näpäytän puhekyvyttömiä bussissa
jos bussissa vierustoverini kerää tavaransa ja kääntyy merkitsevästi minuun päin tai nousee seisomaan, esitän niin kuin en huomaisikaan. odotan aina että hän sanoo ääneen että on poistumassa. ne jotka ei osaa puhua, joutuu ujuttautumaan ohitseni vaivalloisesti
Kommentit (138)
Entä jos kohdallasi on ulkomaalainen, joka ei osaa ja ymmärrä suomen kieltä? Enkä nyt puhu välttämättä mistään tummaihoisesta ulkomaalaisesta, vaan vaikka ihan toisesta länkkäristä, joka voisi ulkonäkönsä puolesta ihan suomalaisesta käydä.
Minä taas odotan hetken annettuani selvän signaalin väistymiselle ja jos se edessä oleva tukko on niin helvetin tyhmä ettei osaa väistyä niin sanon että mee helvettiin siitä edestä ennen kuin sattuu.
tämä oli tietenkin provo, jolla halusin selvittää ihmisten todellisia asenteita, sillä hämmennyin siitä miten tuon toisen keskustelun perusteella olisi ok käyttäytyä näin. (lainatut viestit ei ollu mun kirjoittamia, mutta laitoin lainaukset tänne itse.) olen helpottunut että suurin osa näyttäisi kuitenkin pitävän tuollaista käytöstä huonona. tai ehkäpä ihmisiä ärsyttää tämä asia vain jos asia esitetään tietyllä tavalla, mutta jos olisin kirjoittanut saman asian jossain muussa muodossa, olisi typeryyteni saanutkin kannatusta? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy lisää yksityisautoilla.
Ikinä et voi ennustaa mikä diagnoosi vierustoverillasi julkisissa on. Hyvässä lykyssä hän on vain käytöstavaton näpäyttelijä ;)
hyvä, valitse yksityisauto jos et osaa puhua. ap
Osaan kyllä puhua, en vain halua puhua juuri sinulle. Se on tapani näpäyttää ihmisiä jotka eivät ymmärrä sanatonta viestintää.
ymmärrän kyllä sanatonta viestintää, en vain halua ymmärtää juuri sinun. se on tapani ärsyttää ihmisiä jotka eivät osaa puhua. ap
Oot kyllä vähän yksinkertainen. Onneksi käytän tosi vähän julkisia joten tuskin koskaan törmään sinuun
Ap itse kyllä näyttää olevan kaukana täydellisestä tai edes kohtuullisen hyvästä kielenkäyttäjästä.
AP on kyllä inhottava paska. Toivon sulle sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja paniikkihäiriötä.
Kah numerotunnistekin sopivasti 666
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sit valita jos runnon polvesi kun menen
Polven runnominen vai kahden ystävällisen sanan sanominen? Oletteko aivan järjissänne?
Kohtelias suomalainen asettelee kassiaan ja näyttää levottomalta kun on lähdossä. Ei se sano että väistä saatana, se pitää ymmärtää.
aloituksessa kuvailtu ihminen, joka ei tahallaan väistä toista, käyttäytyisi mielestäni ääliömäisesti. ap
Vierailija kirjoitti:
AP on kyllä inhottava paska. Toivon sulle sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja paniikkihäiriötä.
Kah numerotunnistekin sopivasti 666
mulla on jo toinen noista, onnittelut. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy lisää yksityisautoilla.
Ikinä et voi ennustaa mikä diagnoosi vierustoverillasi julkisissa on. Hyvässä lykyssä hän on vain käytöstavaton näpäyttelijä ;)
hyvä, valitse yksityisauto jos et osaa puhua. ap
Osaan kyllä puhua, en vain halua puhua juuri sinulle. Se on tapani näpäyttää ihmisiä jotka eivät ymmärrä sanatonta viestintää.
ymmärrän kyllä sanatonta viestintää, en vain halua ymmärtää juuri sinun. se on tapani ärsyttää ihmisiä jotka eivät osaa puhua. ap
Eiköhän tämän aloituksenkin tarkoitus ollut vain ärsyttää ihmisiä. Sama tyyppi varmaan seisoo kaupassa kärrien kanssa keskellä käytävää, ja kakattaa koiransa naapurin ovelle tekosyynä "kun et sanonut mitään."
Tylsää elämää tuollainen.
Juuri tuollaisten ilkeiden ihmisten tähden en käytä viherhippijäisten yhteisöllisiä palveluja.
Paskaa elämää sulle, tai ei varmaan tarvii edes erikseen toivottaa jos tollasesta saat jotain mielihyvää ja vielä täällä pitää kerätä kannustusta touhuilles
Jotenkin säälittävää. En ymmärrä tommosta tuntemattomien ihmisten kiusaamista. AP on varmaan muutenkin semmonen hankala tyyppi jonka kanssa vaikea tulla toimeen.
Ehkä ihmiset ei halua puhua sulle? Aistivat pahantahtoisuutesi jo heti 😂
Parempi vaan kerätä kimpsut ja kampsut äkkiä ja lähteä lipettiin 😂
Yleensä nämä näpäyttelijät ovat keräilleet itseään ja kamojaan lattialta, sillä en mä kahta sekuntia kauempaa odota että jotain alkaa tapahtumaan.
T. M196/115
Onhan se todoellaella huonoa käytöstä, jos vaan rynnitään päälle, kun bussista lähtee.
Itse en seuraa muiden tekemisiä, vaan luen kirjaa. Jos ei saa suutaan auki, niin voipi pysäkki mennä ohi.
Mykkä tai muu puhetaidoton osaa vaikka tökätä olkapäähän ja viittoi poistumisensa. Kahdesti on näin ollut 35 vuotisen urani aikana, kun pkseudulla olen julkisilla liikkunut.
Joo sä kerroit tuon jo aloituksessa. Näppäryytesi ei ihan riitä tähän, jatka vain ennemmin sitä näpäyttelyä bussissa.