Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi mätsäät, mutta et juttele?

Vierailija
08.04.2025 |

Kysymys naisille. Mikä idea on tinderissä tykkäillä ja kun tulee mätsi niin olla vain hiljaa tai laittaa että moikka, mutta kun siihen vastaa niin olla vain hiljaa? Ihan ku niitä mätsejä kerättäis jonoon odottamaan että kun edellisen kanssa juttu loppuun niin on uusi taas jonka kanssa yrittää pelastaa tylsä päivä. Tässä itte ja muutaman kaverin kanssa on tultu siihen tulokseen että 2-3 päivää voi odottaa, mutta sitten on syytäkin poistaa mätsi, koska eihän sitä kiinnostusta kuitenkaan ollut. Huomasin että mulla oli yli 50 mätsiä ja muutamien kanssa juttua, loput eivät itse laittaneet mitään, eivätkä vastanneet mitään jos jotain kysyi. Sitten kuitenkin hyvin moni jonka kanssa juttelee, ovat sitä mieltä että ei niitä miehiä löydy ku moni vain katoaakin yhtäkkiä. M39

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen nauttii loputtomasti huomiosta ja on kiva olla iso lauma miehiä ikäänkuin jonossa, josta arvon prinsessa voi valikoida vain mieluiset ja parhaat.

Vierailija
2/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottaa niin tosissaan jonkun naamantykkäyssovelluksen, ettei siellä voi naiset edes olla. "SINÄ LAITOIT SYDÄMEN PAKKO JUTELLA PÄIVÄN SISÄÄN MIKSET RAKASTU MINUN KALANKUVAANI"

Poista ne mätsit jos niistä ei tule mitään, ei ketään kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen nauttii loputtomasti huomiosta ja on kiva olla iso lauma miehiä ikäänkuin jonossa, josta arvon prinsessa voi valikoida vain mieluiset ja parhaat.

Mutta eihän tämä onnistu näin... Silloinhan nainen saa syyttää vain itseään siitä että ei löydy miestä. Oli kivannäköinen, mutta ei ottanut selvää mitä siellä sisimmässä on... Minulla on miehenkin kysyntää, nopeasti on naisia mistä valita ja mihin lähtöön vain, mutta poistoon menee aika nopeasti. Ap

Vierailija
4/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tämä onnistu näin... Silloinhan nainen saa syyttää vain itseään siitä että ei löydy miestä. Oli kivannäköinen, mutta ei ottanut selvää mitä siellä sisimmässä on... Minulla on miehenkin kysyntää, nopeasti on naisia mistä valita ja mihin lähtöön vain, mutta poistoon menee aika nopeasti. Ap

Älä jaksa, sinullakin on 50 mätsiä. Miksei naisella saa olla 50 mätsiä, miksi naisen pitää tykätä yhdestä kerrallaan ja laittaa kaikki paukut siihen kunnes tulee joko avioliitto tai ero ja sitten saa ottaa toisen mätsi. Et sinäkään niin tee. 

Vierailija
5/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei löydy miestä? Selvästi löytyi. Se et ole sinä. Get over it!

Vierailija
6/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen kyllä jos on mielenkiintoista keskustelua. Jos mies vastaa juttuhini vaan tyyliin "kyllä" ja "en", niin miksi jatkaa noin yksipuolista keskustelua.

Vierailija
7/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottaa niin tosissaan jonkun naamantykkäyssovelluksen, ettei siellä voi naiset edes olla. "SINÄ LAITOIT SYDÄMEN PAKKO JUTELLA PÄIVÄN SISÄÄN MIKSET RAKASTU MINUN KALANKUVAANI"

Höpöhöpö! Niissä ollaan aina avoimin mielin liikenteessä vaikka olisikin vakavaa mielessä. Käydään treffeillä ja jutellaan, kaikessa rauhassa katsellaan. Kyllähän pitää ihan kunnolla mätsätä ennenkuin aletaan suunnitella jotain enemmän. Tykkäykset ja juttelut ovat aina vain tykkäyksiä ja jutteluita, eivät lupauksia yhtään mistään. Fiksu osaa myös lopettaa ne yhteisymmärryksessä, koska se seuraava voi olla täydellinen. Ap

Vierailija
8/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kysyntää, jos et pääse edes keskustelemaan. Ne on botteja, jotka laittaa tykkäyksiä kehnoimmalle kansanosalle, etteivät veisi rahojaan johonkin toiseen palveluun. 

Vierailija
9/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun itse olin tinderissä, niin tuntu, että miehet tykkää kaikista. Tällöin jokainen, josta itse tykkäsin, oli mätsi. Silloin niitä tosiaankin oli monta jonossa. Jotta rupesin oikeasti jonkun kanssa juttelemaan, vaati se sen, että mies herätti jo ensimmäisissä viesteissä mun mielenkiinnon jotenkin.. loput valitettavasti jäi roikkumaan, kun ei nyt kuitenkaan koko päivää ehdi siellä itsekään olemaan..

