Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näpäytän puhekyvyttömiä bussissa

Vierailija
14.06.2018 |

jos bussissa vierustoverini kerää tavaransa ja kääntyy merkitsevästi minuun päin tai nousee seisomaan, esitän niin kuin en huomaisikaan. odotan aina että hän sanoo ääneen että on poistumassa. ne jotka ei osaa puhua, joutuu ujuttautumaan ohitseni vaivalloisesti

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy lisää yksityisautoilla.

Ikinä et voi ennustaa mikä diagnoosi vierustoverillasi julkisissa on. Hyvässä lykyssä hän on vain käytöstavaton näpäyttelijä ;)

hyvä, valitse yksityisauto jos et osaa puhua. ap

Osaan kyllä puhua, en vain halua puhua juuri sinulle. Se on tapani näpäyttää ihmisiä jotka eivät ymmärrä sanatonta viestintää.

ymmärrän kyllä sanatonta viestintää, en vain halua ymmärtää juuri sinun. se on tapani ärsyttää ihmisiä jotka eivät osaa puhua. ap

Joo sä kerroit tuon jo aloituksessa. Näppäryytesi ei ihan riitä tähän, jatka vain ennemmin sitä näpäyttelyä bussissa.

Vierailija
22/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kohdallasi on ulkomaalainen, joka ei osaa ja ymmärrä suomen kieltä? Enkä nyt puhu välttämättä mistään tummaihoisesta ulkomaalaisesta, vaan vaikka ihan toisesta länkkäristä, joka voisi ulkonäkönsä puolesta ihan suomalaisesta käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas odotan hetken annettuani selvän signaalin väistymiselle ja jos se edessä oleva tukko on niin helvetin tyhmä ettei osaa väistyä niin sanon että mee helvettiin siitä edestä ennen kuin sattuu.

Vierailija
24/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli tietenkin provo, jolla halusin selvittää ihmisten todellisia asenteita, sillä hämmennyin siitä miten tuon toisen keskustelun perusteella olisi ok käyttäytyä näin. (lainatut viestit ei ollu mun kirjoittamia, mutta laitoin lainaukset tänne itse.) olen helpottunut että suurin osa näyttäisi kuitenkin pitävän tuollaista käytöstä huonona. tai ehkäpä ihmisiä ärsyttää tämä asia vain jos asia esitetään tietyllä tavalla, mutta jos olisin kirjoittanut saman asian jossain muussa muodossa, olisi typeryyteni saanutkin kannatusta? ap

Vierailija
25/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä et voi ennustaa mikä diagnoosi vierustoverillasi julkisissa on. Hyvässä lykyssä hän on vain käytöstavaton näpäyttelijä ;)

Osaan kyllä puhua, en vain halua puhua juuri sinulle. Se on tapani näpäyttää ihmisiä jotka eivät ymmärrä sanatonta viestintää.

ymmärrän kyllä sanatonta viestintää, en vain halua ymmärtää juuri sinun. se on tapani ärsyttää ihmisiä jotka eivät osaa puhua. ap

Oot kyllä vähän yksinkertainen. Onneksi käytän tosi vähän julkisia joten tuskin koskaan törmään sinuun

Vierailija
26/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse kyllä näyttää olevan kaukana täydellisestä tai edes kohtuullisen hyvästä kielenkäyttäjästä.

Vierailija
27/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ravistelua. Kansanluonne on mikä on.

Vierailija
28/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyllä inhottava paska. Toivon sulle sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja paniikkihäiriötä. 

Kah numerotunnistekin sopivasti 666

Vierailija
29/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sit valita jos runnon polvesi kun menen

Polven runnominen vai kahden ystävällisen sanan sanominen? Oletteko aivan järjissänne?

Kohtelias suomalainen asettelee kassiaan ja näyttää levottomalta kun on lähdossä. Ei se sano että väistä saatana, se pitää ymmärtää.

Vierailija
30/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksessa kuvailtu ihminen, joka ei tahallaan väistä toista, käyttäytyisi mielestäni ääliömäisesti. ap

Vierailija
31/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on kyllä inhottava paska. Toivon sulle sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja paniikkihäiriötä. 

Kah numerotunnistekin sopivasti 666

mulla on jo toinen noista, onnittelut. ap

Vierailija
32/138 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi ilkeät vastakommentit. ap

Vierailija
33/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveella keskustelun aloittaja on aina väärässä.

Vierailija
34/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämän aloituksenkin tarkoitus ollut vain ärsyttää ihmisiä. Sama tyyppi varmaan seisoo kaupassa kärrien kanssa keskellä käytävää, ja kakattaa koiransa naapurin ovelle tekosyynä "kun et sanonut mitään."

Tylsää elämää tuollainen.

Vierailija
35/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten ilkeiden ihmisten tähden en käytä viherhippijäisten yhteisöllisiä palveluja.

Vierailija
36/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa elämää sulle, tai ei varmaan tarvii edes erikseen toivottaa jos tollasesta saat jotain mielihyvää ja vielä täällä pitää kerätä kannustusta touhuilles

Vierailija
37/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää. En ymmärrä tommosta tuntemattomien ihmisten kiusaamista. AP on varmaan muutenkin semmonen hankala tyyppi jonka kanssa vaikea tulla toimeen.

Vierailija
38/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset ei halua puhua sulle? Aistivat pahantahtoisuutesi jo heti 😂

Parempi vaan kerätä kimpsut ja kampsut äkkiä ja lähteä lipettiin 😂

Vierailija
39/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä näpäyttelijät ovat keräilleet itseään ja kamojaan lattialta, sillä en mä kahta sekuntia kauempaa odota että jotain alkaa tapahtumaan.

T. M196/115

Vierailija
40/138 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se todoellaella huonoa käytöstä, jos vaan rynnitään päälle, kun bussista lähtee.

Itse en seuraa muiden tekemisiä, vaan luen kirjaa. Jos ei saa suutaan auki, niin voipi pysäkki mennä ohi.

Mykkä tai muu puhetaidoton osaa vaikka tökätä olkapäähän ja viittoi poistumisensa. Kahdesti on näin ollut 35 vuotisen urani aikana, kun pkseudulla olen julkisilla liikkunut.