Mieheni lähentelee minua unissaan
Mieheni siis tekee unissaan asioita, joita ei aamulla muista. Muunmuuassa on siis pukenut päälleen ja ollut lähdössä töihin klo 03.00 aamuyöstä, puhuu unissaan, tullut minun selkäni päälle nukkumaan, istunut sängyllä ja selittänyt majakoista (?) jotain jne, näitä olisi monia. Mutta viimeisen puolen vuoden aikana hän on keskellä yötä alkanut hieromaan itseään minuun ja minä olen lähtenyt siihen mukaan. Välillä nämä kerrat ovat päätyneet seksiin ja tottakai seksissä mieheni on hereillä (tarkistan asian kyllä monesti ennenkuin teemme mitään). Aamulla kun kysyn asiasta, niin hän kertoo näheensä unta minusta ja unissaan mm hiplaili nännejäni ja kun herää, niin tottakai hän haluaa minua entistä enemmän. Eli siis en missään tapauksessa käytä miestäni hyväksi hänen nukkuessaan.
Mutta taas viimeyönä heräsin siihen, kun mieheni on siirtynyt minun haaroväliini ja nuolee minua. Tottakai pidin asiasta, mutta kysyin häneltä mitä hän tekee, niin hän nousee ja menee vessaan ja tulee takaisin viereeni nukkumaan (näin siis tekee poikkeuksetta joka kerta kun hän hipelöi minua unissaan ja herättelen häntä). Aamulla kun kysyin asiasta, hän oli ihan ymmällään.
En tiedä miten suhtautua mieheni näin eläviin seksiuniin. Toisaalta se on huvittavaa, mutta toisaalta hieman ahdistavaa, kun hän ei ole tietoinen mitä tekee. Ja siis seksiä on paljon hereillä ollessa.
Kommentit (12)
Stressaava elämäntilanne, vai onko tämä tullut ihan yllättäen? Eli onko aiemmin mm kävellyt unissaan?
Vierailija kirjoitti:
Stressaava elämäntilanne, vai onko tämä tullut ihan yllättäen? Eli onko aiemmin mm kävellyt unissaan?
Ei elämämme juurikaan ole muuttunut. Ja siis kuulemma mieheni on lapsesta asti kävellyt unissaan ja puhunut. Ja on siis aiemminkin ollut tilanteita, että mies kävelee unissaan ja höpöttelee, mutta tälläistä lähentelyä yms ei ole ollut juurikaan.
Ap
No eihän tuo sinua tunnu haittaavan?
Mua kyllä haittasi. Mies saattoi 2-4 kertaa yössä lähennellä, milloin jo sormetti tai mitä milloinkin. Ihosin! Minulla on nukahtamisvaikeuksia joten en todellakaan ollut iloinen noista herätyksistä, mies saattoi juuri sen verran kosketella että herään ja sitten lopetti, jatkoi uniaan tyytyväisenä. Minä valvoin sitten tunnin pari ja pahimoilleen nukahdin vain hetkeksi herätäkseni uudestaan samaan.
Tohon päälle kun vielä lapsi tai kolme jotka herää yöllä...
Todella raivostuttava tapa kyllä oli, mä olin todella vihainen. Ja mielestäni ihan syystä, pitäisi kai jokaisella on nukkumisrauha omassa kodissaan. Tuota vuodesta toiseen,yöstä toiseen.... kammottavaa.
Onneksi sain mieheltä tavan pois, ei nykyään enää tee noin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo sinua tunnu haittaavan?
Mua kyllä haittasi. Mies saattoi 2-4 kertaa yössä lähennellä, milloin jo sormetti tai mitä milloinkin. Ihosin! Minulla on nukahtamisvaikeuksia joten en todellakaan ollut iloinen noista herätyksistä, mies saattoi juuri sen verran kosketella että herään ja sitten lopetti, jatkoi uniaan tyytyväisenä. Minä valvoin sitten tunnin pari ja pahimoilleen nukahdin vain hetkeksi herätäkseni uudestaan samaan.
Tohon päälle kun vielä lapsi tai kolme jotka herää yöllä...
Todella raivostuttava tapa kyllä oli, mä olin todella vihainen. Ja mielestäni ihan syystä, pitäisi kai jokaisella on nukkumisrauha omassa kodissaan. Tuota vuodesta toiseen,yöstä toiseen.... kammottavaa.
Onneksi sain mieheltä tavan pois, ei nykyään enää tee noin.
Voi apua, ymmärrän kyllä todella hyvin jos on univaikeuksia ja vielä lapsia päälle. Onneksi miehesi lopetti.
Ja siis itseäni se ei tavallaan haittaa, mutta jotenkin moraalisesti se tuntuu väärältä edes pitää siitä, kun toinen on unessa. Luojan kiitos omaan hyvät unenlahjat ja saan sen jälkeen nukuttua.
Ap
Vaimoni antoi minulle, aviomiehelleen, suuseksiä unissaan. Ei muistanut aamulla mitään. Itse nautin siitä, mitä nyt pelkäsin, että jos vaimo puraisee tms. Pari minuuttia teki, sitten lopetti ja alkoi nukkumaan.
ps nukun alasti
Älä päästä miestäsi yön yli reissuille kavereiden kanssa.
No jos ei sua ap toi häiritse niin sittenhän olette yhteensopiva pariskunta. Itseäni kyllä häiritsisi.
Kannattaa järjestää kummallekin oma makuuhuone ja hyvä lukko siihen, niin saa nukkua rauhassa.
nääinmeillääkävi kirjoitti:
Vaimoni antoi minulle, aviomiehelleen, suuseksiä unissaan. Ei muistanut aamulla mitään. Itse nautin siitä, mitä nyt pelkäsin, että jos vaimo puraisee tms. Pari minuuttia teki, sitten lopetti ja alkoi nukkumaan.
ps nukun alasti
Eikö tuollainen tee vaan kiukkuiseksi, kun kesken kaiken lopettaa?
Mies joka jo unissaan antaa naiselle suuseksiä on unelma.