Vierailija
10/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa, sinullakin on 50 mätsiä. Miksei naisella saa olla 50 mätsiä, miksi naisen pitää tykätä yhdestä kerrallaan ja laittaa kaikki paukut siihen kunnes tulee joko avioliitto tai ero ja sitten saa ottaa toisen mätsi. Et sinäkään niin tee. 

Tottakai teen. Esim la iltana liityin badoohon ja nyt mulla on siellä 8 mätsiä. Yhden kanssa käydään wa keskustelua, on tosi kiinnostava, mutta molemmilla on jo aika paljon elämänkokemusta nii avoimin mielin eteenpäin. Enkait mä edes kääntele uusia kortteja sieltä nyt kun on jo kiinnostava löytynyt jonka kanssa haluan katsoa loppuun. Ap

Vierailija
11/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi noin. Nainen ei koskaan syytä itseään. 

Vierailija
12/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai teen.

No ethän tee. Sinulla on 8 mätsiä, joista puhut yhdelle, ja 7 ihmettelee ihan samaa kuin sinäkin, että miksi roikotat heitä jos et aio puhua. Jos tietää itse toimivansa samoin, miksi lisätä siihen kuvioon pimppi ja olettaa, että naisten syyt ovat varmasti ihan erejä kuin omat. Jospa ne vaikka keskittyy yhteen, ja pitää niitä muita varalla. TADAA! Ratkaisit itse oman mysteerisi. 

Vierailija
13/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää deittisovelluksia vain egoboostauksena.

Ne tyypit joilla on siellä 9999 tykkäystä korkeintaan juttelevat joillekin top 0,01% panomiehille.

Vierailija
14/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kysyntää, jos et pääse edes keskustelemaan. Ne on botteja, jotka laittaa tykkäyksiä kehnoimmalle kansanosalle, etteivät veisi rahojaan johonkin toiseen palveluun. 

Mutta milloin vain jos haluaa niin ei ole vaikeaa löytää vaikka seuraavaksi päiväksi pano, kyllähän niitä naisia on ihan kivasti. Mut ihmettelen tuota että tykätään, mut ei jutella, että mikä idea? Ap

Vierailija
15/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelen kyllä jos on mielenkiintoista keskustelua. Jos mies vastaa juttuhini vaan tyyliin "kyllä" ja "en", niin miksi jatkaa noin yksipuolista keskustelua.

Ei tietenkään... Mulla on tapana jutella erittäin laajasti ja huomaankin että ne joiden kanssa pääsee juttelemaan saattavat olla alkuun vähän epäröiviä, mutta illan juttelun jälkeen kysyvätkin että pitäiskö siirtyy juttelemaan wa että oot just sitä mitä mieheltä haluankin. Näin kävi taas eilen. Ap

Vierailija
16/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei löydy miestä? Selvästi löytyi. Se et ole sinä. Get over it!

Kun naisilta kysyy onko tullut treffejä tai paljon mätsejä nii vastauksista selviää että ei oikein ole niitä kiinnostavia ja niistäkin monet ei juttele tai katoaa vain. Herää kysymys että olitko itse aktiivisesti mukana vai se mykkä jonka takia mies katosi. Ap

Vierailija
17/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse aloita keskustelua, miksi se on vain naisen tehtävä?? 

Vierailija
18/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs v i t t ua? Eikös siellä nimenomaan etsitä seuraa. Miksi edes lataat kyseisen sovelluksen? Ei kun älä kerro tiedän syyn, pönkittääksesi heikkoa itsetuntoa.

Vierailija
19/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun itse olin tinderissä, niin tuntu, että miehet tykkää kaikista. Tällöin jokainen, josta itse tykkäsin, oli mätsi. Silloin niitä tosiaankin oli monta jonossa. Jotta rupesin oikeasti jonkun kanssa juttelemaan, vaati se sen, että mies herätti jo ensimmäisissä viesteissä mun mielenkiinnon jotenkin.. loput valitettavasti jäi roikkumaan, kun ei nyt kuitenkaan koko päivää ehdi siellä itsekään olemaan..

Tämä varmasti siksi että sulla ei ollut minkäänlaista bioo itsestäs... Sellaiset menee helposti joko vasempaan tai sitten pelkästään sen takia oikeelle että olishan se kiva vähän tietää mitä etsii... Sinähän olet tehnyt juuri harmillisesti väärin koska on tullut mätsi ja olet silti kääntänyt uuden kortin ja mätsi on unohtunut. Mistä sä silloin tiedät minkälainen mies se mätsi oli? Kun yllättävän usein on kuitenkin niin että ei välttämättä heti oo se kympin nainenkaan kuvien perusteella se mätsi, mutta juttelu näyttää nopeasti suunnan. Ap

Vierailija
20/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi noin. Nainen ei koskaan syytä itseään. 

Sen huomaa usein, mutta syy kuitenkin on naisessa itsessään tuossa tapauksessa. Peliä ei ole osattu pelata oikein, vaan on kokoajan käännelty kortteja toisensa perään ymmärtämättä koko pelin ideaa. Ap