Onko kuinka moni työtön muuttanut VENÄJÄLLE karkuun?
Kuinka monta työtöntä on muuttanut Venäjälle karkuun Suomen korkeita hintoja? Entä köyhiä lapsiperheitä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin Viroon mielummin.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pietarin trollifarmi!
Ette te saa yhtään enempää näkkileipää vaikka kuinka riehutte.
Pietarin trolli-Aune eli simppeli-Jonne 14 vee Vantaalta.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi muuttaa Venäjälle köyhien lapsiperheiden vuoksi. :D
Tuossa suuremmin lentotukikohdan upseeri sanoi miten Venäjä vähän väliä härnää... Koneet tekee tunnistuslentoja vähänväliä...
Hapankaali ja kaalisopat ei oikein kiinnosta. Siellä varmaan pierrään oikein urakalla ja haisee.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta työtöntä on muuttanut Venäjälle karkuun Suomen korkeita hintoja? Entä köyhiä lapsiperheitä?
Miksi kukaan työtön muuttaisi Suomesta? Täällä on maailman korkein vastikkeeton sosiaaliturva ja työntekoa karttelevia tulijoita olisi tulossa 'ovista ja ikkunoista' elleivät naapurimaamme olisi lyöneet rajoja kiinni. Muualla työtön joutuisi töihin hankkiakseen elantonsa.
Venejälle?? Miksi helvetissä?? Kuka haluais siellä elää?
Vierailija kirjoitti:
Hapankaali ja kaalisopat ei oikein kiinnosta. Siellä varmaan pierrään oikein urakalla ja haisee.
Ah Venäjä, tuo hapankaali ja kaalisoppa-aika oli ihanaa ja nykyiseen verrattuna yltäkylläistä. Nyt on tarjolla vain sipulia ja vodkaa.
Ja kyllä asun Venäjän rajan läheisyydessä ja olen vielä työtön. Haen sieltä bensaa, joka siellä maksaa n. 60 senttiä/litra. Autossa 80 litran tankki, joten sen kun täyttää, niin maksaa n. 60 euroa ja vielä saa tuoda n. 10 litraa ylimääräistä. Ja pidempään, jos siellä oon, niin tuon juomat ja tupakatkin sieltä. Eikä sieltä tarvitse asuntoa välttämättä hommata, kun hotelliyö on n. 40 euroa/huone ja ovat 2-3 hengen huoneita.
En juuri rahojani tuhlaa Suomessa ostoksiin. :D
Lähtisin Viroon mielummin.