Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen nainen, miksi pihtaat?

M50+
15.06.2018 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?

Et saa seksistä mitään? Otan osaa. Ehkä sinun kannataakin pysyä aseksuaalina, niin et ainakaan pilaa toisten elämää.

En ole kyseinen nainen, mut millä tavalla hän pilaisi muiden elämää? Kaikki eivät saa jostain randompanosta muuta kuin pahan mielen. Jokainen nainen saa täysin vapaasti elää itselleen. Mut se taitaa haitata lähinnä miehiä.

Vierailija
22/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ensin monta vuotta haluaa ja selvästi tykkää seksistä niin pihtaus ja mielenkiinnon loppuminen tuntuvat tosi oudolta. Vielä yritän mutta vaihtaminen tuntuu jatkuvasti yhä houkuttelevammalta. Vielä kun pystyy ja haluttaa niin hukkaan ne menee jos ei ole toista halukasta nauttimaan seksistä.

M47.

Eukkosi on kyllästynyt sinuun, ei sen halut mihinkään ole välttämättä kadonneet. Näin meilläkin kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on pihtari. Itse kyllä yritän saada edes päivittäin.

Vierailija
24/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän pahan päivän varalle.

Vierailija
25/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Katso peiliin. 

N43

Vaikutat niin ihanalta ihmiseltä, että en harrastaisi kanssasi seksiä, vaikka olisit maailman ainoa nainen.

No tuskinpa tuo N43 sinulle antaisi myöskään. Ja peilissä se vika usein on. Varsinkin liki viisikymppisillä miehillä.

Vierailija
26/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain omasta puolestani, ettei seksiä ole, koska olen nykyisin sinkku. Suhteessa ollessani en koskaan kieltäytynyt seksistä.  Kun mies osaa tyydyttää naisensa  (p*nolla), niin sitä haluaa uudestaan ja uudestaan. Ellei ole vetoa toista kohtaan, niin mieluummin kieltäytyy. En osaa kuvitella seksiä vastentahtoisessa tilassa.

Vierailija
27/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Katso peiliin. 

N43

Vaikutat niin ihanalta ihmiseltä, että en harrastaisi kanssasi seksiä, vaikka olisit maailman ainoa nainen.

No tuskinpa tuo N43 sinulle antaisi myöskään. Ja peilissä se vika usein on. Varsinkin liki viisikymppisillä miehillä.

Totta puhut! Nimittäin naisten peilissä.

Vierailija
28/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Katso peiliin. 

N43

Totta puhut! Nimittäin naisten peilissä.

Silti viisikymppinen nainen saa helpommin munaa, kuin viisikymppinen mies pildeä. 

Vierailija
29/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harrasta irtoseksiä enkä pane random-miesten kanssa. jos se on teistä pihtaamsta, se on voi voi.

Vierailija
30/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ensin monta vuotta haluaa ja selvästi tykkää seksistä niin pihtaus ja mielenkiinnon loppuminen tuntuvat tosi oudolta. Vielä yritän mutta vaihtaminen tuntuu jatkuvasti yhä houkuttelevammalta. Vielä kun pystyy ja haluttaa niin hukkaan ne menee jos ei ole toista halukasta nauttimaan seksistä.

M47.

Eukkosi on kyllästynyt sinuun, ei sen halut mihinkään ole välttämättä kadonneet. Näin meilläkin kävi.

Sitä minäkin epäilin. Meillä on molemmilla omat asunnot ja kun menen sinne niin heti alkaa soittelu. Haluaa olla yhdessä mutta seksi joka meille aikaisemmin oli ihan selvä asia on nykyään ongelma. Onhan tässä noin 8 vuotta toisiamme katsottu. Mä olen se rehellisempi kun kyllästyminen on mikä tuntuu uskottavimmalle.

Tosi syvältä kun tykkäämistä on molemmin puolin mutta halut on niin yksipuolista. Siksihän se niin riepoo kun tästä ei ole mahdotonta aikaa kun oli vielä täysin ilotulitusta. Kaikkea mahdollista, vähän pervookin ja jopa naiselta aloitteita. Silloin olisi pitänyt aika pysäyttää.

Vierailija
31/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun olen täysin kypsä mieheni jatkuvaan vonkaamiseen. 10 kertaa päivässä pitäisi naida. En jaksa enää.

Liioittelet taas kerran. Sellaiset 3-5 kertaa päivässä riittää ihan hyvin.

Vierailija
32/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasin aiemmassa suhteessani, koska mies ei huolehtinut hygieniastaan. Ei, vaikka suoraan sanoin, että suihkussa käynti ja hampaiden pesu lisäisi seksihalujani tuntuvasti. Vaihtui kohtalaisen nopeasti uuteen ja puhtaampaa mieheen. Nyt en pihtaa.

Vierailija
33/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen -naiset täällä näköjään jakelee auliisti tavaraansa, kun taas nuoret ja hedelmälliset (= halutut) pitää sakset visusti kiinni. Luonnon tapa säännöstellä syntyvyyttä. 😂

Vierailija
34/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun olen täysin kypsä mieheni jatkuvaan vonkaamiseen. 10 kertaa päivässä pitäisi naida. En jaksa enää.

Liioittelet taas kerran. Sellaiset 3-5 kertaa päivässä riittää ihan hyvin.

No ei mun miehelleni.

Vierailija
35/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50+ kirjoitti:

?

En ole esine, joka olisi kaikkien halukkaiden käytettävissä silloin kun he kokevat tarvivansa esinettä käyttöön. Siksi!

Vierailija
36/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?

Ai sulla on oikein aarre. Niin on kuule mullakin enkä pihtaa sitä. Kyllä siitä on jotkut naiset niin tykänny että aivan haluavat kosketella ja jopa pussailla sitä. Siitä saa enemmän kun ihan kertoo miten haluaa. Niin minäkin olen tehnyt. Lopulta jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Toiselle kun niitä osaa antaa niin yleensä myös itse saa. Näköjään sekään ei ole takuu.

Vierailija
37/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ennen -naiset täällä näköjään jakelee auliisti tavaraansa, kun taas nuoret ja hedelmälliset (= halutut) pitää sakset visusti kiinni. Luonnon tapa säännöstellä syntyvyyttä. 😂

Ei ihan niin nuoretkaan naiset kyttäävät toisten miehiä ja eivät kelpaa kuin sänkykaveriksi ja palataan oman vaimon luo kun on joka suhteessa parempi. Ei siitä pelkästä tavarasta jaksa olla kiinnostunut kuin hetken, mielummin ne "sakset" on auki enemmän nuoremmilla kuin vähän iäkkäämmällä joka osaa vaatia laatua. Vähän iäkkäämpien mielestä myös kaiken muunkin elämässä pitää olla kunnossa ennen kuin seksi kiinnostaa.

Vierailija
38/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaimoni kanssa aina, kun hän haluaa/jaksaa. Niinä päivinä, kun hän ei halua, niin käyn yleensä thekkiläistä vinguttamassa.

Maksaahan se sen 50-60€ kerta, mutta pikkuraha, kun vaan sopu säilyy perheessä ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
39/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa mies pihtaa. Ei halua koskea. Ei pane. Ei suutele. Että se voi olla toisinpäinkin, niih.

N31

Vierailija
40/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tämä kysely ollut suunnattu aikuisille naisille eikä teinitytöille? Ja voin kertoa, että me nelikymppiset emme todellakaan ole mitään parasta ennen -naisia.