myöntää. Elämän ironiaa.

Ja sitten vielä ihmetellään, jos jotku alkavat vihata naisia. Ryhtyisiköhän yksikään nainen vastaavasti kusettamaan naisia samalla tavalla? Tuskinpa.

Koska miesten pilluntuska on niin säälittävää, että sille pitääkin nauraa ja tehdä paljon bisnestä. Parantaisivat ukot aidsin ja puhdistaisivat meristä jätelautat.

Vierailija
66/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyaikainen mies edes haluaa panna suomalaisia lorttoja?

Vierailija
67/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kahta kertaa päivässä. Turhaa ajanhaaskausta.

Kerran-pari viikossa on ihan ok.

- ehkä olen sitten pihtari

Vierailija
68/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten pilluntuska on niin säälittävää, että sille pitääkin nauraa ja tehdä paljon bisnestä. Parantaisivat ukot aidsin ja puhdistaisivat meristä jätelautat.

Eikö halu seksiin ole ihan normaalia? Vai onko sekin vain yksinoikeus f*makoille? Eipä silti, kyllähän se jo näkyy vahvana, ettei miehet enää syty suomalaisista naisista.

Vierailija
69/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miehet miksi se on niin tärkeää?? Pihtaavalle naiselle se ei ole.

Vierailija
70/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen sanan "pihtaaminen" tarkoittavan sitä, että henkilö olisi kyllä valmis ja halukas seksiin, mutta koettaa loukata tai kiristää toista osapuolta kieltäytymällä harrastamasta sitä. Se, että minulla toisinaan ei ole lainkaan seksihalua tai minulla on jokin muu mielestäni aivan oikea syy kieltäytyä seksistä, on mielestäni tyystin eri asia.

Vierailija
71/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt olisi voimaantuneiden naisten aika ryhtyä toimeen ja tehdä jotain aidsin eteen ja sekin aika jos käytettäisi merien puhdistamiseen, minkä survovat jättidildoja sisäänsä, niin meret olisivat täysin puhtaat.

Vierailija
72/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pihtasin aikoinani avioliitossa kun mies oli täys kusipää ja en enää rakastanut häntä! Avioeron jälkeen en ole pihdannut kertaakaan :D aina haluttaa ja mahlat virtaa, kyllä seksi on vaan sitten NIIN IHANAA :) t. nainen 56 v.

Reaaliteetit kehiin. Tuossa iässä "mahla" saattaa hyvinkin olla vain karkailevaa virtsaa.

Vierailija
73/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä pihtaa. Teen aloitteet 100 % liitossamme. Viikkoja, kuukausia ilman seksiä. Minä haluaisin joka päivä vähintään kerran. Rakastan seksiä. n50+

Vierailija
75/92 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä pihtaa. Teen aloitteet 100 % liitossamme. Viikkoja, kuukausia ilman seksiä. Minä haluaisin joka päivä vähintään kerran. Rakastan seksiä. n50+

Miltä sinusta tuntuu naisena se, että olet aloitteen tekijä?

Minulla miehenä sama tilanne, 100 % minun aloitteita ja en voi esittää edes viikottain vaikka omat halut päivittäisiä.

Erilaiset halut ovat surullisia... Miksi kaikki ei halua niin mukavaa asiaa kuin seksiä?

Vierailija
76/92 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56 kirjoitti:

Erilaiset halut ovat surullisia... Miksi kaikki ei halua niin mukavaa asiaa kuin seksiä?

Kaikilla meillä on erilaiset mielenkiinnonkohteet. Jotkut ihmiset vaikuttavat ajattelevan seksiä suurimman osan valveillaoloajastaan ja heille se suotakoon. On minullakin ollut sellaisia kausia, mutta ne ajoittuivat lähinnä teini-ikään. Joku toinen saa mielihyvää vaikka tälle palstalle kirjoittamisesta, melomisesta tai ruoanlaitosta, ja hänen energiansa ja mielenkiintonsa suuntautuu näihin asioihin.

Olisikin hienoa jo tutustuessa voida jostakin tietää, kuinka uuden ihmisen mielenkiinto asioihin jakaantuu. Itsekin olen suhteen alussa varsin usein halukas seksiin, koska uuden kanssa hormonit hyrräävät ja se on aina jännittävää, mutta tavallisessa arjessa minulla on vähänlaisesti mielenkiintoa seksiin. Pääasiassa saan enemmän tyydytystä imuroimisesta ja kaupassakäynnistä.

Vierailija
77/92 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Seksi on ihanaa.

N48

Taidat olla Iha-Nainen ;)

Vierailija
78/92 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Kaikilla meillä on erilaiset mielenkiinnonkohteet. Jotkut ihmiset vaikuttavat ajattelevan seksiä suurimman osan valveillaoloajastaan ja heille se suotakoon. On minullakin ollut sellaisia kausia, mutta ne ajoittuivat lähinnä teini-ikään. Joku toinen saa mielihyvää vaikka tälle palstalle kirjoittamisesta, melomisesta tai ruoanlaitosta, ja hänen energiansa ja mielenkiintonsa suuntautuu näihin asioihin.

Olisikin hienoa jo tutustuessa voida jostakin tietää, kuinka uuden ihmisen mielenkiinto asioihin jakaantuu. Itsekin olen suhteen alussa varsin usein halukas seksiin, koska uuden kanssa hormonit hyrräävät ja se on aina jännittävää, mutta tavallisessa arjessa minulla on vähänlaisesti mielenkiintoa seksiin. Pääasiassa saan enemmän tyydytystä imuroimisesta ja kaupassakäynnistä.

Tiedän että esitän sinulle inhottavan kysymyksen ja pyydän jo etukäteen siitä anteeksi. "Miksi et katso itseäsi peiliin ja mieti mihin ne maailman tärkeimmät vietit ovat kadonneet? Tuskin kauppoihin. / AurinkoinenM

Vierailija
79/92 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pihtaa. Ei vain huvita harrastaa seksiä, ainakaan aviomiehen kanssa.

Oletko hullu?  Jos vihaat miestäsi noin paljon, niin miksi ette eroa?

Vierailija
80/92 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AurinkoinenM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Tiedän että esitän sinulle inhottavan kysymyksen ja pyydän jo etukäteen siitä anteeksi. "Miksi et katso itseäsi peiliin ja mieti mihin ne maailman tärkeimmät vietit ovat kadonneet? Tuskin kauppoihin. / AurinkoinenM

Minä ennemminkin mietin, kuinka seksikeskeiset ihmiset selviävät normaalista arjesta.